Heb je bejaarde ma gister nog een linkse gegeven, waarna ze een dutje deed in het groen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:40 schreef Fushia2 het volgende:
En die bejaarden die je bij de supermarkt ziet, zijn je fosiele groenlinkse collega's
Feestdag?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:15 schreef Mikeytt het volgende:
Boodschappen doen op een feestdag... dat is pas asociaal.
Nou, dat je gewoon geen boodschappen doet op feestdagen. Ik ga alleen de dag ervoor, of de dag erna, zoals het hoort.quote:
Fijn voor jou.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou, dat je gewoon geen boodschappen doet op feestdagen. Ik ga alleen de dag ervoor, of de dag erna, zoals het hoort.
En wanneer dacht je dat dit grappig was dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Heb je bejaarde ma gister nog een linkse gegeven, waarna ze een dutje deed in het groen.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat een vrijgevochten sukkeltje ben je ook
Denken dat je wat voorsteltquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kom vechten dan![]()
Pussy. Beetje stoer lopen doen hier.
Ik neem wel verzwaarde handschoenen mee. Waar afspreken ?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kom vechten dan![]()
Pussy. Beetje stoer lopen doen hier.
W00t w00tquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
Het zijn altijd kansloze sukkeltjes die willen vechten
En die sukkeltjes kunnen meestal geen eens vechten.
klopt, dat doen ze op vrijdag.. maar ook op maandag, dinsdag, woensdag, en donderdag. Soms een keer nog op zaterdag. Alleen op zondag niet zo, want dan komen de kleinkinderenquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:03 schreef Cockwhale het volgende:
...die altijd op vrijdag naar de supermarkt gaan, op de drukste tijden
Je bent de hele fokking week vrij, kan op elk moment van de dag, maar nee hoor "ik ga lekker met mijn slome, uitgeleefde kutkop op het drukste moment naar de winkel, anderen in de weg staan".
Tyf op!
als jullie allebei nou eens meteen een dickpick uploaden, dan kunnen we zien wie de grootste heeft. Scheelt een hoop posts...quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Gibson88 het volgende:
Wat schattig, een paringsdans in dit topic
Kneusjes galore.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Gibson88 het volgende:
Wat schattig, een paringsdans in dit topic
Ditquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:05 schreef tahPhallus het volgende:
En tuurlijk doen ze dat op het drukste moment, want ze zijn eenzaam, en dan zien ze nog iemand...
In Nederland is Goede Vrijdag bij de meeste werkgevers maar een halve werkdagquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heel de wereld en zijn moeder is gewoon aan het werken
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat een vrijgevochten sukkeltje ben je ook
Het is nu wel welletjes geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
In Nederland werkt sowieso bijna niemand op vrijdagnamiddag...quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Nederland is Goede Vrijdag bij de meeste werkgevers maar een halve werkdag
Hun goed recht.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In Nederland werkt sowieso bijna niemand op vrijdagnamiddag...
Ik werk maar ik maak er een sport van om zoveel mogelijk buiten de drukste tijden te gaan. Al is het alleen maar zodat ik mijn statiegeldflessen in kan leveren zonder dat ik achter die hele rij sta met gasten hoef te staan met van die vuilniszakken vol met blikjes.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:03 schreef Cockwhale het volgende:
...die altijd op vrijdag naar de supermarkt gaan, op de drukste tijden
Je bent de hele fokking week vrij, kan op elk moment van de dag, maar nee hoor "ik ga lekker met mijn slome, uitgeleefde kutkop op het drukste moment naar de winkel, anderen in de weg staan".
Tyf op!
Waar zegt hij dat hij wilt vechten?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
Kom rummikub spelen dan hč? Kom dan! Als je durft....quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
Nouja, hij vraagt het aan jou.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja lees het topic dan gek. Het staat er echt
Dus jullie gaan echt vechten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |