In Australië gaan die dingen ter plekke de shredder in las ik ergens.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet eens een opgevoerde fatbike hebben ...... tsssss
Zo gaat dat in die leeftijd D.!quote:Op donderdag 2 april 2026 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Als jouw 'matties' je er serieus op afrekenen als je over een dergelijk zebrapad fiets is het tijd voor andere 'matties'
Kan er me ook niets bij voorstellen, behalve als geintje, maar dan zou je het zelf ook niet zo serieus nemen
https://www.tubantia.nl/e(...)-gaybrapad~a2e253f6/quote:Op donderdag 2 april 2026 18:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar je hebt als omhooggevallen bobo toch wel even mooi een politiek correct statement gemaakt
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/e(...)-gaybrapad~a2e253f6/
de pol die er bij zit, btw de eerste keer dat ik er over heen reed had ik zoiets van wtf en ik keek meer naar de grond reed bijna iemand aan en de eerste dikke zwarte streep was van mij![]()
![]()
https://www.1twente.nl/ar(...)chede-nu-al-besmeurd
Mijn schuld die korte smalle links![]()
plus toen werd het weg gehaald
https://www.tubantia.nl/e(...)n-enschede~ad07201e/
En nu daarna weer opnieuw gedaan.
En nu is er al vrijwel niks meer van over.
in twee jaar vrijwel compleet weg gesleten!
Toch kan een geintje nou net dat zetje zijn dus allemaal mooie praatjes maar als 13,14,15,16 jarige ga je niet opzoek naar meer homovriendelijke mattiesquote:Op donderdag 2 april 2026 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Als jouw 'matties' je er serieus op afrekenen als je over een dergelijk zebrapad fiets is het tijd voor andere 'matties'
Kan er me ook niets bij voorstellen, behalve als geintje, maar dan zou je het zelf ook niet zo serieus nemen
Het slaat in z'n algemeenheid gewoon nergens op om het verkeer te gebruiken voor dit soort bullshit propaganda. Zo'n regenboog zebrapad draagt echt 0,0 bij aan acceptatie. Het roept eerder nog aversie op, los van het feit dat het sneu gedrag is om zo'n zebrapad bewust te gaan mijden.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en vervolgens is er één breed belichte uitzondering gemaakt voor gaybrapaden en als je die niet kent kom je uit een ei. Het is geen raketwetenschap.
De scholieren in kwestie weten ook prima waarvoor het er is en daar hebben ze een probleem mee en hysterische reactie op.
is gladder dan normaal zebrapad, ik snap ze welquote:Op donderdag 2 april 2026 19:58 schreef RedShoe het volgende:
Wat een aanstellers![]()
Niet over een regenboogzebrapad durven fietsen
Memo niet gekregen?quote:Op donderdag 2 april 2026 15:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Witte school dus de ophef zal beperkt blijven.
Bij mij op de basisschool was homo “gewoon” een scheldwoord hoor. Kinderen en jongeren weten niet beter dan dit.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:22 schreef Seeburg54 het volgende:
Er wordt ook overal veel te veel de nadruk op gelegd. In mijn jeugd, en dat is al vééééle jaren geleden, maakten we ons om dit soort dingen totaal niet druk. Het was gewoon zoals het was. Mijn buurmannen waren homo, veel bekenden hadden gay collega's en vrienden. Er liep in de jaren 80 een gozer met lippenstift, oogschaduw en plamuur op zijn kop in het dorp. Daar liep je niet moeilijk om te doen, al zal er heus wel wat zijn voorgevallen soms. Want ook toen waren er lui die wel liepen te klooien.
Maar tegenwoordig wordt alles tot in den treure door je strot geduwd, en dan krijg je gezeik. We boeren hard achteruit wat betreft tolerantie. Komt ook omdat er lieden zijn die zich totaal niet kunnen en willen aanpassen. En fatsoen missen.
Ik vind de symboliek aan sich geen euvel, het is alleen niet zo’n praktisch voorwerp. Verf lekker een regenboog op de muur ofzo, want nu is niet duidelijk of je hier nou wel of niet voor moet stoppen en das gevaarlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:43 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb die regenboog zebra 's altijd idioot gevonden. Dat wil zeggen nadat ik er jaren later achter kwam wat de bedoeling daar van is....
Reparatiequote:Op donderdag 2 april 2026 15:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Schei's uit. Je bent 13,14,15,16 en je hebt nog niks bereikt en je bezit nog niks. Het enige wat je hebt is je reputatie en die ga je dan niet te grabbel gooien voor de deugboogjes van anderen
ik heb er zelf 6 jaar gezeten in de jaren 90 tot 2002 en heb het altijd als een prettige school ervaren.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:21 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat voor een school, LBO Zwakstroom ofzo?
Edit: nee, Havo/VWO. De tering zeg, dan ben je wel af hoor.
Precies.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Cool man, ik heb 6 jaar op de Heemlanden gezeten, 30 jaar geleden begonnen daar.... Grappig om weer eens een nieuwsbericht over die school te lezen.
Opdonderen met dat regenboogzebrapad. Het veroorzaakt alleen maar meer pesten en vermijding in plaats van inclusie.
Als je het gemiddelde van de reacties in dit topic zo leest dan zou je haast zeggen dat dat inderdaad beter isquote:Op donderdag 2 april 2026 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies.
Homo's moeten gewoon weer een verborgen leven leiden en voor de buitenwereld de schijn ophouden hetero te zijn.
Dat scheelt een hoop pestgedrag.
En als ze dan ook nog trouwen met iemand van het andere geslacht is de inclusie compleet.
Homofobie is nooit helemaal weg geweest.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je het gemiddelde van de reacties in dit topic zo leest dan zou je haast zeggen dat dat inderdaad beter is. De onverdraagzaamheid beleeft weer hoogtijdagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |