Even opgezocht hoeveel statiegeld er op zit maar dat is 25ct voor grote flessen en 15ct voor kleine of blikjes.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:37 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarop verkijkt, ik deed dat ook in het begin maar dat is toch al snel 10 euro per week aan statiegeld dat je weg gooit, een snel rekensommetje is dan 52 x 10 = 520 euro wat je dan per jaar weg gooit.
Het is wel statie geld voor 2 personen, en als ik blikjes in de natuur vindt neem ik ze ook mee.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Even opgezocht hoeveel statiegeld er op zit maar dat is 25ct voor grote flessen en 15ct voor kleine of blikjes.
10 euro per week is dus bijna 10 blikjes per dag die je wegtikt? Ik denk dat je daar beter op kunt besparen.
Je bent nog een paar 'ik'-jes vergeten in de tekst.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ik, ik ik. Zolang iedereen maar voor jou wijkt he?
Waar drink jij dan vijf blikjes per dag van? Bijna alles wat in blik zit is niet gezond als je er vijf per dag van drinkt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Het is wel statie geld voor 2 personen, en als ik blikjes in de natuur vindt neem ik ze ook mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |