abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220492260
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze mogen niet naar opa en oma en de oudsten die misschien wel gaan mogen er niet over praten

Ze moeten naar het schoolfeest en de vernedering verdragen dat hun moeder op social media uit de doeken doet dat ze niet durfden
Saar en Suus moesten landelijke tv door hun vader uitgelegd krijgen dat zij geen feestje mochten vieren want dat kostte teveel centjes. Ik zie die arme meisjes nog zitten. Het was echt sneu. Idem voor Guus, die in een een op een aangaf dat hij het eigenlijk niet zo leuk vond dat hij geen feestje mocht.

Maar AM is de getraumatiseerde.
pi_220492274
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 14:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Guus straalde ook aan alle kanten uit dat hij het 3x niks vond, die brommer toen. Ook zoiets trouwens, in haar boek was het kennelijk traumatisch dat ze een tweedehands brommer kreeg maar haar kinderen moeten er blij mee zijn

En uiteraard allemaal hetzelfde type brommer, misschien wil G wel een scooter, maar dat past niet bij de Geertsen-trademark-regels.
In al G zijn guitige zachtaardigheid, zit gewoon een stiekeme rebel die ervoor zorgt dat hij zijn brommercertificaat niet haalt. You go, G.
pi_220492581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap sowieso niet dat AM zo zeikt over welk broodtrommelbeleid dan ook. Haar kinderen eten toch alles ? Zelfs slakken…. Dan lusten ze ook een boterham met kaas neem ik aan.

Ik vind wel dat onze boekenbalbezoeker beter mag leren spellen, er stond letterlijk “ ik wordt “ . Met een T! Dat heeft ook niks met haar zelfdiagnose van dyslexie te maken , dat is gewoon dom
Eerlijk, ik maak ook regelmatig fouten met t, d en dt 🫣
pi_220492595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:00 schreef Marielle8585 het volgende:
Jeetje, nu is AM haar oppas kwijt... Hoe moet dit nu?
Misschien komt ze, net als Jim, elke dag langs
pi_220492608
En vriendinnie van DBM wordt alweer neegesleept naar de volgende arts, zal dadelijk ook wel weer een drama verhaal van komen.
pi_220492764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eerlijk, ik maak ook regelmatig fouten met t, d en dt 🫣
Jij beweert dan weer niet dat je een beroemde auteur van bestsellers bent ( denk ik haha ) ik maak ook fouten maar van AM die op gelijke hoogte staat als een Harry Mulisch zou ik dat soort fouten niet verwachten 😅
pi_220492786
Als je de intelligentie afneet aan het aantal dt-fouten...
pi_220492816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 14:29 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Saar en Suus moesten landelijke tv door hun vader uitgelegd krijgen dat zij geen feestje mochten vieren want dat kostte teveel centjes. Ik zie die arme meisjes nog zitten. Het was echt sneu. Idem voor Guus, die in een een op een aangaf dat hij het eigenlijk niet zo leuk vond dat hij geen feestje mocht.

Maar AM is de getraumatiseerde.
Wat toen al gelul was maar dat argument gaat nu al helemaal niet meer op, het geld klotst over de plinten daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220492850
AM heeft een zeer brede desinteresse voor alles wat niet AM is. Of het nou haar eigen kinderen zijn of taal. Het boeit haar totaal niet.
pi_220492917
Hahaha, zeer brede desinteresse 😂
pi_220492986
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:08 schreef AnnArt het volgende:
Hahaha, zeer brede desinteresse 😂
Misschien moet ze dan aan de pillen die DBM ook wil om je aandacht erbij te houden als iets je totaal niet interesseert 🤔
pi_220493053
Op welke leeftijd gingen de kids ook al weer op zwemles?
pi_220493055
Jim heeft alweer een nieuwe gurl. Ligt ook niet stil
pi_220493069
Jim heeft snel een nieuwe vriendin
pi_220493076
Ik hoop wel dat de nieuwe vriendin van Jim uit een groot gezin komt. Dan snapt ze het tenminste.😜
  donderdag 2 april 2026 @ 16:46:58 #116
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220493137
Dat Jim een nieuwe vriendin heeft is al een aantal weken geleden bekend gemaakt door AM via een omweg. Toen J liet zien wat ze allemaal voor spullen had en dat op een fluflumanier deed vertelde ze er ook even bij dat ze dat had gekregen van de nieuwe vriendin van Jim.
Arme meid, die zal er morgen ook aan moeten geloven.
pi_220493167
Naja Jim was druk op zoek toch want z’n verkering was uit. Wat is er mis met een tijdje single zijn?
pi_220493170
DBM moet extra sportkleding kopen omdat ze 4a 5x per week in de sportschool staat en anders 2 kleuren kleding aan moet. (2 kleuren sportkleding, het is gewoon weg verschrikkelijk en zou verboden moeten worden ;) ) Maar ze wast alles toch minimaal 3x per dag (gezien de hoeveelheid was ze altijd moet vouwen), bovendien kun je dt soort kleding bijna direct uit de wasmachine alweer aan en hoeveel van die shirtjes met gekke printjes erop bezig ze ook alweer? Of kunnen die niet aan in de sportschool, ik sport niet dus ken die kledingeisen niet 🤣
pi_220493182
Dat 4/5 keer klopt al niet!
Misschien per maand maar dan redt ze dat wel met de was
pi_220493215
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als je de intelligentie afneet aan het aantal dt-fouten...
Aangezien AM een bestseller auteur beweert te zijn, vind ik het bij haar wel kwalijk, helemaal bij 'ik vindt'. Ik erger me er ook aan, al maak ik zelf ook fouten, dus ik probeer er altijd maar overheen te lezen haha.
pi_220493229
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Aangezien AM een bestseller auteur beweert te zijn, vind ik het bij haar wel kwalijk, helemaal bij 'ik vindt'. Ik erger me er ook aan, al maak ik zelf ook fouten, dus ik probeer er altijd maar overheen te lezen haha.
Bestsellerauteur 😬 (sorry, professionele taalnazi hier)
Maar inderdaad, ook ik erger me eraan bij haar, door wat ze pretendeert.
  donderdag 2 april 2026 @ 17:18:47 #122
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220493278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:45 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Jij beweert dan weer niet dat je een beroemde auteur van bestsellers bent ( denk ik haha ) ik maak ook fouten maar van AM die op gelijke hoogte staat als een Harry Mulisch zou ik dat soort fouten niet verwachten 😅
Harry was een schrijver. AM is een knipenplakdyslect en ook een chatgptgebruiker.
pi_220493279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:52 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Naja Jim was druk op zoek toch want z’n verkering was uit. Wat is er mis met een tijdje single zijn?
In fluflu land is dat ondenkbaar.
  donderdag 2 april 2026 @ 17:20:13 #124
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220493292
Sam gaat op vakantie naar het huis in Frankrijk. Fijn!
pi_220493309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:52 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dat past niet in het plaatje van zijn moeder. Hij moet voor kleinkinderen zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')