abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220493818
Er wordt ook overal veel te veel de nadruk op gelegd. In mijn jeugd, en dat is al vééééle jaren geleden, maakten we ons om dit soort dingen totaal niet druk. Het was gewoon zoals het was. Mijn buurmannen waren homo, veel bekenden hadden gay collega's en vrienden. Er liep in de jaren 80 een gozer met lippenstift, oogschaduw en plamuur op zijn kop in het dorp. Daar liep je niet moeilijk om te doen, al zal er heus wel wat zijn voorgevallen soms. Want ook toen waren er lui die wel liepen te klooien.
Maar tegenwoordig wordt alles tot in den treure door je strot geduwd, en dan krijg je gezeik. We boeren hard achteruit wat betreft tolerantie. Komt ook omdat er lieden zijn die zich totaal niet kunnen en willen aanpassen. En fatsoen missen.
  donderdag 2 april 2026 @ 18:23:27 #52
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220493822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Niet eens een opgevoerde fatbike hebben ...... tsssss :N
In Australië gaan die dingen ter plekke de shredder in las ik ergens. :D
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  donderdag 2 april 2026 @ 18:24:27 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220493827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:43 schreef D. het volgende:

[..]
Als jouw 'matties' je er serieus op afrekenen als je over een dergelijk zebrapad fiets is het tijd voor andere 'matties' :Y

Kan er me ook niets bij voorstellen, behalve als geintje, maar dan zou je het zelf ook niet zo serieus nemen
Zo gaat dat in die leeftijd D.!
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 18:27:20 #54
18653 crew  D.
pi_220493846
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zo gaat dat in die leeftijd D.!
Ik ben ook ooit 'die leeftijd' geweest :Y
  donderdag 2 april 2026 @ 18:27:41 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220493849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar je hebt als omhooggevallen bobo toch wel even mooi een politiek correct statement gemaakt ^O^
https://www.tubantia.nl/e(...)-gaybrapad~a2e253f6/
de pol die er bij zit, btw de eerste keer dat ik er over heen reed had ik zoiets van wtf en ik keek meer naar de grond reed bijna iemand aan en de eerste dikke zwarte streep was van mij :@ *O*
https://www.1twente.nl/ar(...)chede-nu-al-besmeurd
Mijn schuld die korte smalle links :@
plus toen werd het weg gehaald
https://www.tubantia.nl/e(...)n-enschede~ad07201e/
En nu daarna weer opnieuw gedaan.
En nu is er al vrijwel niks meer van over.
in twee jaar vrijwel compleet weg gesleten!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220493855
Heb ik wat tegen homo's? Nee.
Heb ik wat tegen Bi, trans of al het andere wat je maar kan bedenken? Ook niet. Verspilling van energie en tijd.

Maar waarom moet de openbare ruimte gedecoreerd worden naar wat een ander in z'n slaapkamers uitvreet? Geld te veel?
Deugkoorts?

Ik loop er trouwens gerust overheen hoor,
Boeien wat een ander denkt, zal mij een kutzorg zijn. Als ik ergens heen moet dan moet ik er gewoon heen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Joopklepzeiker op 02-04-2026 20:50:28 ]
  donderdag 2 april 2026 @ 18:47:01 #57
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220494016
:')

Vraag me echt af wat het verschil is tussen dit soort steden en Rotterdam.

In Rotterdam heb je in het centrum op de westblaak het beroemde regenboogpad. Staat er al sinds kleins af aan, nooit gevandaliseerd en nooit mensen die er een probleem van maken. Waarom kan het in Rotterdam wel normaal en elders niet?

Elders hoor je dit soort verhalen en mensen die er verf over strooien etc.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
  donderdag 2 april 2026 @ 18:53:43 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220494119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://www.tubantia.nl/e(...)-gaybrapad~a2e253f6/
de pol die er bij zit, btw de eerste keer dat ik er over heen reed had ik zoiets van wtf en ik keek meer naar de grond reed bijna iemand aan en de eerste dikke zwarte streep was van mij :@ *O*
https://www.1twente.nl/ar(...)chede-nu-al-besmeurd
Mijn schuld die korte smalle links :@
plus toen werd het weg gehaald
https://www.tubantia.nl/e(...)n-enschede~ad07201e/
En nu daarna weer opnieuw gedaan.
En nu is er al vrijwel niks meer van over.
in twee jaar vrijwel compleet weg gesleten!

btw dit is van juli vorig jaar nu is er nog minder van over.
:D
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 2 april 2026 @ 18:55:33 #59
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220494145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:43 schreef D. het volgende:

[..]
Als jouw 'matties' je er serieus op afrekenen als je over een dergelijk zebrapad fiets is het tijd voor andere 'matties' :Y

Kan er me ook niets bij voorstellen, behalve als geintje, maar dan zou je het zelf ook niet zo serieus nemen
Toch kan een geintje nou net dat zetje zijn dus allemaal mooie praatjes maar als 13,14,15,16 jarige ga je niet opzoek naar meer homovriendelijke matties
pi_220494449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja en vervolgens is er één breed belichte uitzondering gemaakt voor gaybrapaden en als je die niet kent kom je uit een ei. Het is geen raketwetenschap.

De scholieren in kwestie weten ook prima waarvoor het er is en daar hebben ze een probleem mee en hysterische reactie op.
Het slaat in z'n algemeenheid gewoon nergens op om het verkeer te gebruiken voor dit soort bullshit propaganda. Zo'n regenboog zebrapad draagt echt 0,0 bij aan acceptatie. Het roept eerder nog aversie op, los van het feit dat het sneu gedrag is om zo'n zebrapad bewust te gaan mijden.

We leven in een land waar homoseksualiteit etc. in basis geaccepteerd is, maar nooit door iedereen geaccepteerd zal worden. Dat zal niet veranderen en al helemaal niet door dit soort zebrapaden. Zolang er geen geweld bij komt kijken prima. Is dat er wel, dan moet dat hard bestraft worden. Maar laten we in godsnaam eens kappen in dit land met het op allerlei manieren door de strot duwen van dit soort bullshit.
  donderdag 2 april 2026 @ 19:38:37 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220494562
Beetje out of the box denken; ik stel voor dit bij elke voordeur aan te brengen. :Y

Achterdeur is niet nodig, want elke homofoob weet dat je sowieso door de mand valt bij je vriendjes, als je die achterdeur neemt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 2 april 2026 @ 19:58:13 #62
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220494854
Wat een aanstellers _O-
Niet over een regenboogzebrapad durven fietsen :D
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 2 april 2026 @ 19:59:35 #63
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220494868
Erg principieel van deze studenten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 2 april 2026 @ 20:04:02 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220494927
quote:
4s.gif Op donderdag 2 april 2026 19:58 schreef RedShoe het volgende:
Wat een aanstellers _O-
Niet over een regenboogzebrapad durven fietsen :D
is gladder dan normaal zebrapad, ik snap ze wel :+
  donderdag 2 april 2026 @ 20:43:13 #65
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220495327
Ik heb die regenboog zebra 's altijd idioot gevonden. Dat wil zeggen nadat ik er jaren later achter kwam wat de bedoeling daar van is.... :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220495358
Cool man, ik heb 6 jaar op de Heemlanden gezeten, 30 jaar geleden begonnen daar... :') . Grappig om weer eens een nieuwsbericht over die school te lezen.

Opdonderen met dat regenboogzebrapad. Het veroorzaakt alleen maar meer pesten en vermijding in plaats van inclusie.
pi_220495369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Witte school dus de ophef zal beperkt blijven.
Memo niet gekregen?

Nederlanders kunnen niet racistisch zijn, homofoob of seksist.

Dat kunnen alleen moslims, migranten of linkse
  Redactie Sport donderdag 2 april 2026 @ 20:57:24 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220495429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:22 schreef Seeburg54 het volgende:
Er wordt ook overal veel te veel de nadruk op gelegd. In mijn jeugd, en dat is al vééééle jaren geleden, maakten we ons om dit soort dingen totaal niet druk. Het was gewoon zoals het was. Mijn buurmannen waren homo, veel bekenden hadden gay collega's en vrienden. Er liep in de jaren 80 een gozer met lippenstift, oogschaduw en plamuur op zijn kop in het dorp. Daar liep je niet moeilijk om te doen, al zal er heus wel wat zijn voorgevallen soms. Want ook toen waren er lui die wel liepen te klooien.
Maar tegenwoordig wordt alles tot in den treure door je strot geduwd, en dan krijg je gezeik. We boeren hard achteruit wat betreft tolerantie. Komt ook omdat er lieden zijn die zich totaal niet kunnen en willen aanpassen. En fatsoen missen.
Bij mij op de basisschool was homo “gewoon” een scheldwoord hoor. Kinderen en jongeren weten niet beter dan dit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 2 april 2026 @ 20:58:51 #69
pi_220495442
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:43 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb die regenboog zebra 's altijd idioot gevonden. Dat wil zeggen nadat ik er jaren later achter kwam wat de bedoeling daar van is.... :D
Ik vind de symboliek aan sich geen euvel, het is alleen niet zo’n praktisch voorwerp. Verf lekker een regenboog op de muur ofzo, want nu is niet duidelijk of je hier nou wel of niet voor moet stoppen en das gevaarlijk.
pi_220495447
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:20 schreef the-eye het volgende:

[..]
Schei's uit. Je bent 13,14,15,16 en je hebt nog niks bereikt en je bezit nog niks. Het enige wat je hebt is je reputatie en die ga je dan niet te grabbel gooien voor de deugboogjes van anderen
Reparatie
_O-

Je bent echt een kneus als je niet over een zebrapad durft te fietsen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220495459
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:21 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat voor een school, LBO Zwakstroom ofzo? :')
Edit: nee, Havo/VWO. De tering zeg, dan ben je wel af hoor.
ik heb er zelf 6 jaar gezeten in de jaren 90 tot 2002 en heb het altijd als een prettige school ervaren.
  Redactie Sport donderdag 2 april 2026 @ 21:01:36 #72
pi_220495461
Als je bang bent voor je reputatie om over een regenboogje heen te fietsen is je reputatie al flinterdun. Van de eckte eckte wordt alles wel geaccepteerd.
pi_220495463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Cool man, ik heb 6 jaar op de Heemlanden gezeten, 30 jaar geleden begonnen daar... :') . Grappig om weer eens een nieuwsbericht over die school te lezen.

Opdonderen met dat regenboogzebrapad. Het veroorzaakt alleen maar meer pesten en vermijding in plaats van inclusie.
Precies.
Homo's moeten gewoon weer een verborgen leven leiden en voor de buitenwereld de schijn ophouden hetero te zijn.

Dat scheelt een hoop pestgedrag.
En als ze dan ook nog trouwen met iemand van het andere geslacht is de inclusie compleet.
  donderdag 2 april 2026 @ 21:13:42 #74
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220495529
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies.
Homo's moeten gewoon weer een verborgen leven leiden en voor de buitenwereld de schijn ophouden hetero te zijn.

Dat scheelt een hoop pestgedrag.
En als ze dan ook nog trouwen met iemand van het andere geslacht is de inclusie compleet.
Als je het gemiddelde van de reacties in dit topic zo leest dan zou je haast zeggen dat dat inderdaad beter is -O- . De onverdraagzaamheid beleeft weer hoogtijdagen.
pi_220495545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Als je het gemiddelde van de reacties in dit topic zo leest dan zou je haast zeggen dat dat inderdaad beter is -O- . De onverdraagzaamheid beleeft weer hoogtijdagen.
Homofobie is nooit helemaal weg geweest.
Zodra het de kans krijgt komt het weer bovendrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')