Ja, net een midnight black versie gekocht. Morgen eindelijk frustratieloos spelen lolquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als het niet eens zoveel scheelt dan gewoon een originele
[ afbeelding ]
Die Remix Green ziet er wel mooi uit
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, net een midnight black versie gekocht. Morgen eindelijk frustratieloos spelen lol
Karim Quarry, iets in het Noorden?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Momo het volgende:
Ik ging die Quarry leeg maken niet zo ver van het begin dorp, die bitches blijven maar spawnen.
Wordt sowieso 'geadviseerd' om eerst/zo snel mogelijk tot en met Chapter 4 te spelen, omdat je dan pas de belangrijkste skills hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:20 schreef RaXz het volgende:
Volgens mij had ik die kamp missies een heel stuk eerder moeten doen, nu krijg ik tutorials van dingen die ik al heel vaak heb gedaan.
Klopt, ik had dat ook en dat blijft doorgaan totdat je het hebt bevrijdt. Er worden in de HUD dan gebouwen aan gegeven die je kan slopen, die kan je vinden door met je lataarn rond te kijken met L1. Met de lataarn kan je ook plekken in de verte spotten zoals je met blinding flash kan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Momo het volgende:
Ik ging die Quarry leeg maken niet zo ver van het begin dorp, die bitches blijven maar spawnen.
20 uur en in chapter 7 hoe kan je 38 uur doen over chapter 3?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wordt sowieso 'geadviseerd' om eerst/zo snel mogelijk tot en met Chapter 4 te spelen, omdat je dan pas de belangrijkste skills hebt.
Maar hier na 38 uur pas in Chapter 3
Rustig exploren en veel side activities en zo doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:23 schreef Hetekip het volgende:
[..]
20 uur en in chapter 7 hoe kan je 38 uur doen over chapter 3?
Je moet veel zelf uitzoeken, je handje wordt als het ware niet vastgehouden, dat was het doel ook.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:24 schreef Hetekip het volgende:
ik vind dat het spel dingen heel slecht uitlegt buiten de mainquest weet ik niet goed wat te doen.
Ja, ik ben nu vooral aan het upgraden maar ik vind dat er niet zo heel veel te doen is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rustig exploren en veel side activities en zo doen.
Er is zoveel te zien en doen.
Ik denk dat er hier nog wel mensen zijn die er nog veel meer uren in hebben zitten en minder ver zijn, qua main quest.
Ik ben sowieso niet iemand die keihard door main quests ragt.
Maar zo gek veel is er niet te doen, ja je kan wat bandit camps klaren of zo, maar het is niet dat je echt heel veel events of zo tegenkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je moet veel zelf uitzoeken, je handje wordt als het ware niet vastgehouden, dat was het doel ook.
Je ziet op de minimap soms paarse stipjes of iconen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:24 schreef Hetekip het volgende:
ik vind dat het spel dingen heel slecht uitlegt buiten de mainquest weet ik niet goed wat te doen.
Oh shit, ja ik heb die ook niet....quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Over missen gesproken, mooi voorbeeld.
Iedereen en zijn moeder (behalve weeskinderen) heeft het over die Hwando Katana die je heel vroeg kunt vinden.
Ik was nu eigenlijk benieuwd wáár dan, dus ff internet geraadpleegd.
En die kun je dus letterlijk na de tutorial vinden.
Maar dus ook volledig missen.
Exploren, exploren, exploren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh shit, ja ik heb die ook niet....
Ik heb gewoon het deluxe edition harnas en shit... Ik wil een nieuw harnas zit in chapter 6 maar ben wel teleurgesteld dat er niet zoveel loot dropped ik zou het wel tof vinden als ik een set kon vinden of zo.
Ja misschien moet ik wat meer gaan 'zoeken.'quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Exploren, exploren, exploren.
Het barst naar het schijnt van de armour sets, en wapens, in de game, maar je moet alles zelf vinden.
Je vind ook geen compleet armour op 1 plek, nee, elk onderdeel (schoenen, helm, etcetera) ligt ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |