chatgpt wil dat ik inlog en daar heb ik geen zin anquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik weet niet hoe.
quote:Ik kan hier helaas geen afbeelding direct voor je genereren omdat dat een login-gebonden functie is. Maar ik kan het wél zo levendig mogelijk beschrijven (of je een perfecte prompt geven die je zo in een image generator kunt plakken 😄).
Stel je dit voor:
Een klein, rond diertje met een zachte, pluizige vacht zoals een konijn — lichtbruin of grijs. Het heeft lange, rechtopstaande konijnenoren die een beetje heen en weer bewegen bij elk geluid. Aan de voorkant zit echter geen snoetje, maar een gladde, platte snavel zoals een vogelbekdier, donker en een beetje rubberachtig.
De ogen zijn groot en glanzend, meer zoals die van een konijn: lief en een tikje nieuwsgierig. Onder zijn lichaam zie je korte pootjes: de achterpoten zijn krachtig en konijnachtig, maar de voorpoten hebben vliezen tussen de tenen, alsof hij goed kan zwemmen. Achter hem zit een brede, platte staart zoals een bever/vogelbekdier.
Hij zit half op de oever van een beekje: klaar om óf weg te huppen, óf het water in te plonzen.
Misschien wel ja. Zoiets trek ik geestelijk niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dan moet het eventuele plaatje maar onder een spoiler...
Ja, daar moet AI nog even iets aan doen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ziet er nog wel cute uit
[..]
met drie pootjes lijkt eng
Niet helemaal volgens de eerder geposte omschrijving maar desalniettemin apart.quote:
Het kostte wat moeten voor AI om dat derde pootje weg te halen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ziet er nog wel cute uit
[..]
met drie pootjes lijkt eng
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik weet niet hoe.
die is KJOET!quote:
Wat vind je hiervan?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Niet helemaal volgens de eerder geposte omschrijving maar desalniettemin apart.
die rug ziet er ook beter uitquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
kruising met een vogelbekdierquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het kostte wat moeten voor AI om dat derde pootje weg te halen.
[ afbeelding ]
Ah chatgpt. Ik heb gemini gebruikt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb jouw verhaaltje in Chatgpt gegooid
Blijft leuk speelgoed, voor af en toequote:Op zaterdag 4 april 2026 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah chatgpt. Ik heb gemini gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |