Die vult ze de eerste maanden wel op met dat het zo moet wennen.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef Juulia het volgende:
Heftig dat AM het spannend vindt dat er mogelijk een continuerooster aan zit te komen op de basisschool, omdat daar een broodtrommelbeleid aan vastzit. Voor haar starre brein zal het inderdaad flink schakelen zijn, maar ik denk dat ze het vooral spannend vindt omdat ze zo weer een stuk of twintig story’s minder zal hebben.
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruikquote:Op donderdag 2 april 2026 06:26 schreef Jannetje91 het volgende: Ik weet niet wie Michelle meer probeert te overtuigen dat ze zo ontzettend gelukkig en verliefd is; de buitenwereld of zichzelf. Wel toevallig, vanaf 1 november wonen ze samen en vanaf die datum verdwijnen ook de Udense Besties van het toneel... Sinds iemand hier heeft gezegd dat Tim net haar 5e kind lijkt, kan ik het niet meer niét zien 😂
Ik denk niet dat wij iets missen, ik denk dat Fieke dingen ziet die er niet zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:08 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap echt heel weinig van de kaart van Fieke. Annemarie heeft haar kinderen de vrijheid gegeven waar ze zelf zo voor heeft gevochten? Ik geloof dat we hier toch dingen missen. Welke vrijheid? En als we dingen missen, waarom dan die kaart plaatsen.
Ik weet weer exact waarom ik Annemarie niet zo goed meer volg.
Dat idee heb ik ook. En ik vind helemaal niet dat de kinderen Geerts zoveel vrijheid hebben. Alles wordt online besproken en gefilmd. Heel erg onveilig en grensoverschrijdend. AM zat onder de plak bij haar boze vader die haar nooit heeft gezien, toch? En haar moeder kwam niet voor haar op, toch? I rest my case.💩quote:Op donderdag 2 april 2026 09:15 schreef Geertje_G het volgende:
Am heeft zichzelf echt een briljant cadeau gegeven. Speculaties op haar afwezigheid. Wat zal ze gieren!
Die Fieke zal vooral vanuit haar eigen ervaringen reageren (en projecteren).
Haha, dit! Een groter cadeau kan AM zichzelf niet geven.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:15 schreef Geertje_G het volgende:
Am heeft zichzelf echt een briljant cadeau gegeven. Speculaties op haar afwezigheid. Wat zal ze gieren!
Die Fieke zal vooral vanuit haar eigen ervaringen reageren (en projecteren).
Maar het was natuurlijk wel lullig dat een kind het nodig vond om een pop van een kind te vernielen en in de vijver te gooien.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:37 schreef Keesie123 het volgende:
Toch wel handig als je kind iets kwijtraakt (in dit geval door een ander kind, echt niet leuk); je zet het op de gram en hoppaaa; je krijgt van je volgers het gewoon nieuw. Ik vind dat toch een soort van bedelen hoor, het was gewoon voorspelbaar met het verhaal over de pop van het meisje (van Tamara). In 3,2,1: nieuwe pop.
Ik lees reacties over ‘sereniteit’quote:Op donderdag 2 april 2026 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruik
En de onder-ondertitel: maar dat maakt mij niet veel uit want ik verdien er goed aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:41 schreef Johanna38 het volgende:
Met ondertitel: ‘Hoe je ondanks je Vreselijke Jeugd ook je kinderen een onveilige jeugd kan geven.’
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |