Je wil niet weten wat ik allemaal uit broodtrommels heb gevist. Van die dikke luikse wafels voor tijdens het fruitmoment (ooh zit daar suiker in dan?!) , pizza, overgebleven happy meals, frikandelbroodjes voor de lunch. Echt..het was altijd heel bizar. Nasi, soep of pasta mocht altijd hoor, even in de magnetron en lekker opeten, maar het was 9/10 keer echt rampzalig.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Onze school heeft ook een broodtrommelbeleid, maar ik ben juist zo verbaasd wat daar in staat. Vooral: geen koeken, geen snoep, geen frisdrank. Het zou werkelijk niet in me opkomen om dit in een broodtrommel te stoppen.
En geloof me, de broodtrommels hoeven daar totaal niet saai van te worden. Handje nootjes, groente, fruit, worstje, kaasblokjes, crackertjes, soepstengels, maiswafels. Eindeloos mee te variëren (nog leuker, de kinderen zelf laten vullen, worden ze heel creatief van!).
Wat wil AM dan meegeven in een broodtrommel wat niet zou mogen?
"en het zou nog mogen ook, lieve Juul."quote:Op donderdag 2 april 2026 12:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar AM zou het liefste met haar meeverhuizen 🤪
En al die crackers en cinemerolls en koekjes!quote:Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ze had desembrood gebakken, wie moet dat dan allemaal opeten?
Zij zoekt overal trauma’s achter, en anders verzint ze ze wel!quote:Op donderdag 2 april 2026 12:01 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik lees nu de post over DBM haar dochter met een onveilige hechting. Het is ongelovelijk, hoe half leeg je glas kan zijn 🤣 Allemaal heel kut hoor maar je kan het ook overdrijven... Ga eens genieten van je kids, het leven ipv de hele tijd dat gezeik....
Alleen als het gesponsord is! Weet je wat dat kost??quote:Op donderdag 2 april 2026 12:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Am moet lunchen in haar eentje! Ik zou lekker genieten! Broodje buiten de deur doen
Het meisje weet niet beter natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef Lodelie het volgende:
[..]
"en het zou nog mogen ook, lieve Juul."
Wat een ongezonde opmerking, ook al is het half verpakt als grapje.
Het liefste meeverhuizen metje dochter en je schoonzoon. En je andere kinderen dan? Je man?
Leuk om zoiets te zeggen.
Geeft ze het gevoel van een enorm veilige, stabiele jeugd dat hun moeder zulke opmerkingen maakt en ook nog eens openbaar post.
School dreigde met instanties? Komt dat uit haar rechter of linker duim?quote:Op donderdag 2 april 2026 11:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
In het kort: Jim ging niet zo lekker mee. Viel buiten de gemiddelde en zijn gedrag viel op. School vond dat er getest mooest worden. Ze moesten Jim en Sam wel laten testen. Dat wilden AM en M niet, maar ze moesten, want school dreigde met instanties. En je weet wat er gebeurt als 'de instanties' komen: dan worden je kinderen uit huis geplaatst.
Alle kinderen blijven in een straal van 5 km van het ouderlijk huis wonen en komen meerdere keren per week thuis, dus dat komt vast goed. De opmerking over intrekken was vast niet serieus bedoeld, maar het geeft wel aan dat Annemarie steun zoekt en lijkt te vinden bij Julia. Fijn voor Julia dat ze nu woonruimte lijkt te hebben gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:00 schreef Marielle8585 het volgende:
Jeetje, nu is AM haar oppas kwijt... Hoe moet dit nu?
Uit allebei denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef proud_mami het volgende:
[..]
School dreigde met instanties? Komt dat uit haar rechter of linker duim?
Alleen als het een samenwerking is. Net zoals het tostiapparaat, ooit met Guusquote:Op donderdag 2 april 2026 13:18 schreef poohenzo het volgende:
En waarom leert niemand Suus of Saar of allebei hoe je noodles klaar maakt ? Of mogen ze geen pannen gebruiken van opperhoofd AM ?
Ik krijg er ook noodle errors van hahahaquote:Op donderdag 2 april 2026 13:18 schreef poohenzo het volgende:
En waarom leert niemand Suus of Saar of allebei hoe je noodles klaar maakt ? Of mogen ze geen pannen gebruiken van opperhoofd AM ?
Oh ja nu moet ze een broodje op schoot eten 🤪quote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Alleen als het gesponsord is! Weet je wat dat kost??
Volgens mij "verdwijnen" daar wel meer dingen als het niet meer in het concept past, maar de brommer zou vast nog ergens kunnen staan.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:29 schreef Earring het volgende:
We zien eigenlijk nooit meer de rode brommer die voor Guus zijn verjaardag was gekocht.
Maar misschien heeft hij dat examen nog niet omdat hij gewoon wil blijven fietsen
Of dat gaat lukken met Rens 🫠quote:Op donderdag 2 april 2026 13:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het meisje weet niet beter natuurlijk.
Hopelijk lukt het haar zelfstandig te worden en haar gezinssituatie van een afstand te gaan bekijken.
Laat Am een eigen vriendin zoekenjulia is haar dochter die moet even loskomen van haar maquote:Op donderdag 2 april 2026 12:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar AM zou het liefste met haar meeverhuizen 🤪
Ze mogen niet naar opa en oma en de oudsten die misschien wel gaan mogen er niet over pratenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:44 schreef Rimboequeen het volgende:
AM beweert vroeger een rotjeugd te hebben gehad want ze werd bv gedwongen te eten ook al lustte ze het niet.
Even de dingen op een rijtje die AM haar kinderen MOETEN:
* paardrijden
* scouting
* natuurwacht, hoor je nu niks meer over
* gefilmd worden en reclame maken
* verjaardag vieren zoals moeder wenst
* wachten met afspraken maken totdat het zwemdiploma binnen is
Ik vergeet vast dingen, wie vult aan.
Guus straalde ook aan alle kanten uit dat hij het 3x niks vond, die brommer toen. Ook zoiets trouwens, in haar boek was het kennelijk traumatisch dat ze een tweedehands brommer kreeg maar haar kinderen moeten er blij mee zijnquote:Op donderdag 2 april 2026 13:29 schreef Earring het volgende:
We zien eigenlijk nooit meer de rode brommer die voor Guus zijn verjaardag was gekocht.
Maar misschien heeft hij dat examen nog niet omdat hij gewoon wil blijven fietsen
En die loeistrakke sportkleding, geen gezicht.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:13 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat voor schoenen heeft DBM nu aan in de gym? Lijken wel instappers. Komt niet heel veilig over (struikel gevaar).
En voor zere handen heb je toch van die speciale grip handschoenen? Hoef je geen of minder eelt te kweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |