Ik denk dat je je daarop verkijkt, ik deed dat ook in het begin maar dat is toch al snel 10 euro per week aan statiegeld dat je weg gooit, een snel rekensommetje is dan 52 x 10 = 520 euro wat je dan per jaar weg gooit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon wegflikkeren. Of heb je die paar centen echt nodig
520 euro dat is een middagje acclimatiserenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:37 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarop verkijkt, ik deed dat ook in het begin maar dat is toch al snel 10 euro per week aan statiegeld dat je weg gooit, een snel rekensommetje is dan 52 x 10 = 520 euro wat je dan per jaar weg gooit.
Als je wat kunt missen... ik kan je mijn iban dmenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
520 euro dat is een middagje acclimatiseren
ik, ik ik. Zolang iedereen maar voor jou wijkt he?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:16 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Gisterenavond ging ik even naar die klote AH. Ik kan ook naar de Jumbo, maar die is 10 minuten verder om mijn leeggoed in te leveren, dus daar had ik geen zin in. Sta ik bij het emballageapparaat, staat er weer zo’n staatsmongool met een hele kar vol statiegeld alles in te leveren. En natuurlijk is er geen tweede automaat aanwezig. Ik had zelf ook mijn rugzak vol met statiegeld, dus ik moest eerst alles leegmaken voordat ik mijn nieuwe spullen erin kon doen. Ga dan naar een andere winkel of zo waar ze meer apparaten hebben, maar nee hoor, het is weer ik, ik, ik, ik, ik.
Klacht:
Turbo mongolen bij de emballageapparaat
Zeker!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ik, ik ik. Zolang iedereen maar voor jou wijkt he?
Ik moet nog even volhouden, en dan kan ik verhuizen naar Belgie!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
Geen last van. Koop blikjes in België, geen statiegeld genot
Ik ben meer een toetsenbord held dan dat ik dat zou durven in de winkel, maar ik zal het een try geven.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:13 schreef tahPhallus het volgende:
ik zou die klote mongool volgende keer eens aanspreken als ik jou was![]()
Meestal sta ik namelijk ook bij de AH met een volle kar, wel gezellig als dan een FOK'er me dan even aanspreekt.
je weet maar nooit wat voor verhaal er schuil gaat achter die flessen-in-leveraar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:28 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik ben meer een toetsenbord held dan dat ik dat zou durven in de winkel, maar ik zal het een try geven.
Ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:58 schreef tahPhallus het volgende:
[..]
je weet maar nooit wat voor verhaal er schuil gaat achter die flessen-in-leveraar.
Wie weet heb je een vriend voor het leven
Ik ben een gats zwerverquote:
Weg flikkeren? Je moet het metaal omsmelten tot kogels, die hebben we binnenkort hard nodig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
Ik vermijd hier nu de supermarkten die maar 1 apparaat hebben. te vaak gehad dat ik met een volle rugtas bij een kapotte heb gestaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:23 schreef Hetekip het volgende:
in duitsland heb je er standaard twee en dan vinden ze het gek dat het daar wel loopt met blikjes en flesjes terugbrengen
Tis gewoon asociaal! als je met zo een volle kar aankomt kakken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vermijd hier nu de supermarkten die maar 1 apparaat hebben. te vaak gehad dat ik met een volle rugtas bij een kapotte heb gestaan
Dit. Als er iemand met een hele kar staat gooi ik het gewoon daar bij zo van "hier lever deze ook maar in". Ga geen kwartier staan wachten op 3 euro.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |