Het is bijna afgelopen, dus update heeft het ook niet nodig.quote:
Dus Ludo Sanders is Jezus, want die is ook uit de dood opgestaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel opgestaan uit de dood die Jezus.
fixtitquote:Op donderdag 2 april 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de overlevering…
ik heb het eerste hele stuk niet gezien? zat er nog wel wat goeds bij dan?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Milan is samen met Freek Bartels echt een van de beste vocalisten. Waanzinnige stem
oke die moet ik later ff nazoeken dan. soms zitten er echt wel goeie bij.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:19 schreef quo_ het volgende:
Normaal gesproken krijg ik al jeuk als ik alleen nog maar de naam Hazes hoor.
Maar de vertolking door Roxanne Hazes van "zo zal het zijn" was geweldig.
Ja solo van Milan was heel goed. Ken het nummer niet maar de man kan alles _0_quote:Op donderdag 2 april 2026 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het eerste hele stuk niet gezien? zat er nog wel wat goeds bij dan?
ik moet t mss ff terugkijken nog, hmmm jammer joh, totaal niet aan gedacht, vind het altijd wel leuk om te zien en hier beetje over ouwehoeren. zonde weer. najaquote:Op donderdag 2 april 2026 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja solo van Milan was heel goed. Ken het nummer niet maar de man kan alles _0_
Wit Licht misschien?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
oke die moet ik later ff nazoeken dan. soms zitten er echt wel goeie bij.
Ik zat te denken aan een hele oude al, maar kan er niet opkomen. Dacht met koningsbrugge en fietsje langs kanaal ofzo overdag gefilmd. maar zelfs met chatgtp kom ik er niet uit.
Het was niet zwart wit, hoewel die dat wel goed deed.
het was een heel bekend nummer ook, maar dan wel goed gedaan zeg maar. Ik kom er niet op. hahaha wat stom
nou zelfs nog in me mega archief met leadsheats en bladmuziek gezocht want weet heb hem nog ff geprobeerd op piano toen wel eens.
\Maar kan hem niet vinden. mss schiet het me ineens te binnen.
Het zit wel diep zegquote:Op donderdag 2 april 2026 11:42 schreef summer2bird het volgende:
Voor het eerst in jaren ga ik niet kijken, fuck hun take met per se Borsato draaien.
Veel plezier verder
ja die was hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |