abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick donderdag 2 april 2026 @ 09:04:35 #1
382129 crew  Donna
pi_220489648
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator / Colorchick donderdag 2 april 2026 @ 09:05:11 #2
382129 crew  Donna
pi_220489656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef Juulia het volgende:
Heftig dat AM het spannend vindt dat er mogelijk een continuerooster aan zit te komen op de basisschool, omdat daar een broodtrommelbeleid aan vastzit. Voor haar starre brein zal het inderdaad flink schakelen zijn, maar ik denk dat ze het vooral spannend vindt omdat ze zo weer een stuk of twintig story’s minder zal hebben.
Die vult ze de eerste maanden wel op met dat het zo moet wennen.
pi_220489666
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 06:26 schreef Jannetje91 het volgende: Ik weet niet wie Michelle meer probeert te overtuigen dat ze zo ontzettend gelukkig en verliefd is; de buitenwereld of zichzelf. Wel toevallig, vanaf 1 november wonen ze samen en vanaf die datum verdwijnen ook de Udense Besties van het toneel... Sinds iemand hier heeft gezegd dat Tim net haar 5e kind lijkt, kan ik het niet meer niét zien 😂
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruik
pi_220489689
Ik snap echt heel weinig van de kaart van Fieke. Annemarie heeft haar kinderen de vrijheid gegeven waar ze zelf zo voor heeft gevochten? Ik geloof dat we hier toch dingen missen. Welke vrijheid? En als we dingen missen, waarom dan die kaart plaatsen.
Ik weet weer exact waarom ik Annemarie niet zo goed meer volg.
pi_220489710
'Het staat zo haaks met hoe wij met eten omgaan'
Ja jullie stouwen zoveel mogelijk suiker naar binnen bij de kinderen. En zij heeft het geluk dat ze makkelijk afvalt en snel weer in haar eigen model is.
Zoals mijn man liefkozend zegt; jij komt al 5kg aan als je langs de snackbar loopt.
Ik vind niet dat zij hun kinderen een gezonde relatie met voeding aanleren. Altijd veel, behalve met het avondeten, ofja de warme maaltijd, het toetje is dan wel weer enorm.

En nee ik ben het ook niet helemaal eens met het broodtrommelbeleid op onze school, maar het is wat het is. Kinderen moeten ook leren dat ze zich soms aan bepaalde regels te houden hebben, ook als je het er niet helemaal mee eens bent.
pi_220489721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:08 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap echt heel weinig van de kaart van Fieke. Annemarie heeft haar kinderen de vrijheid gegeven waar ze zelf zo voor heeft gevochten? Ik geloof dat we hier toch dingen missen. Welke vrijheid? En als we dingen missen, waarom dan die kaart plaatsen.
Ik weet weer exact waarom ik Annemarie niet zo goed meer volg.
Ik denk niet dat wij iets missen, ik denk dat Fieke dingen ziet die er niet zijn.
pi_220489748
Het zou mij niet verbazen als er die hard AM fans aan de deur hebben gestaan met een cadeau voor haar voor haar 50ste verjaardag 🙈

En dat ze dat ervaren heeft als inbreuk op haar privacy. Wat mij overigens ook erg creepy lijkt hoor.
pi_220489756
Am heeft zichzelf echt een briljant cadeau gegeven. Speculaties op haar afwezigheid. Wat zal ze gieren!

Die Fieke zal vooral vanuit haar eigen ervaringen reageren (en projecteren).
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220489777
Zomertijd én dus blijkbaar een continurooster: dat is wel heel veel stress tegelijk voor Annemarie. En dan ze ook nog het eten uit handen geven. Ik hoop dat Maarten haar hierin kan ondersteunen.
pi_220489780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:15 schreef Geertje_G het volgende:
Am heeft zichzelf echt een briljant cadeau gegeven. Speculaties op haar afwezigheid. Wat zal ze gieren!

Dat idee heb ik ook. En ik vind helemaal niet dat de kinderen Geerts zoveel vrijheid hebben. Alles wordt online besproken en gefilmd. Heel erg onveilig en grensoverschrijdend. AM zat onder de plak bij haar boze vader die haar nooit heeft gezien, toch? En haar moeder kwam niet voor haar op, toch? I rest my case.💩
  donderdag 2 april 2026 @ 09:24:23 #11
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220489816
Ik heb even bij mw gekeken maar er komt maar 1 woord bij mij op als ik het zo bekijk: nep
pi_220489822
Waarom liet ze dan na Juul de kinderen overblijven als dat wat AM zegt waar is, daarbij eten haar kinderen toch alles en is het helemaal niet zeker dat er een beleid is.
Ze haalt weer haar verleden erbij, hun kinderen moeten toch ook alles opeten anders krijgen ze geen toetje.
Ze liet zelfs Lot bepalen wie er wel of geen toetje kregen.
Als ze zo een slechte jeugd heeft gehad waarom worden er dan filmpjes gedeeld over haar jeugd.
Doe dat dan ook niet.
pi_220489825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:15 schreef Geertje_G het volgende:

Haha, dit! Een groter cadeau kan AM zichzelf niet geven.
Maar het irritante is dat ik nu ook nieuwsgierig ben wat er zo verschrikkelijk was. Al denk ik echt dat het meevalt. Als je ziet dat ze ook al van slag is door een continurooster. Hoeveel onzin kan je op je insta gooien zeg.
pi_220489827
Ik heb vooral het idee dat ze zich vast heeft geschreven.
pi_220489843
Och och och, en de meeste ouders zijn niet geschikt als overblijfouders. Ze zal zelf eens wat doen 🙄.
  donderdag 2 april 2026 @ 09:30:15 #16
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220489845
AM liet de kinderen altijd overblijven tot het moment dat L naar school ging omdat ze anders te weinig content kon genereren en dat dreigt ze nu kwijt te raken.....PANIEK!!! En zeiken over broodtrommelbeleid. Ga zelf overblijfmoeder worden, dan doe je eindelijk eens wat nuttigs en kun je meepraten over het beleid.
pi_220489848
Wat een gejank over de broodtrommel. Ik ken geen enkele ouder dat zijn kind op een stengel bleekselderij laat knabbelen. Maar wel ouders die een gezonde balans proberen aan te bieden, inclusief mijzelf.
En bij een continu rooster zijn er ook geen overblijf juffen maar is het de gewone leerkracht die voor de klas staat die samen met de kinderen eet.
pi_220489904
Ja hier ook gewoon in de klas met juf.
En ja soms gaat het eten (vooral vaak de korsten) niet allemaal op. Nou ja prima.

En hier mogen ze zelf kiezen wat ze op brood hebben, heb nog nooit gehoord dat juf het ging bekijken ofzo.

Maar goed AM heeft weer een aantal stories kunnen vullen door van iets een probleem te maken wat geen probleem is.
pi_220489947
Toch wel handig als je kind iets kwijtraakt (in dit geval door een ander kind, echt niet leuk); je zet het op de gram en hoppaaa; je krijgt van je volgers het gewoon nieuw. Ik vind dat toch een soort van bedelen hoor, het was gewoon voorspelbaar met het verhaal over de pop van het meisje (van Tamara). In 3,2,1: nieuwe pop.
pi_220489959
AM kan (nog) niks vertellen over haar Vreselijke Jeugd.

Dus er zal inderdaad wel een nieuw boek aankomen waarin ze haar ouders nog verder aan de schandpaal gaat nagelen.
pi_220489975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:37 schreef Keesie123 het volgende:
Toch wel handig als je kind iets kwijtraakt (in dit geval door een ander kind, echt niet leuk); je zet het op de gram en hoppaaa; je krijgt van je volgers het gewoon nieuw. Ik vind dat toch een soort van bedelen hoor, het was gewoon voorspelbaar met het verhaal over de pop van het meisje (van Tamara). In 3,2,1: nieuwe pop.
Maar het was natuurlijk wel lullig dat een kind het nodig vond om een pop van een kind te vernielen en in de vijver te gooien.

Ik zie hier in de buurt regelmatig op de weggeefhoek dat er speelgoed wordt gevraagd of aangeboden. Is dat dan ook bedelen?
pi_220489977
Is AM in tussentijd van school gewisseld. Zij lijkt mij ook een hele vervelend ouder voor leerkrachten
pi_220489979
Met ondertitel: ‘Hoe je ondanks je Vreselijke Jeugd ook je kinderen een onveilige jeugd kan geven.’
pi_220490001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Wss probeert ze de ex-poly te overtuigen. Ze had het in de podcast ook over haar vrijgezellentijd dat ze in de lampen hong etc. Omdat ze geen studententijd heeft gehad (want ja veel te volwassen willen zijn voor die leeftijd. Dat heeft toch krap aan 3 weken geduurd? No Mies, het studentenleven is toch wel heel iets anders hoor, met je pruik
Ik lees reacties over ‘sereniteit’ _O-
Meid vliegt heel Europa door, is constant bezig met foto’s, strakke pakjes, 100 lagen make-up.
Ik vind haar echt zo schreeuwerig, eerder het tegenovergestelde van sereen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220490018
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:41 schreef Johanna38 het volgende:
Met ondertitel: ‘Hoe je ondanks je Vreselijke Jeugd ook je kinderen een onveilige jeugd kan geven.’
En de onder-ondertitel: maar dat maakt mij niet veel uit want ik verdien er goed aan.
pi_220490024
Er was op deze school geen broodtrommelbeleid. Ik kan me de broodtrommels nog herinneren van de tijd dat Saar, Suus en Jet naar de overblijf gingen.

Ze zijn van school gewisseld na het debacle met Jim, waardoor de kinderen bijna het huis uit zijn geplaatst.
pi_220490030
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Het staat zo haaks met hoe wij met eten omgaan'
Ja jullie stouwen zoveel mogelijk suiker naar binnen bij de kinderen. En zij heeft het geluk dat ze makkelijk afvalt en snel weer in haar eigen model is.
Zoals mijn man liefkozend zegt; jij komt al 5kg aan als je langs de snackbar loopt.
Ik vind niet dat zij hun kinderen een gezonde relatie met voeding aanleren. Altijd veel, behalve met het avondeten, ofja de warme maaltijd, het toetje is dan wel weer enorm.

En nee ik ben het ook niet helemaal eens met het broodtrommelbeleid op onze school, maar het is wat het is. Kinderen moeten ook leren dat ze zich soms aan bepaalde regels te houden hebben, ook als je het er niet helemaal mee eens bent.
Onze school heeft ook een broodtrommelbeleid, maar ik ben juist zo verbaasd wat daar in staat. Vooral: geen koeken, geen snoep, geen frisdrank. Het zou werkelijk niet in me opkomen om dit in een broodtrommel te stoppen.
En geloof me, de broodtrommels hoeven daar totaal niet saai van te worden. Handje nootjes, groente, fruit, worstje, kaasblokjes, crackertjes, soepstengels, maiswafels. Eindeloos mee te variëren (nog leuker, de kinderen zelf laten vullen, worden ze heel creatief van!).

Wat wil AM dan meegeven in een broodtrommel wat niet zou mogen?
pi_220490033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:18 schreef Tarantelle het volgende:
Zomertijd én dus blijkbaar een continurooster: dat is wel heel veel stress tegelijk voor Annemarie. En dan ze ook nog het eten uit handen geven. Ik hoop dat Maarten haar hierin kan ondersteunen.
Je vergeet de stress van de droger die sneller klaar is!
pi_220490041
Ik maak mij over heel veel dingen in het leven zorgen, maar een broodtrommelbeleid hoort daar niet bij. Geen idee waarom een boterham met chocoladepasta niet zou mogen?
En ik vind Annemarie juist altijd focussen op eten: L. filmen, heel vaak zeggen dat ze een hapje moet proberen, toetje pas krijgen als er wat gegeten is, soep maken omdat je kind anders niet eet met het middageten. Annemarie lijkt er altijd heel gestresst van te worden.

En dan zeuren over de ellendige overblijf met incompetente moeders, terwijl ze thuis was en de kinderen helemaal niet naar de overblijf hoefden en ze ook zelf overblijfouder had kunnen zijn.

Ik snap er weer weinig van.

Goede nieuws: ik neem aan dat Julia een woonruimte heeft gevonden en gaat samenwonen?

Ik ben er overigens best lang vanuit gegaan dat Julia op vrouwen viel en ik heb geen flauw idee waarom, misschien bias omdat mijn even oude dochter op vrouwen valt? Ik heb echt geen idee 🫣
pi_220490059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM kan (nog) niks vertellen over haar Vreselijke Jeugd.

Dus er zal inderdaad wel een nieuw boek aankomen waarin ze haar ouders nog verder aan de schandpaal gaat nagelen.
Ik mag hopen van niet. Nog meer online terreur (afgezien van de vraag hoe vreselijk en verknipt haar jeugd wel/niet was).
pi_220490061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:49 schreef Tarantelle het volgende:
Ik maak mij over heel veel dingen in het leven zorgen, maar een broodtrommelbeleid hoort daar niet bij. Geen idee waarom een boterham met chocoladepasta niet zou mogen?
En ik vind Annemarie juist altijd focussen op eten: L. filmen, heel vaak zeggen dat ze een hapje moet proberen, toetje pas krijgen als er wat gegeten is, soep maken omdat je kind anders niet eet met het middageten. Annemarie lijkt er altijd heel gestresst van te worden.

En dan zeuren over de ellendige overblijf met incompetente moeders, terwijl ze thuis was en de kinderen helemaal niet naar de overblijf hoefden en ze ook zelf overblijfouder had kunnen zijn.

Ik snap er weer weinig van.

Goede nieuws: ik neem aan dat Julia een woonruimte heeft gevonden en gaat samenwonen?

Ik ben er overigens best lang vanuit gegaan dat Julia op vrouwen viel en ik heb geen flauw idee waarom, misschien bias omdat mijn even oude dochter op vrouwen valt? Ik heb echt geen idee 🫣
Stel hè, je kind eet echt niets anders dan soep tussen de middag. Gewoon echt niet.
Dan wandel je toch even bij de juf naar binnen en leg je dit voor?
‘Prima, geef iedere dag een thermosbeker met soep mee, iedereen blij.’
Er is denk ik geen leerkracht die uiteindelijk moeilijk zal doen.
Wél over chocoladekoeken, maar dat is dan ook geen lunch.
pi_220490072
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Onze school heeft ook een broodtrommelbeleid, maar ik ben juist zo verbaasd wat daar in staat. Vooral: geen koeken, geen snoep, geen frisdrank. Het zou werkelijk niet in me opkomen om dit in een broodtrommel te stoppen.
En geloof me, de broodtrommels hoeven daar totaal niet saai van te worden. Handje nootjes, groente, fruit, worstje, kaasblokjes, crackertjes, soepstengels, maiswafels. Eindeloos mee te variëren (nog leuker, de kinderen zelf laten vullen, worden ze heel creatief van!).

Haar kind wil een boterham met pasta!

Pasta 'mag' bij ons niet, maar daar missen ze niks aan, dan eet je thuis maar pasta of hagelslag.
Hier kiezen ze zelf wat ze op brood willen, welk fruit ermee gaat en wat voor extra (en dat is nooit een stengel bleekselderij, al was ik vroeger dol op bleekselderij met pindakaas haha).
pi_220490076
Sanne (van bijsanne) die geen 3 flessen wijn mee krijgt omdat de kassamedewerker niet kan zien of ze ouder is dan 25 🤔 goed verhaal.. maar vanaf 18 krijg je het al mee.. en ik vind haar er echt in korte tijd veel ouder uit zien 🫣 dus die jonger dan 25 geloof ik echt niet
pi_220490095
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:52 schreef LeSage het volgende:

[..]
Stel hè, je kind eet echt niets anders dan soep tussen de middag. Gewoon echt niet.
Dan wandel je toch even bij de juf naar binnen en leg je dit voor?
‘Prima, geef iedere dag een thermosbeker met soep mee, iedereen blij.’
Er is denk ik geen leerkracht die uiteindelijk moeilijk zal doen.
Wél over chocoladekoeken, maar dat is dan ook geen lunch.
Dit sowieso. Mijn kind was erg gehecht aan zijn boterhammen met pindakaas en pelpinda's en dat mocht op school niet vanwege een klasgenoot met pinda-allergie. Uitgelegd aan kind en die at zijn boterham met pindakaas wel na school bedacht hij zelf. Oudere kind at niet op school: prima, goed ontbijt en om 14.15 uur lunch na school of op de bso (daar lukte het wel).
pi_220490105
Julia gaat verhuizen, maar over 2 maanden weten ze of ze het huis krijgen.

Dus gaat ze nu bij Rens wonen en dan over een maand of 2 weer verhuizen?
Zouden ze wat gekocht hebben (financiering/rompslomp duurt een paar weken), met de beloning die moeders heeft verdient aan haar jarenlange exposure voor tienduizenden volgers?
pi_220490119
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik ben jaren overblijfmoeder geweest 😂 met broodtrommel beleid zoals jij zegt.. geen chocola, snoep,frisdrank
En je wilt niet weten wat voor troep kinderen mee krijgen! Taart, chocoladerepen, magnetron maaltijden... en gepikeerde ouders dat we dat niet even opwarmde 🤷 zelfs een ouder die regelmatig niets mee gaf want "voor dat geld verwacht ik een maaltijd "
pi_220490152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben jaren overblijfmoeder geweest 😂 met broodtrommel beleid zoals jij zegt.. geen chocola, snoep,frisdrank
En je wilt niet weten wat voor troep kinderen mee krijgen! Taart, chocoladerepen, magnetron maaltijden... en gepikeerde ouders dat we dat niet even opwarmde 🤷 zelfs een ouder die regelmatig niets mee gaf want "voor dat geld verwacht ik een maaltijd "
Oh hahahaha, ja, teveel vanuit mijn eigen perspectief dan :@
pi_220490159
AM heeft m.i. regelmatig een behoorlijk gestoord beeld van de werkelijkheid die met name gebaseerd is op haar eigen angsten en aannames.

Zo ook op het gebied van scholen: ooit eens wat negatieve ervaringen over het e.e.a. gehad (wie niet trouwens: niets loopt altijd perfect) op de school van Jim destijds en deze ervaringen blaast ze volledig op - en met de tijd worden het ook geheugenvervalsingen of misschien zelfs leugens- zodat haar angst immens wordt.

Probleem daarbij is dat ze geen vriendinnen of zelfs maar kennissen of familie heeft waar ze haar (waan)beelden aan kan toetsen of mee kan vergelijken.

Daarbij lijkt ze nauwelijks inlevingsvermogen in anderen te hebben en kan ze zich niet voorstellen hoe andere mensen denken of redeneren (zo geeft ín werkelijkheid vrijwel niemand een kind bleekselderij mee en zullen er op de overblijf waarschijnlijk weinig kinderen onder druk worden gezet alles op te eten). Haar waarheid wordt zo De Waarheid.
pi_220490166
Jannekedbm kan ook alleen maar stories plaatsen over haar haar. Haar gewassen en daarna 2 dagen in bed gelegen. Poeh poeh, lekker boeiend.
Dit en aan die stok hangen weten we nu wel
pi_220490183
Wat valt AM weer door de mand. Voordat Lot 4 werd bleven de kinderen altijd over op school. En gezonde broodtrommels kregen die meiden echt niet mee. Dus ik snap niet zo goed waarom er nu zo'n issue van gemaakt wordt. Of eigenlijk wel natuurlijk. Alles voor geld en content. En nieuwe gesponsorde broodbakjes en bekers..

Met een continuerooster zijn er bij ons geen overblijfmoeders, maar eten ze met hun eigen juf/meester/klassenassistent.
pi_220490193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er was op deze school geen broodtrommelbeleid. Ik kan me de broodtrommels nog herinneren van de tijd dat Saar, Suus en Jet naar de overblijf gingen.

Ze zijn van school gewisseld na het debacle met Jim, waardoor de kinderen bijna het huis uit zijn geplaatst.
Debacle met Jim en kinderen bijna uit huis geplaatst? Wat dan?
pi_220490204
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dat weet echt niemand, maar Jim was bijna uit huis geplaatst na een discussie op school.
pi_220490221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat weet echt niemand, maar Jim was bijna uit huis geplaatst na een discussie op school.
Gebakken lucht dus weer, verrassend.
pi_220490262
De Nagelkerkjes willen even goede sier maken bij de school. Jan gaat het voetbalteam coachen en ze nemen voor de training fruit, drinken en broodjes uit de bakkerij mee voor de voetballers. Wat een toneelstuk. Mag toch hopen dat de school dit doorziet.
pi_220490265
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:06 schreef LeSage het volgende:

[..]
Oh hahahaha, ja, teveel vanuit mijn eigen perspectief dan :@
Maar echt 😂 ik dacht ook altijd zo "dat is toch logisch? Wie geeft nou van die meuk mee?" Maar je wilt niet weten! Krijg weer stress vlekken van de herinnering aan een discussie dat een pudding broodje niet onder brood valt 🤦‍♂️
Soep in termos mocht zeker! Of pasta salade enzo 👌 dikke prima
Maar we hadden geen magnetron dus pling maaltijden kon niet
pi_220490300
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dat weet toch iedereen dat het zo gaat: als je het als ouders een keer niet eens bent met school, gaat school dreigen dat ze het kind uit huis laten plaatsen en dan gebeurt dat ook: je kind wordt gewoon bij je weggehaald.

En daarom zijn M&AM ook getrouwd 25 jaar geleden: om te voorkomen dat hun kinderen in handen van de instanties zouden vallen, bij het overlijden van één van hen als ouders.

Aldus AM die dit met droge ogen beweert. Dit bedoel ik dus met haar gestoorde beeld van de werkelijkheid.
pi_220490344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Kan je hier wat meer over vertellen?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220490365
Oei oei als er een continue rooster komt kan AM geen stories meer maken dat ze in de ochtend een verspakket omtovert tot soep voor de lunch. Geen stories meer van tafel dekken om 10u en wanneer moet ze nou haar desembrood bakken?! In de ochtend kan niet meer.. Haar HELE PLANNING gaat door de war mensen 😭😭 Geen controle meer over Lot die verplicht eerst iets hartigs op brood moet eten voor haar boterham met pasta. Ik snap haar gezeik niet over broodtrommelbeleid want zij eten tussen de middag bijna altijd gewoon brood 🤷‍♀️ Tja de cinnamon rolls en snoepje na de lunch vervallen, gaat niemand dood van. Ik ben iig blij dat ik geen Geerts ben want ik denk niet dat het daar zo gezellig is op dit moment met die stresskip 🤯
pi_220490369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanne (van bijsanne) die geen 3 flessen wijn mee krijgt omdat de kassamedewerker niet kan zien of ze ouder is dan 25 🤔 goed verhaal.. maar vanaf 18 krijg je het al mee.. en ik vind haar er echt in korte tijd veel ouder uit zien 🫣 dus die jonger dan 25 geloof ik echt niet
3 flesjes voor het weekend
I can't help it, if I'm lucky
pi_220490391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zowel de ex poly als zichzelf en haar volgers probeert te overtuigen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')