BRONquote:Rapper Gucci Mane ontvoerd en overvallen in muziekstudio
De Amerikaanse rapper Gucci Mane is begin dit jaar ontvoerd en overvallen in een muziekstudio in Dallas. Dat hebben federale aanklagers in de Amerikaanse staat Texas bekendgemaakt. In totaal zijn negen mensen aangeklaagd, onder wie rappers Pooh Shiesty en Big30.
Gucci Mane, die eigenlijk Radric Delantic Davis heet, werd volgens de autoriteiten op 10 januari naar de studio "gelokt". Hij zou daar een zakelijke bespreking over een platencontract hebben.
De 46-jarige Gucci Mane zou onder bedreiging van een vuurwapen zijn gedwongen documenten te ondertekenen waarmee hij van zijn contract werd ontheven. Ondertussen werd de rapper beroofd van sieraden, een duur horloge en andere waardevolle spullen.
Gucci Mane, bekend van nummers als Wasted en Lemonade, heeft zelf nog niet publiekelijk gereageerd op het incident.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb het even beluisterd , ik ben fan , van alle 3.Ik ben inmiddels overleden
Tuig dus.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:07 schreef Enchanter het volgende:
Voor de mensen die onder een steen hebben gelegen en niet weten wie Gucci Mane , Pooh Shiesty en Big30 zijn
Jij luistert zeker alleen Bach of zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:26 schreef vosss het volgende:
Geen wonder dat dat land naar de tyfus gaat als die kutyanks naar dit soort drek luisteren.
Ik zou niet weten waarom iedereen met een beetje algemene ontwikkeling wat rapartiestjes zou moeten kennen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:52 schreef GGMM het volgende:
Iedereen met een beetje algemene ontwikkeling weet wel wie Gucci Mane is.
Ik ken 'm niet en ik zeg dat omdat ik 'm niet ken want dat kan ook hèquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:52 schreef GGMM het volgende:
Iedereen met een beetje algemene ontwikkeling weet wel wie Gucci Mane is.
Het blijft toch bijzonder dat mensen het stoer vinden om te zeggen dat ze hem niet kennen puur omdat die gast zijn leven beter voor elkaar heeft.
Hoe dan ook, dit is natuurlijk erg vervelend voor hem, maar daar komt hij vast weer bovenop.
'Heeft die nieuwe schoonmaker die tissue-dispensers in de toiletten nou al bijgevuld?'quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:26 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit waren paar lui van zijn label haha, Pooh Shiesty
Zijn allemaal mooie lui, ook Hotboy Wes die al weer tijdje in de bak zit.
Dit is wel Pooh Pooh Shitty inderdaad, en dat waren dan de goede tijden? Track een stukje naar boven is al wat beter.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:42 schreef Cruzinats het volgende:
Zware tijden, zowel Pooh Shiesty als Spottemgottem behind bars![]()
In betere tijden:
Pooh Pooh Shittyquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dit is wel Pooh Pooh Shitty inderdaad, en dat waren dan de goede tijden? Track een stukje naar boven is al wat beter.
Niets mis met Gucci manenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gucci Mane![]()
Prada Mane
Louis Vuitton Mane
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niets mis met Gucci manen![]()
[ afbeelding ]
Sadio Manéquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gucci Mane![]()
Prada Mane
Louis Vuitton Mane
|