Kan je op aanpassenquote:Op donderdag 2 april 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/joshlyn_supusepa/
het zijn allemaal van diezelfde typjes
Nou ja, twee dezelfde, krijg je ook niet snel afgunst bij de Herenquote:Op donderdag 2 april 2026 20:13 schreef Hagenesie het volgende:
Die tweeling lijken ook wel wat op Britt van Diederik. Die zijn uit elkaar.
quote:Op donderdag 2 april 2026 20:11 schreef spapaars het volgende:
Wat een zeikerd is die Casper opnieuw.
Die zie ik nog wel een keer geel pakken.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:13 schreef JJ76 het volgende:
Hij zeikte zelf toch ook dat hij niet blij was bij Fianca/Ronald te komen.
says who?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:21 schreef spapaars het volgende:
Goh
Relatie geklapt: Floris en Senna zijn uit elkaar.
Meen je???? hahahahaquote:Op donderdag 2 april 2026 20:21 schreef spapaars het volgende:
Goh
Met de familie liep ook helemaal niet lekker. Niet verrassend.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:21 schreef spapaars het volgende:
Goh
Ik heb ook zoiets, hou je mond, voordat je het weet zingt het rond.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, Noah rent eerdaags naar Kristie, weet je wat Nyssa zei?!?!?????!
Britt en Diederik werden net genoemd, zelfs die hielden het langer vol dus?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:21 schreef spapaars het volgende:
Goh
Melvin en Bonnie>?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze maar geen Unikleertjes gaan doen..
Wel joh, Mellie en Bonnie, beiden met roze haar ookquote:
Zijn het niet de type dames voor.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze maar geen Unikleertjes gaan doen..
Dat is het geweest, ze wilde dat de moeder van Floris keuzes maakte. De zus van degene die ze haatte uit de loods kwam daar als vriendin van de broer van Floris . Dat wilde mevrouw niet tjaquote:Op donderdag 2 april 2026 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met de familie liep ook helemaal niet lekker. Niet verrassend.
Zat volgens hem water inquote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef spapaars het volgende:
Had het kapot gemaakt in een pan, heb je er nog wat aan.
zo slim zijn ze niet Spaquote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef spapaars het volgende:
Had het kapot gemaakt in een pan, heb je er nog wat aan.
Dat denk ik dus ook (onderdeel ervan). Maar ze gaf hem ook een soort ultimatum van of ik of je familie soort van door dat gedoe.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is het geweest, ze wilde dat de moeder van Floris keuzes maakte. De zus van degene die ze haatte uit de loods kwam daar als vriendin van de broer van Floris . Dat wilde mevrouw niet tja
Val ik op zei zequote:Op donderdag 2 april 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Nog geen lentekriebels maar wel veel gegiebel bij de meiden.. Wat is een beetje jou typ dan? Nou meestal pakken we Indo's?? ( ik hoop dat ik het goed verstond)
[ afbeelding ]
Pech, ze moeten het met Rikkie,Cape, Noa of Salar doenquote:
Komt Rikkie niet een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pech, ze moeten het met Rikkie,Cape, Noa of Salar doen
( ik heb nog ff geluisterd met volume op max.. Ze zei echt meestal pakken we Indo's )
Nou ja qua lengte niet echt misschien wel vanwege zijn continue sjachrijnige houdingquote:Op donderdag 2 april 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt Rikkie niet een beetje in de buurt?
Shownieuwsquote:
Ah, dan is Febo de kaartenbak al met het zweet op het voorhoofd aan het doorspitten voor de volgende cyclusquote:Op donderdag 2 april 2026 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pech, ze moeten het met Rikkie,Cape, Noa of Salar doen
( ik heb nog ff geluisterd met volume op max.. Ze zei echt meestal pakken we Indo's )
Jup, als de Tweeling geen behoefte heeft aan Hollandse Boys is het crisis , gelukkig zit Bonnie wel warmpjes bij Melvinquote:Op donderdag 2 april 2026 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, dan is Febo de kaartenbak al met het zweet op het voorhoofd aan het doorspitten voor de volgende cyclus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |