die wetten van Faber waren goed en doordacht en al door de tweede kamerquote:Op woensdag 15 april 2026 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik snap nog altijd het nut niet van die wetten. Kan Mona ook niet verduidelijken.
Ja ik snap hier dus geen ene klote van.quote:Op donderdag 16 april 2026 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die wetten van Faber waren goed en doordacht en al door de tweede kamer
maar D66 wil er nu opeens van alles aan gaan sleutelen in de eerste kamer , en dat kan helemaal niet
we gaan kapot aan de immigratie van rotzakken
Je gaat mensen die, door veel geld te betalen aan criminelen grote moeite deze kant zijn opgekomen terug sturen en met en met hen over het verdere verloop van de aanvraag communiceren dreigen met strafbaarheid zonder dat je echt met consequenties kan komen.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja ik snap hier dus geen ene klote van.
Je gaat mensen die grote moeite deze kant zijn opgekomen dreigen met strafbaarheid zonder dat je echt met consequenties kan komen. Zeker niet met de politie die hier gewoon helemaal geen mankracht voor heeft. Fantastisch!
Je zou ook kunnen kijken hoe je het bestaande asielapparaat kan stroomlijnen zodat het minder geld kost en op den duur de ellende juist beter oplost.
Dit laatste vraagt natuurlijk wel om investeringen en mensen zullen moeten accepteren dat we aan asielopvang doen. Wat natuurlijk weer moeilijk te bevatten is voor velen.
Jaja, ik weet wel wat makkelijk roept.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Je gaat mensen die, door veel geld te betalen aan criminelen grote moeite deze kant zijn opgekomen terug sturen en met en met hen over het verdere verloop van de aanvraag communiceren dreigen met strafbaarheid zonder dat je echt met consequenties kan komen.
Zeker niet met de politie die hier gewoon helemaal geen mankracht voor heeft. Fantastisch!
terug en daar blijven dus
Ja die moeten terug en daar hun aanvraag doen en daar blijven tot er een vonnis is
ja die hierheen komen die hebben geld zat, of hun familie , het kost een godsvermogen voor hen , als je arm, bent dan ga je dat niet reddenquote:Op donderdag 16 april 2026 13:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jaja, ik weet wel wat makkelijk roept.
En dit is dus het niveautje redeneren die voor gewone burgers al ergerlijk is, maar waar de politiek zich al helemaal niet mee moet bezigen.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die hierheen komen die hebben geld zat, of hun familie , het kost een godsvermogen voor hen , als je arm, bent dan ga je dat niet redden
alleen criminelen kunne dat betalen
drugshandelaren en pooiers
dus terug ,e n dan gaan we dat op ons gemak eens bekijken
beste jongen , we kunnen die asielinstroom niet aan , dat moet stoppen,quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dit is dus het niveautje redeneren die voor gewone burgers al ergerlijk is, maar waar de politiek zich al helemaal niet mee moet bezigen.
Helaas gebeurt het wel en dan krijg je dus Fabers met Faberwetgeving en Mona’s die denken dat ze slim overkomen.
Zijn het nu criminelen of zielepieten?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beste jongen , we kunnen die asielinstroom niet aan , dat moet stoppen,
waarom nog nog meer zielenpieten hierheen halen en voorrang geven op jonge Nederlanders >?
er zijn miljarden zielenpieten in de wereld ,. die hebben geen geld om hierheen te komen
wat nu hierheen komt dat is het rifraf van de wereld
Die spreidingswet gaat niet lukken als we geen duizenden woningen gaan bouwen , het is of of
er zijn ook wel wat zielpieten tussen of die alsof doenquote:Op donderdag 16 april 2026 17:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn het nu criminelen of zielepieten?
Als het of of is heb ik liever dat de energie van de politiek zich bezig gaat houden met bouwen mogelijk maken. Zeker omdat dit überhaupt meer zoden aan de dijk gaat zetten.
Er zijn er miljarden zeg je? Of miljarden criminelen die deze kant op willen komen?quote:Op donderdag 16 april 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn ook wel wat zielpieten tussen of die alsof doen
maar bouwen duurt te lang het moet eerst stoppen , e
Ik moet ook een visum voor Africa HIER aanvragen en als ik die niet krijg dan mag ik niet gaan
er zijn miljarden mensen die het slecht hebben , in india en africaquote:Op donderdag 16 april 2026 17:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er zijn er miljarden zeg je? Of miljarden criminelen die deze kant op willen komen?
ja maar als ik geen toestemming krijg om te gaan , dan mag ik niet dan wil men mij niet al ben ik nog zo zielig ,quote:Maar als het hier een doffe ellende is voor jou persoonlijk ga je ook op zoek naar andere middelen mocht je geen visum krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |