Niet zomaar, maar waarschijnlijk wel als haar familie bedreigd wordt.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
Ik denk dat weski nooit zou zwichten voor iemand
Hij knikt alsof ie op 1 lijn zit met de Wijk, maar heeft het over geld verdienen met het spul.quote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef svann het volgende:
Meneer heeft heel wat moties en wetvoorstellen ingediend, hij is iemand.
Ja21 is de PVV nietquote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef svann het volgende:
Meneer heeft heel wat moties en wetvoorstellen ingediend, hij is iemand.
In de Nieuwe Revu staat een hele reportage over die avond, en dus ook over het dorp, de eetgelegenheid en het volkslied (als ik me goed herinner), misschien leuk als betrokkene om dat eens te lezen.quote:Op maandag 6 april 2026 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Haha Heerde zit hem echt dwars.
Heb ik als onderdeel van het publiek daar het toch geschopt als zijnde onderdeel van zijn show.
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In de Nieuwe Revu staat een hele reportage over die avond, en dus ook over het dorp, de eetgelegenheid en het volkslied (als ik me goed herinner), misschien leuk als betrokkene om dat eens te lezen.
edit: 'Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier kunt oe heerlijk buten woonen
Zonder al dat stadsche gedoe'
Watte?quote:Op maandag 6 april 2026 23:17 schreef svann het volgende:
Worden dit twintig minuten van Rosmalen?
Met Groenteman in de bocht is het nog enigszins te doen.
Dit is echt Pauws hobbietje.
Ze houden bijtijds op gelukkig.
Dacht dat het programma een vol uur zou duren, dan leek het interview me (mij) wat lang gaan duren.quote:
1 van de weinige goede D66'er.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Vijlbrief komt altijd wel kundig, goed en realistisch over
Nou er zijn er wel meer, persoonlijk snap ik alleen niet dat zo iemand als Sjoerdsma het kabinet is ingeschoven.... dat is gewoon alleen maar vragen om gedoe...quote:
Tim wil nog steeds bewijzen dat ie ook best een goede kritische talkshowhost was geweestquote:
En niet de keus van Willem persoonlijk is, net als indertijd dat proosten met Putin.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:04 schreef NoCigar het volgende:
De leider heeft al een democratische legitimatie, en die is toch wat belangrijker. En iedereen snapt wel dat dit soort bezoek niet per se iets legitimeert.
Voeg Netanyahu daar maar aan toe.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:32 schreef svann het volgende:
De daguurkoersen van de Trump-strapatsen.
Dat is een sensatie zoeker. Met zijn rare hoofd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:48 schreef svann het volgende:
Geen code geel maar code rood vindt de econoom, de ellende begint pas.
Jeugdig enthousiasme.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:57 schreef Newone82 het volgende:
Dat is een sensatie zoeker. Met zijn rare hoofd.
Kijken we naar dezelfde zender?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Beseffen die halve garen totaal niet dat zij hier als een stel drammende kleuters overkomen. Tegenover Mona Keizer godbeterd?
wat een rot meid hequote:Op woensdag 15 april 2026 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Uiteindelijk wint Angela de Jong uiteraard de prijs voor de onsympathiekste gast.
die wetten van Faber waren goed en doordacht en al door de tweede kamerquote:Op woensdag 15 april 2026 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik snap nog altijd het nut niet van die wetten. Kan Mona ook niet verduidelijken.
Ja ik snap hier dus geen ene klote van.quote:Op donderdag 16 april 2026 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die wetten van Faber waren goed en doordacht en al door de tweede kamer
maar D66 wil er nu opeens van alles aan gaan sleutelen in de eerste kamer , en dat kan helemaal niet
we gaan kapot aan de immigratie van rotzakken
Je gaat mensen die, door veel geld te betalen aan criminelen grote moeite deze kant zijn opgekomen terug sturen en met en met hen over het verdere verloop van de aanvraag communiceren dreigen met strafbaarheid zonder dat je echt met consequenties kan komen.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja ik snap hier dus geen ene klote van.
Je gaat mensen die grote moeite deze kant zijn opgekomen dreigen met strafbaarheid zonder dat je echt met consequenties kan komen. Zeker niet met de politie die hier gewoon helemaal geen mankracht voor heeft. Fantastisch!
Je zou ook kunnen kijken hoe je het bestaande asielapparaat kan stroomlijnen zodat het minder geld kost en op den duur de ellende juist beter oplost.
Dit laatste vraagt natuurlijk wel om investeringen en mensen zullen moeten accepteren dat we aan asielopvang doen. Wat natuurlijk weer moeilijk te bevatten is voor velen.
Jaja, ik weet wel wat makkelijk roept.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Je gaat mensen die, door veel geld te betalen aan criminelen grote moeite deze kant zijn opgekomen terug sturen en met en met hen over het verdere verloop van de aanvraag communiceren dreigen met strafbaarheid zonder dat je echt met consequenties kan komen.
Zeker niet met de politie die hier gewoon helemaal geen mankracht voor heeft. Fantastisch!
terug en daar blijven dus
Ja die moeten terug en daar hun aanvraag doen en daar blijven tot er een vonnis is
ja die hierheen komen die hebben geld zat, of hun familie , het kost een godsvermogen voor hen , als je arm, bent dan ga je dat niet reddenquote:Op donderdag 16 april 2026 13:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jaja, ik weet wel wat makkelijk roept.
En dit is dus het niveautje redeneren die voor gewone burgers al ergerlijk is, maar waar de politiek zich al helemaal niet mee moet bezigen.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die hierheen komen die hebben geld zat, of hun familie , het kost een godsvermogen voor hen , als je arm, bent dan ga je dat niet redden
alleen criminelen kunne dat betalen
drugshandelaren en pooiers
dus terug ,e n dan gaan we dat op ons gemak eens bekijken
beste jongen , we kunnen die asielinstroom niet aan , dat moet stoppen,quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dit is dus het niveautje redeneren die voor gewone burgers al ergerlijk is, maar waar de politiek zich al helemaal niet mee moet bezigen.
Helaas gebeurt het wel en dan krijg je dus Fabers met Faberwetgeving en Mona’s die denken dat ze slim overkomen.
Zijn het nu criminelen of zielepieten?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beste jongen , we kunnen die asielinstroom niet aan , dat moet stoppen,
waarom nog nog meer zielenpieten hierheen halen en voorrang geven op jonge Nederlanders >?
er zijn miljarden zielenpieten in de wereld ,. die hebben geen geld om hierheen te komen
wat nu hierheen komt dat is het rifraf van de wereld
Die spreidingswet gaat niet lukken als we geen duizenden woningen gaan bouwen , het is of of
er zijn ook wel wat zielpieten tussen of die alsof doenquote:Op donderdag 16 april 2026 17:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn het nu criminelen of zielepieten?
Als het of of is heb ik liever dat de energie van de politiek zich bezig gaat houden met bouwen mogelijk maken. Zeker omdat dit überhaupt meer zoden aan de dijk gaat zetten.
Er zijn er miljarden zeg je? Of miljarden criminelen die deze kant op willen komen?quote:Op donderdag 16 april 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn ook wel wat zielpieten tussen of die alsof doen
maar bouwen duurt te lang het moet eerst stoppen , e
Ik moet ook een visum voor Africa HIER aanvragen en als ik die niet krijg dan mag ik niet gaan
er zijn miljarden mensen die het slecht hebben , in india en africaquote:Op donderdag 16 april 2026 17:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er zijn er miljarden zeg je? Of miljarden criminelen die deze kant op willen komen?
ja maar als ik geen toestemming krijg om te gaan , dan mag ik niet dan wil men mij niet al ben ik nog zo zielig ,quote:Maar als het hier een doffe ellende is voor jou persoonlijk ga je ook op zoek naar andere middelen mocht je geen visum krijgen
Blijkbaar leest @monkyyy niet meer mee.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:54 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is genoeg plek
heeft dus niets met de cruise te maken , men kan het al 6 weken onder de leden hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:24 schreef svann het volgende:
Gewoon in de bestaande aparte isolatiekamertjes met luchtsluis vetplegen.
Gebeurt ook met patienten die de ziekenhuisbacterie onder de leden hebben.
quote:AI-overzicht
De expeditiecruise met de MV Hondius, die in het nieuws kwam vanwege een uitbraak van het hantavirus, was gepland als een lange reis van in totaal 45 dagen.
Een passagier meldde dat ze al vijf weken onderweg waren toen de situatie escaleerde.
De reis begon in Ushuaia, Argentinië, en was gericht op de zuidelijke Atlantische Oceaan en eilanden zoals South Georgia en Tristan da Cunha.
De reis zou uiteindelijk eindigen in de buurt van de Canarische Eilanden.
Eén van de overleden Nederlandse passagiers zou pas in een later stadium van deze lange reis ziek zijn geworden.
5 mei 2026 -- Hantavirus mogelijk bij vuilnisbelt Ushuaia overgedragen.
Jawel, maar men twijfelde er nog aan of dit een overdraagbare variant was, zei Marion Koopmans gisteren.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:29 schreef michaelmoore het volgende:
heeft dus niets met de cruise te maken , men kan het al 6 weken onder de leden hebben
Jelle Postma is, helaas zeg ik er nadrukkelijk bij, niet te vertrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:02 schreef svann het volgende:
Interessante man die ex-aivd-er Jelle Postma van Justice for Prosperity.
Weer eens een andere deskundige dan die rijen VVD-ers. (sorry, fans)
Nee, we lazen het bij de FvD-bode Nieuw Rechts en Duk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jelle Postma is, helaas zeg ik er nadrukkelijk bij, niet te vertrouwen.
Betaald door o.a. de EU en (dus) verre van onafhankelijk dan wel objectief.
Bevestiging daarvan komt binnenkort vast wel ergens boven drijven.
U las het hier.
Dat zijn geen valide bronnen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, we lazen het bij de FvD-bode Nieuw Rechts en Duk.
En daarna blijkt meneer B. naar een vaag buitenland verhuisd te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:31 schreef NoCigar het volgende:
Zwier wordt er lekker rijk van. 'Ga maar in cassatie, jongen.'
Het feit dat hij Ali B. armer maakt vind ik dan wel weer sympathiek. Misschien factureert hij dit ook welquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:50 schreef svann het volgende:
De rest van de tafelgasten kijkt vies naar Zwier.
Terecht. Waarom zit hij daar, valt er nog wat te redden voor die?
Nou, nou.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Anti_schaap het volgende:
Bonte verzameling van linkse landverraders aan tafel.
Is goed Henk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Anti_schaap het volgende:
Je moet in NWS zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Anti_schaap het volgende:
Na de burgemeester van Den Bosch en Tim veel in beeld?quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben gewoon blij dat Pieter Klok een normaler kapsel heeft.
Vroeger had hij een middenscheiding wat er heel raar en plakkerig uitzag met zijn plukje haar. Nu een zijscheiding en dat ziet er redelijk gewoon uit.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Na de burgemeester van Den Bosch en Tim veel in beeld?
Als in: nog geen boenwas of adpirant-boenwas?
Disclaimer: hoe tragisch dan ook.![]()
Fixed that for you.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:36 schreef svann het volgende:
Ik vind het merkwaardig typerend dat Brekelmans, de fraktievoorzitter van de Law and Order populistische onderbuik partij VVD, impliciet aanmoedigt de asielwet niet uit te voeren.
Veruit de meeste migranten zijn arbeidsmigranten die ons befrijfsleven nodig heeft om slachthuizen, mega-magazijnen, kassen e.d. te bevolken tegen schamele loontjes.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:57 schreef superniger het volgende:
Vol = vol
Gewoon naar Afrika sturen en geef 5000 euro de neus mee.
Eva had een leuk item over die binnenhof-verbouwing met een architect die zo verstandig was het werk niet aan te nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Er woont een hele rijke aannemer in Den Haag
70%?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 01:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Asielzoekers willen gewoon keihard aan het werk" aldus geloofsmevrouwtje.
Wanneer gaat die 70% van alle Somaliërs die in de bijstand zitten precies beginnen? Is daar al een datum van bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |