Doe mij ook een kopje.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Was lekker vandaag, maar op het balkon toch wel een aardig windje.
Tijd voor koffie.
Bedankt. Het is natuurlijk nog niet officieel, want doelsaldo kan nog roet in het eten gooienquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:21 schreef BennieButtfuck het volgende:
Gefeliciteerd met de titel, @:Bomenverzameling
Volgend jaar wordt FC Twente kampioen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedankt. Het is natuurlijk nog niet officieel, want doelsaldo kan nog roet in het eten gooien
Maar Feyenoord wint niet alles en PSV gaat echt niet alles verliezen
Gun ik ze wel een keer.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:29 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt FC Twente kampioen.
Nee, ze hadden in Maart al kampioen kunnen zijn. Eigenlijk moeten, als je kijkt waar tegen ze punten hebben verkloot.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
PSV was eind februari al kampioen toch?
Ze hebben er komend jaar nog 2. Na volgend seizoen weer 1quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat zootje bibberkonten gaat volgend jaar ons ENIGE Champions League ticket weer verprutsen. Mooi hoor.
Als je in de buurt bent van Hoogvliet, de koffie staat klaar.quote:
Maar ik heb net al gegeten..quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:50 schreef LTVDK het volgende:
De kip staat in de oven. Ik herhaal, de kip staat in de oven
Ja dan heb je pech, dan eet ik het wel allemaal zelf opquote:
wat een straf zegquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech, dan eet ik het wel allemaal zelf op
Een kruising tussen een konijn en een kip is biologisch gezien onmogelijk. Het zijn twee totaal verschillende diersoorten (een zoogdier en een vogel) met een totaal verschillend DNA, waardoor bevruchting en ontwikkeling van een embryo niet kunnen plaatsvinden.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Benieuwd was daaruit voort zou komen indien het zou werken...
als een Nattekat dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en vreemde geluiden maken (een kruising tussen een piep en een kakel)
En een Vogelbekdier dan?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kruising tussen een konijn en een kip is biologisch gezien onmogelijk. Het zijn twee totaal verschillende diersoorten (een zoogdier en een vogel) met een totaal verschillend DNA, waardoor bevruchting en ontwikkeling van een embryo niet kunnen plaatsvinden.
Als we kijken naar hoe zo'n wezen er in een fantasie of een fictief experiment (zoals in sciencefiction) uit zou kunnen zien, kun je denken aan een combinatie van kenmerken:
Lichaam en vacht: Een pluizig, konijnachtig lijfje met veren in plaats van vacht, of een combinatie van beiden (bijvoorbeeld zachte donsveren zoals een Zijdehoen).
Kop: Een konijnenkop met lange oren, maar met de ogen en snavel van een kip.
Poten: Een combinatie van de sterke achterpoten van een konijn (om te springen) en de poten met klauwen van een kip.
Staart: Een klein, pluizig konijnenstaartje gecombineerd met een kipstaartje.
Gedrag: Het dier zou kunnen huppelen in plaats van lopen, maar ook proberen te pikken naar eten en vreemde geluiden maken (een kruising tussen een piep en een kakel).
Een kruising tussen een vogelbekdier en een kip – laten we het een "Vogel-bek-kip" noemen – zou biologisch gezien niet mogelijk zijn (vanwege de enorme evolutionaire afstand), maar in de fantasie zou het een fascinerend, "bizar" wezen opleveren. Het zou een combinatie zijn van de aquatische eigenschappen van het vogelbekdier en de eigenschappen van een landvogel.quote:
Kunnen we niet een AI een plaatje laten maken van zoiets?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kruising tussen een konijn en een kip is biologisch gezien onmogelijk. Het zijn twee totaal verschillende diersoorten (een zoogdier en een vogel) met een totaal verschillend DNA, waardoor bevruchting en ontwikkeling van een embryo niet kunnen plaatsvinden.
Als we kijken naar hoe zo'n wezen er in een fantasie of een fictief experiment (zoals in sciencefiction) uit zou kunnen zien, kun je denken aan een combinatie van kenmerken:
Lichaam en vacht: Een pluizig, konijnachtig lijfje met veren in plaats van vacht, of een combinatie van beiden (bijvoorbeeld zachte donsveren zoals een Zijdehoen).
Kop: Een konijnenkop met lange oren, maar met de ogen en snavel van een kip.
Poten: Een combinatie van de sterke achterpoten van een konijn (om te springen) en de poten met klauwen van een kip.
Staart: Een klein, pluizig konijnenstaartje gecombineerd met een kipstaartje.
Gedrag: Het dier zou kunnen huppelen in plaats van lopen, maar ook proberen te pikken naar eten en vreemde geluiden maken (een kruising tussen een piep en een kakel).
Ja man. Wil niet weten wat daar uit komt.quote:
Dan moet het eventuele plaatje maar onder een spoiler...quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja man. Wil niet weten wat daar uit komt.
Vast wel, maar ik weet niet hoe.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kunnen we niet een AI een plaatje laten maken van zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |