Ze moeten Frank niet achter een tablet of knop zetten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
Frank 1 x goed gespeeld, daarna alles verloren, wil spelen, zegt dat hij daar goed in is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Of een Mondriaan, hij speelt niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten Frank niet achter een tablet of knop zetten.
Oktoberfesten... Hij zag z'n kans schoonquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Roland weer in duits lullen
waar is de tijd dat er niet in een andere taal gesproken mocht worden
Hij heeft ook problemen met kleuren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
ik had ook niet verwacht dat ze wat goed zou hebbenquote:
Net die vervelende Ruben Nicolai die ook in elke show waar ie in zit, elke gelegenheid aangrijpt om z'n 'leukste' Duitse typetje te kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Oktoberfesten... Hij zag z'n kans schoon
die tijd komt wel weer als het om Arabisch gaatquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
Oktoberfest is in september. Ze had wit ipv groenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welke? Zag de eerste niet. Rood Jochem Meijer was toch goed?
Op zich snap ik dat meerderen dat niet wetenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oktoberfest is in september. Ze had wit ipv groen
ik dacht Chess de meeste goedquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg de kolere met je schilderijen![]()
[ afbeelding ]
Casper jaloers dat hij niets te krikken heeft?quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... De Buren pesten in de Nacht .. Casper het Spookje weer![]()
[ afbeelding ]
Jup.. frustratie, een beetje raar want er is weer meer te versieren dan de vorige weekquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Casper jaloers dat hij niets te krikken heeft?
De Tweeling en Billie hebben net als alle Nieuwe al weken TV gekeken om de situatie te peilen.. Dat Jocy gelijk al RikkieTypie op het oog had zijn van die voorspelbare verhaallijntjes die je kan verwachten.. wie Nissie uitpikt is nog afwachten, Billie heeft Melvin al en zo draait DBG weer op volle toerenquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
Tweeling is eigenlijk een ontzettend voordeel ten opzichte van stelletjes. Ze houden elkaar eigenlijk op dezelfde manier het handje boven het hoofd, kunnen onderling evengoed ruzie krijgen. Maar we zullen ze niet samen in het vieze hoekje zien liggen of slippers aan de klink zien hangen. Geen poepje-liefje-schatje gezever.
Ik zeg meer tweeli.... kut, die kunnen dan natuurlijk onderling wel weer.. Nevermind
Roxy is een flirt en lijkt de aandacht vooral leuk te vinden, wat op zich geen ramp hoeft te zijn. Maar daar lijkt Robert dan weer niet mee om te kunnen gaan, wat ook niet gek is. Het enige waardeoordeel dat ik daaraan kan hangen is dat deze twee gewoon niet voor elkaar gemaakt zijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 01:07 schreef Cosima het volgende:
ik vind dat Robert zich echt vervelend opstelt tegenover Roxy. hij heeft nu bravoure gekregen omdat iedereen tegen hem zegt dat hij aan zichzelf moet denken en dat Roxy vreselijke dingen doet zogenaamd maar wat heeft ze nu eigenlijk gedaan in godsnaam? die Robert is vreselijk jaloers en gedraagt zich echt toxic. hij naait haar eerst helemaal op door uit te leggen waarom ze zo n vreselijk persoon is en wat voor engel hij is dat hij nog bij haar blijft.. en als ze dan gaat janken en zich kut over zichzelf voelt heeft ie haar waar hij haar hebben wil en gaat ie haar troosten.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Roxy is een flirt en lijkt de aandacht vooral leuk te vinden, wat op zich geen ramp hoeft te zijn. Maar daar lijkt Robert dan weer niet mee om te kunnen gaan, wat ook niet gek is. Het enige waardeoordeel dat ik daaraan kan hangen is dat deze twee gewoon niet voor elkaar gemaakt zijn
Dat hebben we toen gezien met dat kussengevecht op de balk, Salar moet Anouk niet omdat zij anders is dan die sletjes die er zitten,quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:36 schreef freaky40 het volgende:
Dominante gedrag vind ik wel mee vallen van Salar. Hij is gewoon fanatiek en dat weten we van BB en daar is niets mis mee. Verder komt hij op voor het bondje. Het is nu toch niet echt individueel, je moet als bondje het goed doen en dan wil je je beste speler inzetten voor spelletjes. Net als dat een trainer van een voetbalclub zijn beste spelers opstelt.
En Robert gaat vervolgens mailen en zeggen: Als mijn moeder wil komen, heb ik voor nu liever dat die en die komen, i.p.v. moeder!quote:
Hoewel je het van haar zou verwachten was het, dacht ik, niet Roxy. Terwijl ik zo moest lachen om de vraag zou ik het ook niet zeker meer weten maar dacht Anouk. Terwijl Kristy me dan waarschijnlijker lijkt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:33 schreef Chea49 het volgende:
Was het Roxy nou die vroeg of de eieren waarmee ze moesten overgooien hard gekookt waren?![]()
Weet niet of Mercedes erg jaloers gaat worden om het gedrag van Salar. We weten inmiddels wel dat relaties die in dat programma begonnen buiten geen stand houden.![]()
Dat Salar steeds fanatieker aan het worden is zal te maken hebben met het feit dat hij nu niet langer daar wil blijven dan nodig is omdat hij degene is die Mercedes buiten niet zal vertrouwen met alle aandacht die ze nu krijgt.![]()
Voor het maken van dat kleurenschilderij is volgens mij niet gezegd dat het een Mondriaan zou worden maar een Mondriaan-achtige. Dus zijn de kleuren niet gelijkwaardig aan een echte Mondriaan.![]()
Heb in een deuk gelegen om het slechte gooien van Melvin. Zou die gast ook maar ergens goed in zijn?![]()
De zgn. relatie tussen Roxy en Robert is er een van aantrekken en afstoten. Zodra een ander er iets over zegt, zijn ouders b.v. gaat Robert er zélf pas over nadenken. Roxy is een gewillige meid en daar zal hij nog veel problemen mee krijgen want zij ziet daar zélf geen kwaad in.
"Wilt"quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:41 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja wie van deze personen zou niet willen komen dan..![]()
[ afbeelding ]
Allemaal goeie opties, maar er was er maar 1 die het met Limburgs accent vroeg; Bonnie dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoewel je het van haar zou verwachten was het, dacht ik, niet Roxy. Terwijl ik zo moest lachen om de vraag zou ik het ook niet zeker meer weten maar dacht Anouk. Terwijl Kristy me dan waarschijnlijker lijkt.
Volgens mij schreef Robert alleen maar dat als er iemand niet wil of kan komen hij dan een ander wil uitkiezen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
En Robert gaat vervolgens mailen en zeggen: Als mijn moeder wil komen, heb ik voor nu liever dat die en die komen, i.p.v. moeder!
Of iets van die strekking. M.a.w. Roxy vreest commentaar van (schoon)moeder en Robert probeert te voorkomen dat ze komt. Dat pik je toch niet als moeder!! Denkt ie echt dat dit helpt?
Erger me daar dood aan maar kennelijk zegt iedereen dat tegenwoordig ook al breek je je bek erover.quote:
Of Melvin? Is óók een Limburger.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allemaal goeie opties, maar er was er maar 1 die het met Limburgs accent vroeg; Bonnie dus
Wou is net zoietsquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erger me daar dood aan maar kennelijk zegt iedereen dat tegenwoordig ook al breek je je bek erover.
Er wordt vaak gedacht dat er overal maar een T achter gezet moet worden maar bij WIL is dat toevallig niet het geval.
Gelul..Katsingg...Pak nog wat extra money nu het nog kanquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef LionHeart het volgende:
https://www.linda.nl/medi(...)dgenoten-uit-elkaar/
Toch de familie issues.
Klagen , en chagrijnig kijken..quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:33 schreef Chea49 het volgende:
Was het Roxy nou die vroeg of de eieren waarmee ze moesten overgooien hard gekookt waren?![]()
Weet niet of Mercedes erg jaloers gaat worden om het gedrag van Salar. We weten inmiddels wel dat relaties die in dat programma begonnen buiten geen stand houden.![]()
Dat Salar steeds fanatieker aan het worden is zal te maken hebben met het feit dat hij nu niet langer daar wil blijven dan nodig is omdat hij degene is die Mercedes buiten niet zal vertrouwen met alle aandacht die ze nu krijgt.![]()
Voor het maken van dat kleurenschilderij is volgens mij niet gezegd dat het een Mondriaan zou worden maar een Mondriaan-achtige. Dus zijn de kleuren niet gelijkwaardig aan een echte Mondriaan.![]()
Heb in een deuk gelegen om het slechte gooien van Melvin. Zou die gast ook maar ergens goed in zijn?![]()
De zgn. relatie tussen Roxy en Robert is er een van aantrekken en afstoten. Zodra een ander er iets over zegt, zijn ouders b.v. gaat Robert er zélf pas over nadenken. Roxy is een gewillige meid en daar zal hij nog veel problemen mee krijgen want zij ziet daar zélf geen kwaad in.
thnx, ik wist het echt niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allemaal goeie opties, maar er was er maar 1 die het met Limburgs accent vroeg; Bonnie dus
ze zijn weer eens te laat hequote:
Tweede keer dat ik op tijd ben op zaterdagquote:
Ja nee dat is moeilijk te zien zo ...quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
of we aan dat schilderij kunnen zien dat die van roland beter is
blijft een eikelquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat is mpeoilijk te zien zo ...
Maar Roland is stiekem toch wel een toppertje ...
Flauwekulletjes.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
sttt zeggen is ineens disrespectvol man ga wieberen
spierenquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef Soury het volgende:
Kristie 66 kilo? Hoe dan, ze is ook niet zo groot.
Welke spieren?quote:
Sportende mensen is vaak enorm saaiquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef StephanL het volgende:
Wanneer komt de eerste Loods Hyrox? Lijkt mij wel grappig.
met wat extra vetjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
spieren
onee ik dacht dat je de judoka bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |