Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze gaan wel als de brandweer met de tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Beiden. De ene weet niks en de ander kan niet zoeken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als ze verliezen is Jan de schuldige
Die niet kan zoeken weet dingen verkeerd. Dril ipv mandril?quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beiden. De ene weet niks en de ander kan niet zoeken.
Ik heb vrienden in het apenhuis in Artis werken, waardoor ik er veel kwam en ook ik heb er nog nooit van gehoord…quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:46 schreef DrMarten het volgende:
Ben aardig thuis in het dierenrijk, maar werkelijk nog nooit van een gelada gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |