Niet zomaar, maar waarschijnlijk wel als haar familie bedreigd wordt.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
Ik denk dat weski nooit zou zwichten voor iemand
Hij knikt alsof ie op 1 lijn zit met de Wijk, maar heeft het over geld verdienen met het spul.quote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef svann het volgende:
Meneer heeft heel wat moties en wetvoorstellen ingediend, hij is iemand.
Ja21 is de PVV nietquote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef svann het volgende:
Meneer heeft heel wat moties en wetvoorstellen ingediend, hij is iemand.
In de Nieuwe Revu staat een hele reportage over die avond, en dus ook over het dorp, de eetgelegenheid en het volkslied (als ik me goed herinner), misschien leuk als betrokkene om dat eens te lezen.quote:Op maandag 6 april 2026 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Haha Heerde zit hem echt dwars.
Heb ik als onderdeel van het publiek daar het toch geschopt als zijnde onderdeel van zijn show.
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In de Nieuwe Revu staat een hele reportage over die avond, en dus ook over het dorp, de eetgelegenheid en het volkslied (als ik me goed herinner), misschien leuk als betrokkene om dat eens te lezen.
edit: 'Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier kunt oe heerlijk buten woonen
Zonder al dat stadsche gedoe'
Watte?quote:Op maandag 6 april 2026 23:17 schreef svann het volgende:
Worden dit twintig minuten van Rosmalen?
Met Groenteman in de bocht is het nog enigszins te doen.
Dit is echt Pauws hobbietje.
Ze houden bijtijds op gelukkig.
Dacht dat het programma een vol uur zou duren, dan leek het interview me (mij) wat lang gaan duren.quote:
1 van de weinige goede D66'er.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Vijlbrief komt altijd wel kundig, goed en realistisch over
Nou er zijn er wel meer, persoonlijk snap ik alleen niet dat zo iemand als Sjoerdsma het kabinet is ingeschoven.... dat is gewoon alleen maar vragen om gedoe...quote:
Tim wil nog steeds bewijzen dat ie ook best een goede kritische talkshowhost was geweestquote:
En niet de keus van Willem persoonlijk is, net als indertijd dat proosten met Putin.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:04 schreef NoCigar het volgende:
De leider heeft al een democratische legitimatie, en die is toch wat belangrijker. En iedereen snapt wel dat dit soort bezoek niet per se iets legitimeert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |