Dat snap ik. Ik ben juist blij dat mijn RTX 5080 eindelijk eens volledig benut wordt. Voor pc gaming vind ik 32 inch perfect, omdat je hele zichtveld, inclusief je periferie goed wordt benut. De omgevingen zijn zo groot en uitgestrekt dat het echt voelde alsof ik zelf in een soort Grand Canyon stond. De 5080 handelt ray reconstruction perfect waardoor alles bijna fotorealistisch oogt.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
Speel op 55" oled scherm met 120Hz, op zo'n 1,8 meter afstand, dikke prima
Dat lijkt me geheel persoonlijk, ik heb een 49 inch en zou niet meer terug willen (hetzelfde zei ik overigens bij mijn vorige monitor, wat een 34 inch, eveneens curved monitor was).quote:Op donderdag 2 april 2026 13:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
32 inch is de sweetspot voor pc’s.
Mind = blownquote:Op donderdag 2 april 2026 16:12 schreef -Deluzion- het volgende:
In dat opzicht kun je een pc eigenlijk gewoon gebruiken als een soort overpowered console.
Ik vond laatst ergens een Knowledge uit een boek of zo waar over een luchtballonnen gesproken werd, dus ik had een vermoeden dat zoets er wel in zou zitten.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:32 schreef Divje het volgende:
De wereld vanuit een luchtballonwauw
Viel er alleen uit voor ik een screenshot kon maken
Ik had daar wel spijt van want toen kon ik niet meer zien waar ik al geweest was, nu doe ik het voortaan een stuk later want het is gebonden aan een quest. Wat dat betreft mis ik wel zoiets als Hero's path in Zelda, daar kon je op de map precies zien waar je allemaal was geweest.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
Ik las ergens dat je de bij kerktorens aan de bel moet trekken om meer gebieden van de kaart zichtbaar te maken, ik ga dat morgen eens proberen wanneer ik weer tijd heb om te spelen.
Heb zulke RDR2 flashbacks bij je eerste screenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:07 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige game
En de boormeneer is kapot inmiddels, hoera. Dank voor de tips @:StateOfMind
En ik heb inmiddels een hond. Goede hond.
Zou gewoon even wachten tot ergens een aanbieding is en tot die tijd gefrustreerd blijvenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:09 schreef Scrummie het volgende:
Enige eigen frustratie ding is dat ik tegenwoordig een controller met drift heb en ik geen zin heb om 70 euro voor een nieuwe te betalen. Zijn er geen goedkopere?
Ja, 100%. Het heeft hetzelfde vermogen om jezelf compleet te verliezen in de wereld. Prachtig gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zulke RDR2 flashbacks bij je eerste screen
Ook ingame trouwens.
3rd party merken, maar persoonlijk zou ik dat niet kopen, heb liever origineel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:09 schreef Scrummie het volgende:
Enige eigen frustratie ding is dat ik tegenwoordig een controller met drift heb en ik geen zin heb om 70 euro voor een nieuwe te betalen. Zijn er geen goedkopere?
Heb inmiddels mijn gear naar level 4 gebracht, en ga straks richting mijn 4e boss, Reed.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:07 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige game
En de boormeneer is kapot inmiddels, hoera. Dank voor de tips @:StateOfMind
En ik heb inmiddels een hond. Goede hond.
Ah thanks, dat ga ik eens checken dan. 3rd party sta ik ook wel voor open, maar wat ik zag op bol.com nog steeds wel relatief aan de prijs.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
3rd party merken, maar persoonlijk zou ik dat niet kopen, heb liever origineel.
Mijn OG launch controller heeft destijds stickdrift gehad, na anderhalf jaar, en die is toen netjes onder de garantie omgeruild.
En later nog een rode.
Die had geen garantie meer, en heb ik toen laten repareren bij zo'n winkeltje in Nijmegen, voor 25 euro.
Het barst overal van de telefoonreparatiewinkeltjes (3 maal woordwaarde), waarschijnlijk kunnen die het ook wel maken.
Als het niet eens zoveel scheelt dan gewoon een originelequote:Op vrijdag 3 april 2026 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah thanks, dat ga ik eens checken dan. 3rd party sta ik ook wel voor open, maar wat ik zag op bol.com nog steeds wel relatief aan de prijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |