abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220490418
Ik zou AM wel een goede coach gunnen om de issues uit haar jeugd, die met de tijd steeds groter worden in haar beleving, te bespreken/verwerken. Beter dan dit toenemend te exposen op social media en alle feedback te blokkeren, waardoor er ja-knikkers overblijven. Ze komt steeds meer in de slachtofferhoek terecht. Vrij ongezonde situatie dit.
Vervelend trekje is haar gebrek aan inlevingsvermogen, zeker tav haar kinderen. Ze gaat over grenzen, daar waar ze bij zichzelf toenemend begint te huilen.

En stop met het oplaten van balonnetjes van NOG niks over zeggen. En die jeugdfilmpjes van haarzelf. Vrouw, zoek hulp.
pi_220490473
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Debacle met Jim en kinderen bijna uit huis geplaatst? Wat dan?
Moet je het eerste boek lezen 😂🙈
pi_220490477
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
3 flesjes voor het weekend
Is ook wel een lang weekend he... 😂
pi_220490514
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:26 schreef Juulia het volgende:

[..]
Dat weet toch iedereen dat het zo gaat: als je het als ouders een keer niet eens bent met school, gaat school dreigen dat ze het kind uit huis laten plaatsen en dan gebeurt dat ook: je kind wordt gewoon bij je weggehaald.

En daarom zijn M&AM ook getrouwd 25 jaar geleden: om te voorkomen dat hun kinderen in handen van de instanties zouden vallen, bij het overlijden van één van hen als ouders.

Aldus AM die dit met droge ogen beweert. Dit bedoel ik dus met haar gestoorde beeld van de werkelijkheid.
Hahaha, hoe kon ik dat nou vergeten! Ze heeft iid een nogal bijzondere kijk op dingen :Y
pi_220490544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Moet je het eerste boek lezen 😂🙈
Heb ik gedaan, nou ja soort van, gescand maar zelfs toen was er geen doorkomen aan. Ga niet zo goed op zelfverheerlijking en zulks.
pi_220490570
Even wat anders: die kleding van Yvonne Coldedinges. Vind het er niet uit zien sorry. Ze is flink afgevallen en dan die oversized zooi, vind het echt geen porum en dus ook geen reclame.
pi_220490678
Wat stond dat halflange haar AM goed (filmpje met kleine Julia)!
pi_220490851
Wat voor schoenen heeft DBM nu aan in de gym? Lijken wel instappers. Komt niet heel veilig over (struikel gevaar).
En voor zere handen heb je toch van die speciale grip handschoenen? Hoef je geen of minder eelt te kweken.
pi_220490857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er was op deze school geen broodtrommelbeleid. Ik kan me de broodtrommels nog herinneren van de tijd dat Saar, Suus en Jet naar de overblijf gingen.

Ze zijn van school gewisseld na het debacle met Jim, waardoor de kinderen bijna het huis uit zijn geplaatst.
Uit huis geplaats? 😱 hoezo? In het kort? Ben nu wel "nieuwsgierig"
pi_220490889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:59 schreef proud_mami het volgende:
Even wat anders: die kleding van Yvonne Coldedinges. Vind het er niet uit zien sorry. Ze is flink afgevallen en dan die oversized zooi, vind het echt geen porum en dus ook geen reclame.
Vreselijk die blazers
pi_220490905
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:14 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Uit huis geplaats? 😱 hoezo? In het kort? Ben nu wel "nieuwsgierig"
In het kort: Jim ging niet zo lekker mee. Viel buiten de gemiddelde en zijn gedrag viel op. School vond dat er getest mooest worden. Ze moesten Jim en Sam wel laten testen. Dat wilden AM en M niet, maar ze moesten, want school dreigde met instanties. En je weet wat er gebeurt als 'de instanties' komen: dan worden je kinderen uit huis geplaatst.
pi_220491043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:05 schreef Juulia het volgende:
Wat stond dat halflange haar AM goed (filmpje met kleine Julia)!
En hoe liefdevol ze met haar omging, nu zie je eigentlijk alleen maar Maarten met de kinderen knuffelen. Bij haar zit altijd de telefoon tussen.
pi_220491104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:37 schreef Keesie123 het volgende:
Toch wel handig als je kind iets kwijtraakt (in dit geval door een ander kind, echt niet leuk); je zet het op de gram en hoppaaa; je krijgt van je volgers het gewoon nieuw. Ik vind dat toch een soort van bedelen hoor, het was gewoon voorspelbaar met het verhaal over de pop van het meisje (van Tamara). In 3,2,1: nieuwe pop.
Maar waar zit het probleem dan? Als iemand er 1 heeft liggen is dat toch prima, waarom gelijk een nieuwe kopen als het zo kan?
pi_220491111
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar het was natuurlijk wel lullig dat een kind het nodig vond om een pop van een kind te vernielen en in de vijver te gooien.

Ik zie hier in de buurt regelmatig op de weggeefhoek dat er speelgoed wordt gevraagd of aangeboden. Is dat dan ook bedelen?
Ik vind het juist goed, niet gelijk de winkel in voor een nieuwe maar even rondvragen voordat je een nieuwe aanschaft.
pi_220491132
Ik lees nu de post over DBM haar dochter met een onveilige hechting. Het is ongelovelijk, hoe half leeg je glas kan zijn 🤣 Allemaal heel kut hoor maar je kan het ook overdrijven... Ga eens genieten van je kids, het leven ipv de hele tijd dat gezeik....
pi_220491147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:01 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik lees nu de post over DBM haar dochter met een onveilige hechting. Het is ongelovelijk, hoe half leeg je glas kan zijn 🤣 Allemaal heel kut hoor maar je kan het ook overdrijven... Ga eens genieten van je kids, het leven ipv de hele tijd dat gezeik....
Ik zou ook moe zijn als ik haar was..... pffff wat een zeur
pi_220491192
Ik snap sowieso niet dat AM zo zeikt over welk broodtrommelbeleid dan ook. Haar kinderen eten toch alles ? Zelfs slakken…. Dan lusten ze ook een boterham met kaas neem ik aan.

Ik vind wel dat onze boekenbalbezoeker beter mag leren spellen, er stond letterlijk “ ik wordt “ . Met een T! Dat heeft ook niks met haar zelfdiagnose van dyslexie te maken , dat is gewoon dom
pi_220491225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:01 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar ze bloedde bijna dood!
Kampioen zwaargewicht in overdrijven....
pi_220491235
Am moet lunchen in haar eentje! Ik zou lekker genieten! Broodje buiten de deur doen
pi_220491278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap sowieso niet dat AM zo zeikt over welk broodtrommelbeleid dan ook. Haar kinderen eten toch alles ? Zelfs slakken…. Dan lusten ze ook een boterham met kaas neem ik aan.

Ik vind wel dat onze boekenbalbezoeker beter mag leren spellen, er stond letterlijk “ ik wordt “ . Met een T! Dat heeft ook niks met haar zelfdiagnose van dyslexie te maken , dat is gewoon dom
Nee als namen zonder hoofdletter. Het boeit haar niet wat voor tekst er bij staat. Dóór naar story 43 van de dag!
pi_220491289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Am moet lunchen in haar eentje! Ik zou lekker genieten! Broodje buiten de deur doen
Maar ze had desembrood gebakken, wie moet dat dan allemaal opeten?
pi_220491424
AM doet me steeds meer denken aan m’n bonusmoeder.
Die vrouw bepaalde ook echt alles voor iedereen. Haar eigen kinderen kregen bijvoorbeeld nooit het cadeautje dat ze wilden, altijd iets wat zij uitzocht en dan ook nog allebei hetzelfde. En het was geen tweeling!
Haar kinderen hadden ook allerlei schema’s die vertelden wat ze wanneer moesten doen en daar hield ze enorm star aan vast. Never forget dat het schema zei dat we huiswerk moesten maken en we geen huiswerk hadden. Ik ben toen maar het huis uit gevlucht.
Of de laxeerpillen die ze naar binnen probeerde te krijgen als je even een paar dagen niet had gepoept als kind (ja echt)
En zo zijn er nog wel meer dingen.

En ook het compleet gestoorde wereldbeeld herken ik helemaal; over alles een mening hebben, maar totaal geen verstand/ervaring ermee hebben.

Lang verhaal kort: haar eigen kinderen hebben nog contact met haar, maar verder niemand.

Aanvulling: AM die het liefst bij R&J intrekt… mijn bonusmoeder is naast haar zoon gaan wonen en die jongen is daar echt niet blij mee 🙈😅

[ Bericht 8% gewijzigd door tulpje19 op 02-04-2026 12:43:48 (Aanvulling) ]
pi_220491425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef poohenzo het volgende:

En lijdster😵🙄
pi_220491464
Goed voor Julia, het huis uit.
pi_220491471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:37 schreef Shuri het volgende:
Goed voor Julia, het huis uit.
Maar AM zou het liefste met haar meeverhuizen 🤪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: