Die vult ze de eerste maanden wel op met dat het zo moet wennen.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef Juulia het volgende:
Heftig dat AM het spannend vindt dat er mogelijk een continuerooster aan zit te komen op de basisschool, omdat daar een broodtrommelbeleid aan vastzit. Voor haar starre brein zal het inderdaad flink schakelen zijn, maar ik denk dat ze het vooral spannend vindt omdat ze zo weer een stuk of twintig story’s minder zal hebben.
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruikquote:Op donderdag 2 april 2026 06:26 schreef Jannetje91 het volgende: Ik weet niet wie Michelle meer probeert te overtuigen dat ze zo ontzettend gelukkig en verliefd is; de buitenwereld of zichzelf. Wel toevallig, vanaf 1 november wonen ze samen en vanaf die datum verdwijnen ook de Udense Besties van het toneel... Sinds iemand hier heeft gezegd dat Tim net haar 5e kind lijkt, kan ik het niet meer niét zien 😂
Ik denk niet dat wij iets missen, ik denk dat Fieke dingen ziet die er niet zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:08 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap echt heel weinig van de kaart van Fieke. Annemarie heeft haar kinderen de vrijheid gegeven waar ze zelf zo voor heeft gevochten? Ik geloof dat we hier toch dingen missen. Welke vrijheid? En als we dingen missen, waarom dan die kaart plaatsen.
Ik weet weer exact waarom ik Annemarie niet zo goed meer volg.
Dat idee heb ik ook. En ik vind helemaal niet dat de kinderen Geerts zoveel vrijheid hebben. Alles wordt online besproken en gefilmd. Heel erg onveilig en grensoverschrijdend. AM zat onder de plak bij haar boze vader die haar nooit heeft gezien, toch? En haar moeder kwam niet voor haar op, toch? I rest my case.💩quote:Op donderdag 2 april 2026 09:15 schreef Geertje_G het volgende:
Am heeft zichzelf echt een briljant cadeau gegeven. Speculaties op haar afwezigheid. Wat zal ze gieren!
Die Fieke zal vooral vanuit haar eigen ervaringen reageren (en projecteren).
Haha, dit! Een groter cadeau kan AM zichzelf niet geven.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:15 schreef Geertje_G het volgende:
Am heeft zichzelf echt een briljant cadeau gegeven. Speculaties op haar afwezigheid. Wat zal ze gieren!
Die Fieke zal vooral vanuit haar eigen ervaringen reageren (en projecteren).
Maar het was natuurlijk wel lullig dat een kind het nodig vond om een pop van een kind te vernielen en in de vijver te gooien.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:37 schreef Keesie123 het volgende:
Toch wel handig als je kind iets kwijtraakt (in dit geval door een ander kind, echt niet leuk); je zet het op de gram en hoppaaa; je krijgt van je volgers het gewoon nieuw. Ik vind dat toch een soort van bedelen hoor, het was gewoon voorspelbaar met het verhaal over de pop van het meisje (van Tamara). In 3,2,1: nieuwe pop.
Ik lees reacties over ‘sereniteit’quote:Op donderdag 2 april 2026 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruik
En de onder-ondertitel: maar dat maakt mij niet veel uit want ik verdien er goed aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:41 schreef Johanna38 het volgende:
Met ondertitel: ‘Hoe je ondanks je Vreselijke Jeugd ook je kinderen een onveilige jeugd kan geven.’
Onze school heeft ook een broodtrommelbeleid, maar ik ben juist zo verbaasd wat daar in staat. Vooral: geen koeken, geen snoep, geen frisdrank. Het zou werkelijk niet in me opkomen om dit in een broodtrommel te stoppen.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Het staat zo haaks met hoe wij met eten omgaan'
Ja jullie stouwen zoveel mogelijk suiker naar binnen bij de kinderen. En zij heeft het geluk dat ze makkelijk afvalt en snel weer in haar eigen model is.
Zoals mijn man liefkozend zegt; jij komt al 5kg aan als je langs de snackbar loopt.
Ik vind niet dat zij hun kinderen een gezonde relatie met voeding aanleren. Altijd veel, behalve met het avondeten, ofja de warme maaltijd, het toetje is dan wel weer enorm.
En nee ik ben het ook niet helemaal eens met het broodtrommelbeleid op onze school, maar het is wat het is. Kinderen moeten ook leren dat ze zich soms aan bepaalde regels te houden hebben, ook als je het er niet helemaal mee eens bent.
Je vergeet de stress van de droger die sneller klaar is!quote:Op donderdag 2 april 2026 09:18 schreef Tarantelle het volgende:
Zomertijd én dus blijkbaar een continurooster: dat is wel heel veel stress tegelijk voor Annemarie. En dan ze ook nog het eten uit handen geven. Ik hoop dat Maarten haar hierin kan ondersteunen.
Ik mag hopen van niet. Nog meer online terreur (afgezien van de vraag hoe vreselijk en verknipt haar jeugd wel/niet was).quote:Op donderdag 2 april 2026 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM kan (nog) niks vertellen over haar Vreselijke Jeugd.
Dus er zal inderdaad wel een nieuw boek aankomen waarin ze haar ouders nog verder aan de schandpaal gaat nagelen.
Stel hè, je kind eet echt niets anders dan soep tussen de middag. Gewoon echt niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:49 schreef Tarantelle het volgende:
Ik maak mij over heel veel dingen in het leven zorgen, maar een broodtrommelbeleid hoort daar niet bij. Geen idee waarom een boterham met chocoladepasta niet zou mogen?
En ik vind Annemarie juist altijd focussen op eten: L. filmen, heel vaak zeggen dat ze een hapje moet proberen, toetje pas krijgen als er wat gegeten is, soep maken omdat je kind anders niet eet met het middageten. Annemarie lijkt er altijd heel gestresst van te worden.
En dan zeuren over de ellendige overblijf met incompetente moeders, terwijl ze thuis was en de kinderen helemaal niet naar de overblijf hoefden en ze ook zelf overblijfouder had kunnen zijn.
Ik snap er weer weinig van.
Goede nieuws: ik neem aan dat Julia een woonruimte heeft gevonden en gaat samenwonen?
Ik ben er overigens best lang vanuit gegaan dat Julia op vrouwen viel en ik heb geen flauw idee waarom, misschien bias omdat mijn even oude dochter op vrouwen valt? Ik heb echt geen idee 🫣
Haar kind wil een boterham met pasta!quote:Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Onze school heeft ook een broodtrommelbeleid, maar ik ben juist zo verbaasd wat daar in staat. Vooral: geen koeken, geen snoep, geen frisdrank. Het zou werkelijk niet in me opkomen om dit in een broodtrommel te stoppen.
En geloof me, de broodtrommels hoeven daar totaal niet saai van te worden. Handje nootjes, groente, fruit, worstje, kaasblokjes, crackertjes, soepstengels, maiswafels. Eindeloos mee te variëren (nog leuker, de kinderen zelf laten vullen, worden ze heel creatief van!).
Wat wil AM dan meegeven in een broodtrommel wat niet zou mogen?
Dit sowieso. Mijn kind was erg gehecht aan zijn boterhammen met pindakaas en pelpinda's en dat mocht op school niet vanwege een klasgenoot met pinda-allergie. Uitgelegd aan kind en die at zijn boterham met pindakaas wel na school bedacht hij zelf. Oudere kind at niet op school: prima, goed ontbijt en om 14.15 uur lunch na school of op de bso (daar lukte het wel).quote:Op donderdag 2 april 2026 09:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Stel hè, je kind eet echt niets anders dan soep tussen de middag. Gewoon echt niet.
Dan wandel je toch even bij de juf naar binnen en leg je dit voor?
‘Prima, geef iedere dag een thermosbeker met soep mee, iedereen blij.’
Er is denk ik geen leerkracht die uiteindelijk moeilijk zal doen.
Wél over chocoladekoeken, maar dat is dan ook geen lunch.
Ik ben jaren overblijfmoeder geweest 😂 met broodtrommel beleid zoals jij zegt.. geen chocola, snoep,frisdrankquote:Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Onze school heeft ook een broodtrommelbeleid, maar ik ben juist zo verbaasd wat daar in staat. Vooral: geen koeken, geen snoep, geen frisdrank. Het zou werkelijk niet in me opkomen om dit in een broodtrommel te stoppen.
En geloof me, de broodtrommels hoeven daar totaal niet saai van te worden. Handje nootjes, groente, fruit, worstje, kaasblokjes, crackertjes, soepstengels, maiswafels. Eindeloos mee te variëren (nog leuker, de kinderen zelf laten vullen, worden ze heel creatief van!).
Wat wil AM dan meegeven in een broodtrommel wat niet zou mogen?
Oh hahahaha, ja, teveel vanuit mijn eigen perspectief danquote:Op donderdag 2 april 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben jaren overblijfmoeder geweest 😂 met broodtrommel beleid zoals jij zegt.. geen chocola, snoep,frisdrank
En je wilt niet weten wat voor troep kinderen mee krijgen! Taart, chocoladerepen, magnetron maaltijden... en gepikeerde ouders dat we dat niet even opwarmde 🤷 zelfs een ouder die regelmatig niets mee gaf want "voor dat geld verwacht ik een maaltijd "
Debacle met Jim en kinderen bijna uit huis geplaatst? Wat dan?quote:Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er was op deze school geen broodtrommelbeleid. Ik kan me de broodtrommels nog herinneren van de tijd dat Saar, Suus en Jet naar de overblijf gingen.
Ze zijn van school gewisseld na het debacle met Jim, waardoor de kinderen bijna het huis uit zijn geplaatst.
Dat weet echt niemand, maar Jim was bijna uit huis geplaatst na een discussie op school.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Debacle met Jim en kinderen bijna uit huis geplaatst? Wat dan?
Gebakken lucht dus weer, verrassend.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:16 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat weet echt niemand, maar Jim was bijna uit huis geplaatst na een discussie op school.
Maar echt 😂 ik dacht ook altijd zo "dat is toch logisch? Wie geeft nou van die meuk mee?" Maar je wilt niet weten! Krijg weer stress vlekken van de herinnering aan een discussie dat een pudding broodje niet onder brood valt 🤦♂️quote:Op donderdag 2 april 2026 10:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh hahahaha, ja, teveel vanuit mijn eigen perspectief dan
Dat weet toch iedereen dat het zo gaat: als je het als ouders een keer niet eens bent met school, gaat school dreigen dat ze het kind uit huis laten plaatsen en dan gebeurt dat ook: je kind wordt gewoon bij je weggehaald.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Debacle met Jim en kinderen bijna uit huis geplaatst? Wat dan?
Kan je hier wat meer over vertellen?quote:Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er was op deze school geen broodtrommelbeleid. Ik kan me de broodtrommels nog herinneren van de tijd dat Saar, Suus en Jet naar de overblijf gingen.
Ze zijn van school gewisseld na het debacle met Jim, waardoor de kinderen bijna het huis uit zijn geplaatst.
3 flesjes voor het weekendquote:Op donderdag 2 april 2026 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanne (van bijsanne) die geen 3 flessen wijn mee krijgt omdat de kassamedewerker niet kan zien of ze ouder is dan 25 🤔 goed verhaal.. maar vanaf 18 krijg je het al mee.. en ik vind haar er echt in korte tijd veel ouder uit zien 🫣 dus die jonger dan 25 geloof ik echt niet
Ik denk dat ze zowel de ex poly als zichzelf en haar volgers probeert te overtuigen.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |