abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2026 @ 13:50:35 #26
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220499350
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als het niet eens zoveel scheelt dan gewoon een originele :Y

[ afbeelding ]

Die Remix Green ziet er wel mooi uit :Y
Ja, net een midnight black versie gekocht. Morgen eindelijk frustratieloos spelen lol
  vrijdag 3 april 2026 @ 13:53:48 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220499368
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, net een midnight black versie gekocht. Morgen eindelijk frustratieloos spelen lol
^O^

Heb zelf een Chroma Pearl, een Volcanic Red en een witte uiteraard die bij mijn Pro zat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220499900
Hoe is de dualsense support in deze game qua adaptive triggers en haptics?
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:53:06 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220501262
Ok tip discard geen "swarm of bees" uit je inventory in een dorp want die hebben schijnbaar iemand gekilled en nu heb ik een 20s bounty :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:56:43 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220501276
:D

Had een tijd geleden ook een oranje hagedis gevangen, maar toen verloor ik ook heel rap mijn health :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:15:07 #31
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220501374
Ik ging die Quarry leeg maken niet zo ver van het begin dorp, die bitches blijven maar spawnen.
pi_220501404
Volgens mij had ik die kamp missies een heel stuk eerder moeten doen, nu krijg ik tutorials van dingen die ik al heel vaak heb gedaan. :')
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 19:20:44 #33
38824 crew  Droopie
pi_220501409
Dat wazige randje om je personage heen? Dat is iets wat je niet kan veranderen op de ps5?

Of is dat een bug of hoort dat ofzo..

Vanmiddag gekocht, las dat het echt een must play spel is, ongeacht of het je genre is :P
Hell To The Liars
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:40:12 #34
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220501555
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Momo het volgende:
Ik ging die Quarry leeg maken niet zo ver van het begin dorp, die bitches blijven maar spawnen.
Karim Quarry, iets in het Noorden?

Daar zit een bossfight en quest aan vast.

Dus wellicht heb je die nog niet gedaan en dat ze daarom respawnen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:46:26 #35
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220501604
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:20 schreef RaXz het volgende:
Volgens mij had ik die kamp missies een heel stuk eerder moeten doen, nu krijg ik tutorials van dingen die ik al heel vaak heb gedaan. :')
Wordt sowieso 'geadviseerd' om eerst/zo snel mogelijk tot en met Chapter 4 te spelen, omdat je dan pas de belangrijkste skills hebt.

Maar hier na 38 uur pas in Chapter 3
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220501688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Momo het volgende:
Ik ging die Quarry leeg maken niet zo ver van het begin dorp, die bitches blijven maar spawnen.
Klopt, ik had dat ook en dat blijft doorgaan totdat je het hebt bevrijdt. Er worden in de HUD dan gebouwen aan gegeven die je kan slopen, die kan je vinden door met je lataarn rond te kijken met L1. Met de lataarn kan je ook plekken in de verte spotten zoals je met blinding flash kan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:23:16 #37
511221 Hetekip
Depressief
pi_220502383
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wordt sowieso 'geadviseerd' om eerst/zo snel mogelijk tot en met Chapter 4 te spelen, omdat je dan pas de belangrijkste skills hebt.

Maar hier na 38 uur pas in Chapter 3
20 uur en in chapter 7 hoe kan je 38 uur doen over chapter 3?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:24:22 #38
511221 Hetekip
Depressief
pi_220502390
ik vind dat het spel dingen heel slecht uitlegt buiten de mainquest weet ik niet goed wat te doen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220502394
3 nieuwe dingen ervaren.

1, Vallende sterren! wow dat was best tof en verrassend om te zien.

2, sneeuw, wordt zeer realistisch weergegeven.

3, de eerste Crash to Desktop, ach het kan een keer gebeuren, de eerste keer na een uurtje of 30.
greetings and salutations
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:27:38 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220502424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:23 schreef Hetekip het volgende:

[..]
20 uur en in chapter 7 hoe kan je 38 uur doen over chapter 3?
Rustig exploren en veel side activities en zo doen.
Er is zoveel te zien en doen.

Ik denk dat er hier nog wel mensen zijn die er nog veel meer uren in hebben zitten en minder ver zijn, qua main quest.

Ik ben sowieso niet iemand die keihard door main quests ragt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220502426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:24 schreef Hetekip het volgende:
ik vind dat het spel dingen heel slecht uitlegt buiten de mainquest weet ik niet goed wat te doen.
Je moet veel zelf uitzoeken, je handje wordt als het ware niet vastgehouden, dat was het doel ook.
greetings and salutations
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:29:51 #42
511221 Hetekip
Depressief
pi_220502444
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Rustig exploren en veel side activities en zo doen.
Er is zoveel te zien en doen.

Ik denk dat er hier nog wel mensen zijn die er nog veel meer uren in hebben zitten en minder ver zijn, qua main quest.

Ik ben sowieso niet iemand die keihard door main quests ragt.
Ja, ik ben nu vooral aan het upgraden maar ik vind dat er niet zo heel veel te doen is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je moet veel zelf uitzoeken, je handje wordt als het ware niet vastgehouden, dat was het doel ook.
Maar zo gek veel is er niet te doen, ja je kan wat bandit camps klaren of zo, maar het is niet dat je echt heel veel events of zo tegenkomt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:31:17 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220502454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:24 schreef Hetekip het volgende:
ik vind dat het spel dingen heel slecht uitlegt buiten de mainquest weet ik niet goed wat te doen.
Je ziet op de minimap soms paarse stipjes of iconen.
En oranje stipjes.

Die geven je vaak side activities en side quests en dergelijke.

Maar de kracht van de game is de wereld zelf.
Zoveel te ontdekken en te doen, buiten de quests om.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:32:44 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220502464
De game wereld is enorm rijk en bomvol.
Maar tegelijkertijd kan je ook een heleboel missen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:37:02 #45
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220502492
Over missen gesproken, mooi voorbeeld.

Iedereen en zijn moeder (behalve weeskinderen) heeft het over die Hwando Katana die je heel vroeg kunt vinden.

Ik was nu eigenlijk benieuwd wáár dan, dus ff internet geraadpleegd.
En die kun je dus letterlijk na de tutorial vinden.
Maar dus ook volledig missen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:57:09 #46
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220502642
Ik blijf het zeggen, way een verschrikkelijk mooie game _O_ _O_ _O_

Ben nou net aan die chapter 4 main quest begonnen, en dat is ook weer een verschrikkelijk mooie omgeving.
Met in de verte bergen met bomen en watervallen, en verderop bergen met sneeuw erop.

En alles wat je ziet, kun je naar toe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 23:04:51 #47
511221 Hetekip
Depressief
pi_220503016
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Over missen gesproken, mooi voorbeeld.

Iedereen en zijn moeder (behalve weeskinderen) heeft het over die Hwando Katana die je heel vroeg kunt vinden.

Ik was nu eigenlijk benieuwd wáár dan, dus ff internet geraadpleegd.
En die kun je dus letterlijk na de tutorial vinden.
Maar dus ook volledig missen.
Oh shit, ja ik heb die ook niet....

Ik heb gewoon het deluxe edition harnas en shit... Ik wil een nieuw harnas zit in chapter 6 maar ben wel teleurgesteld dat er niet zoveel loot dropped ik zou het wel tof vinden als ik een set kon vinden of zo.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 3 april 2026 @ 23:20:51 #48
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220503090
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:04 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Oh shit, ja ik heb die ook niet....

Ik heb gewoon het deluxe edition harnas en shit... Ik wil een nieuw harnas zit in chapter 6 maar ben wel teleurgesteld dat er niet zoveel loot dropped ik zou het wel tof vinden als ik een set kon vinden of zo.
Exploren, exploren, exploren.

Het barst naar het schijnt van de armour sets, en wapens, in de game, maar je moet alles zelf vinden.

Je vind ook geen compleet armour op 1 plek, nee, elk onderdeel (schoenen, helm, etcetera) ligt ergens anders.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 23:21:46 #49
511221 Hetekip
Depressief
pi_220503098
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Exploren, exploren, exploren.

Het barst naar het schijnt van de armour sets, en wapens, in de game, maar je moet alles zelf vinden.

Je vind ook geen compleet armour op 1 plek, nee, elk onderdeel (schoenen, helm, etcetera) ligt ergens anders.
Ja misschien moet ik wat meer gaan 'zoeken.'
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220503110
Nature's Echo is echt sterk, echt goed om naar toe te werken. Ik had veel moeite met een eindbaas, en die was een echt een eitje met die skill.

Ik zit nu aan het einde van chapter 7, nu maar even weer doen en dan weer verder met het kamp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')