Moet je het eerste boek lezen 😂🙈quote:Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Debacle met Jim en kinderen bijna uit huis geplaatst? Wat dan?
Hahaha, hoe kon ik dat nou vergeten! Ze heeft iid een nogal bijzondere kijk op dingenquote:Op donderdag 2 april 2026 10:26 schreef Juulia het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen dat het zo gaat: als je het als ouders een keer niet eens bent met school, gaat school dreigen dat ze het kind uit huis laten plaatsen en dan gebeurt dat ook: je kind wordt gewoon bij je weggehaald.
En daarom zijn M&AM ook getrouwd 25 jaar geleden: om te voorkomen dat hun kinderen in handen van de instanties zouden vallen, bij het overlijden van één van hen als ouders.
Aldus AM die dit met droge ogen beweert. Dit bedoel ik dus met haar gestoorde beeld van de werkelijkheid.
Heb ik gedaan, nou ja soort van, gescand maar zelfs toen was er geen doorkomen aan. Ga niet zo goed op zelfverheerlijking en zulks.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Moet je het eerste boek lezen 😂🙈
Uit huis geplaats? 😱 hoezo? In het kort? Ben nu wel "nieuwsgierig"quote:Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er was op deze school geen broodtrommelbeleid. Ik kan me de broodtrommels nog herinneren van de tijd dat Saar, Suus en Jet naar de overblijf gingen.
Ze zijn van school gewisseld na het debacle met Jim, waardoor de kinderen bijna het huis uit zijn geplaatst.
Vreselijk die blazersquote:Op donderdag 2 april 2026 10:59 schreef proud_mami het volgende:
Even wat anders: die kleding van Yvonne Coldedinges. Vind het er niet uit zien sorry. Ze is flink afgevallen en dan die oversized zooi, vind het echt geen porum en dus ook geen reclame.
In het kort: Jim ging niet zo lekker mee. Viel buiten de gemiddelde en zijn gedrag viel op. School vond dat er getest mooest worden. Ze moesten Jim en Sam wel laten testen. Dat wilden AM en M niet, maar ze moesten, want school dreigde met instanties. En je weet wat er gebeurt als 'de instanties' komen: dan worden je kinderen uit huis geplaatst.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:14 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Uit huis geplaats? 😱 hoezo? In het kort? Ben nu wel "nieuwsgierig"
En hoe liefdevol ze met haar omging, nu zie je eigentlijk alleen maar Maarten met de kinderen knuffelen. Bij haar zit altijd de telefoon tussen.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:05 schreef Juulia het volgende:
Wat stond dat halflange haar AM goed (filmpje met kleine Julia)!
Maar waar zit het probleem dan? Als iemand er 1 heeft liggen is dat toch prima, waarom gelijk een nieuwe kopen als het zo kan?quote:Op donderdag 2 april 2026 09:37 schreef Keesie123 het volgende:
Toch wel handig als je kind iets kwijtraakt (in dit geval door een ander kind, echt niet leuk); je zet het op de gram en hoppaaa; je krijgt van je volgers het gewoon nieuw. Ik vind dat toch een soort van bedelen hoor, het was gewoon voorspelbaar met het verhaal over de pop van het meisje (van Tamara). In 3,2,1: nieuwe pop.
Ik vind het juist goed, niet gelijk de winkel in voor een nieuwe maar even rondvragen voordat je een nieuwe aanschaft.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk wel lullig dat een kind het nodig vond om een pop van een kind te vernielen en in de vijver te gooien.
Ik zie hier in de buurt regelmatig op de weggeefhoek dat er speelgoed wordt gevraagd of aangeboden. Is dat dan ook bedelen?
Ik zou ook moe zijn als ik haar was..... pffff wat een zeurquote:Op donderdag 2 april 2026 12:01 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik lees nu de post over DBM haar dochter met een onveilige hechting. Het is ongelovelijk, hoe half leeg je glas kan zijn 🤣 Allemaal heel kut hoor maar je kan het ook overdrijven... Ga eens genieten van je kids, het leven ipv de hele tijd dat gezeik....
Maar ze bloedde bijna dood!quote:Op donderdag 2 april 2026 12:01 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik lees nu de post over DBM haar dochter met een onveilige hechting. Het is ongelovelijk, hoe half leeg je glas kan zijn 🤣 Allemaal heel kut hoor maar je kan het ook overdrijven... Ga eens genieten van je kids, het leven ipv de hele tijd dat gezeik....
Nee als namen zonder hoofdletter. Het boeit haar niet wat voor tekst er bij staat. Dóór naar story 43 van de dag!quote:Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap sowieso niet dat AM zo zeikt over welk broodtrommelbeleid dan ook. Haar kinderen eten toch alles ? Zelfs slakken…. Dan lusten ze ook een boterham met kaas neem ik aan.
Ik vind wel dat onze boekenbalbezoeker beter mag leren spellen, er stond letterlijk “ ik wordt “ . Met een T! Dat heeft ook niks met haar zelfdiagnose van dyslexie te maken , dat is gewoon dom
Maar ze had desembrood gebakken, wie moet dat dan allemaal opeten?quote:Op donderdag 2 april 2026 12:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Am moet lunchen in haar eentje! Ik zou lekker genieten! Broodje buiten de deur doen
En lijdster😵🙄quote:Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap sowieso niet dat AM zo zeikt over welk broodtrommelbeleid dan ook. Haar kinderen eten toch alles ? Zelfs slakken…. Dan lusten ze ook een boterham met kaas neem ik aan.
Ik vind wel dat onze boekenbalbezoeker beter mag leren spellen, er stond letterlijk “ ik wordt “ . Met een T! Dat heeft ook niks met haar zelfdiagnose van dyslexie te maken , dat is gewoon dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |