quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In de stad zit een goede pizzabakker
Zal proberen het te onthouden.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je keer in Groningen bent aanrader. Tarante heet het
Zat nog te denken om je op te halen en dan naar Groningen te gaan pizza eten maar zijn we zo lang onderwegquote:
Prima weertje vandaag. Lekker zonnetje.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer naar binnen. Ondanks alle goeie bedoelingen totaal geen voorjaarsweer.
Goh, dat is anders nooit.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben hier uitermate ontevreden over. Over alles eigenlijk wel.
Ja, ik vond het warm. Heb nog even m'n viooltjes gepoot buiten, clematis vastgesnoerd, insectenhotel ergens neergetieft.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima weertje vandaag. Lekker zonnetje.
En nu weer een zonnetje. Maar ja nu ben ik al eten aan het koken.quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu weer een zonnetje. Maar ja nu ben ik al eten aan het koken.
mijn vlinderstruik krijgt alweer mooie verse uitlopers.quote:
Die dingen vermenigvuldigingen zich als konijnen...quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vlinderstruik krijgt alweer mooie verse uitlopers.
traybake van paprika, courgette, champignons, aardappelschijfjes met ui en spek, en kalkoen merguezworstjes. Chocolademousse toe.quote:
met kippenquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die dingen vermenigvuldigingen zich als konijnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |