https://arstechnica.com/s(...)happy-to-pass-it-on/quote:Artemis II broke Fred Haise’s distance record, but he is happy to pass it on
“It wasn’t a big deal. It just coincided with the fact that Moon was farther away from the Earth.”
Stephen Clark – 25 apr 2026 13:40 |
Error: missing query parameters filequote:Op woensdag 6 mei 2026 08:16 schreef onlogisch het volgende:
Nasa heeft ruim 12.000 foto's vrijgegeven van de missie. Die zijn hier allemaal te vinden
Ik kan ze gewoon zienquote:
Vreemd, als ik de link van onlogisch aan klik krijg ik gelijk die melding.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon zien
Tenminste, ik heb een paar willekeurige aangeklikt.
Om nou 12.000 foto's aan te klikken gaat mij net wat te ver nu.
Had ik gisteren ook last van. Maar nu doet de site het hier.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, als ik de link van onlogisch aan klik krijg ik gelijk die melding.
Het zijn veel dezelfde foto's geschoten in burst modequote:Op woensdag 6 mei 2026 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon zien
Tenminste, ik heb een paar willekeurige aangeklikt.
Om nou 12.000 foto's aan te klikken gaat mij net wat te ver nu.
Welke query heb je ingevoerd dan kunnen wij die ook gewoon invoeren in de search.quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:16 schreef onlogisch het volgende:
Nasa heeft ruim 12.000 foto's vrijgegeven van de missie. Die zijn hier allemaal te vinden
Gek. De link vraagt daar nu ook om bij mij. Voorheen deed hij het gewoon.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke query heb je ingevoerd dan kunnen wij die ook gewoon invoeren in de search.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |