Nice, klassieke drogreden ditquote:Op donderdag 2 april 2026 16:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en vervolgens is er één breed belichte uitzondering gemaakt voor gaybrapaden en als je die niet kent kom je uit een ei. Het is geen raketwetenschap.
Dit lijkt me trouwens een beetje sterk en aangedikt.quote:Dat doen ze volgens voorbijfietsende leerlingen uit angst dat ze voor 'homo' worden uitgemaakt.
quote:Op donderdag 2 april 2026 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
1. Flikker op met dat zebrapad dat voor verwarring zorgt en onveilig is.
2. Als je er dan toch langs moet: wees verdomme een kerel en heb schijt aan anderen wat ze er van vinden. Homootjes![]()
quote:Op donderdag 2 april 2026 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Havo is het nieuwe LBO zwakstroom, iedereen hoogopgeleid hooggeleid.
De wet is gewoon duidelijk: dit soort bekladdingen zijn geen zebrapad.quote:Sinds 2021 is er een regenboogzebrapad in het centrum van Houten.
En dat is achterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De scholieren in kwestie weten ook prima waarvoor het er is en daar hebben ze een probleem mee en hysterische reactie op.
quote:Op donderdag 2 april 2026 16:38 schreef Qarrad het volgende:
Ja en vervolgens is er één breed belichte uitzondering gemaakt voor gaybrapaden en als je die niet kent kom je uit een ei. Het is geen raketwetenschap.
Ik zal het nog eens uitleggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:17 schreef MichaelScott het volgende:
De wet is gewoon duidelijk: dit soort bekladdingen zijn geen zebrapad.
Het maakt het er allemaal niet duidelijker op en het effect/nut van die dingen is praktisch 0.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het nog eens uitleggen.
Volgens de geldende ontwerpnormen bestaat een zebrapad uit witte strepen met een breedte van tussen 0,4 en 0,6 meter en een lengte van ten minste 4 meter en hebben de tussenruimtes ook een breedte van tussen 0,4 en 0,6 meter. De wijze waarop de tussenruimtes zijn uitgevoerd, behalve dan de breedte, is niet genormeerd.
Als je nu bij een zebrapad de witte strepen gaat overschilderen in regenboogkleuren, dan is het dus officieel geen zebrapad meer. Maar als je de witte strepen gewoon wit laat en je schildert de tussenruimtes in regenboogkleuren, dan is het officieel nog steeds een zebrapad.
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Het maakt het er allemaal niet duidelijker op en het effect/nut van die dingen is praktisch 0.
Als jouw 'matties' je er serieus op afrekenen als je over een dergelijk zebrapad fiets is het tijd voor andere 'matties'quote:Op donderdag 2 april 2026 15:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
In het weekend waar je vriendinnetje bij is, is het moment om homovriendelijk te doen. Niet als je met je schoolmatties naar huis fietst dan gelden er andere regels
We kunnen het Yolanda Petermeijer eens vragen. Kijken wie dán nog over dat zebrapad durft :quote:Op donderdag 2 april 2026 15:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zijn mensen met een pedofiele geaardheid dus ook welkom in Houten?
Ik wens 'm heel veel succes danquote:Op donderdag 2 april 2026 18:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een boa ernaast zetten is wel kassa dus. Ik als Nederlander kijk natuurlijk meteen naar een eventueel verdienmodel.
Bovendien zit de fietser op het plaatje op de telefoon. Dubbel kassa dus. Fietsen op de stoep en op de smartphone zitten. Ik zou het wel weten als verkeersagent. Gewoon twee volle bonnenboekjes per dag.quote:
kost ook nog eens veel meer geld aan onderhoud, de gekleurde strepen zijn duurder in aanleg de verf bestaat uit andere compositie, slijt vele malen sneller en kost dus op die manier bakken met geld.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
1. Flikker op met dat zebrapad dat voor verwarring zorgt en onveilig is.
2. Als je er dan toch langs moet: wees verdomme een kerel en heb schijt aan anderen wat ze er van vinden. Homootjes![]()
Maar je hebt als omhooggevallen bobo toch wel even mooi een politiek correct statement gemaaktquote:Op donderdag 2 april 2026 18:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
kost ook nog eens veel meer geld aan onderhoud, de gekleurde strepen zijn duurder in aanleg de verf bestaat uit andere compositie, slijt vele malen sneller en kost dus op die manier bakken met geld.
Als ik kijk naar die ene hier in de buurt is er nog maar een schim van over.
FTFYquote:Op donderdag 2 april 2026 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer huil er is iets wat anders dan normaal, hol, poppen gooi
Met alles btw kijk ff naar hollywood en de game industrie, het moet overal in, elke beetje bekende game of film of serie Franchise moet het er zowat verplicht in hebben.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:38 schreef Cruzinats het volgende:
Het hele LGBTQIA+ is volledig gepolitiseerd en het is juist de jeugd die het vrij letterlijk door de strot geduwd krijgt.
Geen wonder dat ze er een sterke aversie tegen ontwikkelen.
Niet eens een opgevoerde fatbike hebben ...... tsssssquote:Op donderdag 2 april 2026 18:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bovendien zit de fietser op het plaatje op de telefoon. Dubbel kassa dus. Fietsen op de stoep en op de smartphone zitten. Ik zou het wel weten als verkeersagent. Gewoon twee volle bonnenboekjes per dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |