quote:Op donderdag 2 april 2026 13:33 schreef Mikeytt het volgende:
Als je aangeeft dat er een verzorgde lunch is, kom dan niet met al belegde broodjes aan!!!
Altijd godverdomme boterhammen tot het nokkie gevuld met van alles en nog wat.
Een verzorgde lunch hoort er zo uit te zien, met broodjes apart van het beleg, zodat iedereen zelf kan bepalen wat op de boterham komt![]()
Altijd die broodjes met gore tomaten, of vlees en kaas gecombineerd op 1 broodjeLaat mensen zelf bepalen!!!
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op donderdag 2 april 2026 13:54 schreef rival het volgende:
Het probleem in deze situatie is dat jij niet weet wat het verschil tussen een verzorgde lunch en een lunchbuffet is.
Gwoon proppe jatog.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:59 schreef junkiesietze het volgende:
lekker man die kleffe broodjes gezond
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:54 schreef rival het volgende:
Het probleem in deze situatie is dat jij niet weet wat het verschil tussen een verzorgde lunch en een lunchbuffet is.
Ingrediėnten op tafel leggen is ook verzorgd.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
De lunch wordt idd voor je verzorgd
Dus je hebt het er maar mee te doen ouwe speknek
Zeer harde en terechte klacht. Het zijn altijd broodjes met van die vieze combinaties. Ik hoef niet alles erop.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:33 schreef Mikeytt het volgende:
Als je aangeeft dat er een verzorgde lunch is, kom dan niet met al belegde broodjes aan!!!
Altijd godverdomme boterhammen tot het nokkie gevuld met van alles en nog wat.
Een verzorgde lunch hoort er zo uit te zien, met broodjes apart van het beleg, zodat iedereen zelf kan bepalen wat op de boterham komt![]()
Altijd die broodjes met gore tomaten, of vlees en kaas gecombineerd op 1 broodjeLaat mensen zelf bepalen!!!
[ afbeelding ]
Zo gaat het met al die dingen. Op het hoofdkantoor een bar met een tweewekelijkse borrel, een restaurant waar altijd verse maaltijden worden gereserveerd, grote feestjes in de lente en met de kerst. Waar het werk wordt verzet? Je mag in je handjes knijpen als er een gare foodtruck komt waar je dan 1 muntje voor krijgt en een vies broodje bal of een patatje voor kunt halen. Nu proberen ze met een poffertjes en pannenkoeken kraam de mensen te lokken om het medewerkers tevredenheidsonderzoek in te laten vullen. Pure armoe.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:16 schreef Hetekip het volgende:
Bij mij op werk is de lunch op het bedrijfsbureau echt goed, maar waar de core business is, is het huilen. Vieze pennenlikkers op het bedrijfsbureau.
Fuck bedrijfskantoren. Vieze smeerlappen daar, sommige hebben hetzelfde loon als mij maar verzetten maar de helft van het werk. Flikkertjes.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo gaat het met al die dingen. Op het hoofdkantoor een bar met een tweewekelijkse borrel, een restaurant waar altijd verse maaltijden worden gereserveerd, grote feestjes in de lente en met de kerst. Waar het werk wordt verzet? Je mag in je handjes knijpen als er een gare foodtruck komt waar je dan 1 muntje voor krijgt en een vies broodje bal of een patatje voor kunt halen. Nu proberen ze met een poffertjes en pannenkoeken kraam de mensen te lokken om het medewerkers tevredenheidsonderzoek in te laten vullen. Pure armoe.
Oh bij ons op het hoofdkantoor is alleen het simpele C&S al 3 schalen hoger ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fuck bedrijfskantoren. Vieze smeerlappen daar, sommige hebben hetzelfde loon als mij maar verzetten maar de helft van het werk. Flikkertjes.
Organiseer bij een vakbond en eis betere omstandigheden!quote:Op donderdag 2 april 2026 20:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fuck bedrijfskantoren. Vieze smeerlappen daar, sommige hebben hetzelfde loon als mij maar verzetten maar de helft van het werk. Flikkertjes.
Dat is wel wildquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh bij ons op het hoofdkantoor is alleen het simpele C&S al 3 schalen hoger ofzo.
Je moet er wat voor over hebben om hoger op de ladder te willen klimmen. Goede gesprekjes aanknopen en je flink voorbereiden bijvoorbeeld.quote:
Fuck het bedrijfsbureau, ik werk gewoon waar gewerkt wordt. Ze kunnen me klote kussen met hun mooie kantoren, altijd thee op voorraad en luxe lunches. Altijd als ik daar kom zijn er broodjes over, walgelijke mensen. Altijd lunches, en waar ik werk mag je van geluk spreken als je iets krijgt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om hoger op de ladder te willen klimmen. Goede gesprekjes aanknopen en je flink voorbereiden bijvoorbeeld.
Hard broodje met kaas of ham of kaas en ham vind ik veel beter dan die rotzooi met tonijnsalade en zo. Gatverdemme.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:36 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind het erger wanneer er is aangegeven dat er lunch bij zit dat je witte en bruine kadetjes krijgt met ham of kaas. Wat een schrale kutzooi.
Bij ons op de locatie dagbesteding delen ze ook broodjes uit aan het kantoorpersoneel die over zijn van vergaderingen en dergelijke. De onderbetaalde slaafarbeiders mogen er dik 3 euro voor lappen en degenen die het meeste verdienen krijgen het gratis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fuck het bedrijfsbureau, ik werk gewoon waar gewerkt wordt. Ze kunnen me klote kussen met hun mooie kantoren, altijd thee op voorraad en luxe lunches. Altijd als ik daar kom zijn er broodjes over, walgelijke mensen. Altijd lunches, en waar ik werk mag je van geluk spreken als je iets krijgt.
Ja kantoorpersoneel krijgt altijd broodjes uitgedeeld. Smeerlappen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bij ons op de locatie dagbesteding delen ze ook broodjes uit aan het kantoorpersoneel die over zijn van vergaderingen en dergelijke. De onderbetaalde slaafarbeiders mogen er dik 3 euro voor lappen en degenen die het meeste verdienen krijgen het gratis.
Achterlijk kutland en achterlijk kutleven.
Complot om de armen arm te houden en de rijken nog rijker te maken blief ik je. Kapitalisme is het probleem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja kantoorpersoneel krijgt altijd broodjes uitgedeeld. Smeerlappen.
Kapitalisme is aidsquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Complot om de armen arm te houden en de rijken nog rijker te maken blief ik je. Kapitalisme is het probleem.
Dat is een belediging voor aids.quote:
ga jij vanavond naar de getver?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor aids.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |