SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dan kan het probleem wel eens snel over zijn met nieuwe eigenaren van het huis.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het witte busje staat op de oprit van buren die met het conflict niets te maken hebben, maar daar wel goedkeuring voor hebben gegeven
Als ik in zijn schoenen stond had ik die baas ook opgebeld. Why notquote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar het ligt totaal niet aan Frank hoor dat 'ie zo bedreigd wordt.
Effectiever dan wanneer Carglass of zo het Renault-logo afplakt. Goh, bij welk automerk zou dat ruitvormige logo horen?quote:Op woensdag 1 april 2026 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dan kan het probleem wel eens snel over zijn met nieuwe eigenaren van het huis.
Trouwens wel lekker opzichtig die rode bus afgeplakt met rode plakkaten
Tuurlijk maar ik denk niet dat Frank zo netjes is geweest aan de telefoon.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik in zijn schoenen stond had ik die baas ook opgebeld. Why not
Hij lijkt me niet de gezellige buurman waar je in de zomer even een biertje gaat drinken ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:04 schreef Friday12 het volgende:
Volgens mij is Frank zon buurman die met iedereen problemen heeft door zijn gedrag
Kijk je dit voor het eerst?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Pfff wat een stel. Echt een wereldproblemen.
Veel gemeentes hebben beperkingen opgenomen voor grote voertuigen, zoals busjes, bussen en vrachtwagensquote:
Hoe zou dat nou komen denk je?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk altijd naar dit programma maar deze aflevering heb ik nog niet gezien.
Met die witte bus zat Victor ook vast.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:09 schreef Friday12 het volgende:
Dat had ik dus niet verwacht dat hij er zo uitkomt
Kerel je kan niet rijden
Als iemand die voor het eerst in dat busje zit het wel meteen voor elkaar krijgt ligt het waarschijnlijk niet aan de situatiequote:Op woensdag 1 april 2026 21:09 schreef Friday12 het volgende:
Dat had ik dus niet verwacht dat hij er zo uitkomt
Kerel je kan niet rijden
ja en daarna prima opgelost. Gewoon niet zo janken.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met die witte bus zat Victor ook vast.
Bedoel meer dat het nooit grote wereldproblemen zijn bij dit programma.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk altijd naar dit programma maar deze aflevering heb ik nog niet gezien.
Omdat zijn eigen auto op de oprit staatquote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef Kickinalfa het volgende:
De intro heb ik gemist, maar waarom wilt die ander hem zo graag daar parkeren?
Lijkt me dat je daar nog wel enigzins rekening kan houden met elkaar. Met die huishoudenhulp moet hij niet zaniken.
Maar die bus van hem staat nu toch ergens anders?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat zijn eigen auto op de oprit staat
Parkeerplek dicht bij zijn huis, waar hij dacht te mogen parkeren. En dan staat ie een personenauto op de oprijlaan niet in de wegquote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef Kickinalfa het volgende:
De intro heb ik gemist, maar waarom wilt die ander hem zo graag daar parkeren?
Lijkt me dat je daar nog wel enigzins rekening kan houden met elkaar. Met die huishoudenhulp moet hij niet zaniken.
Omruilen is makkelijker. Maar op een punt als deze zou ik het eigenlijk ook een beetje expres doenquote:Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Parkeerplek dicht bij zijn huis, waar hij dacht te mogen parkeren. En dan staat ie een personenauto op de oprijlaan niet in de weg
Serieus ja maar had wel gelijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Frank is echt een hele vervelende gozert.
Eerste, ondanks dat dit aflevering twee is. Mag jij gaan zeggen waar aflevering één isquote:
Uitgezonden op 25 september 2025quote:Op woensdag 1 april 2026 21:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerste, ondanks dat dit aflevering twee is. Mag jij gaan zeggen waar aflevering één is
Dat is waar.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel meer dat het nooit grote wereldproblemen zijn bij dit programma.
Zie het, maar beschouw dit als nieuw seizoen. Beetje raar, dat dat aflevering een was van dit seizoen, ruim half jaar geleden.quote:
Die was echt heel goed. In zijn nachtmerries zag hij zijn zaakje nog in zijn gezicht komen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uitgezonden op 25 september 2025
Een zaak waarbij een van partijen zijn piemel had laten zien in het zwembad.
Zijn klacht was de lengte omdat hij zijn rijbewijs niet waard is en de lengte bleek legaal. De uitspraak valt enkel goed uit omdat de bus 3cm te hoog is waar hij nooit aan gedacht had.quote:
Wanneer is de laatste keer dat jij een taxi chauffeur hebt gezien die zijn collega iets gunde?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Allebei een taxibus en onderling een taxioorlog uitvechten, dit verzin je niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |