Parkeerplek dicht bij zijn huis, waar hij dacht te mogen parkeren. En dan staat ie een personenauto op de oprijlaan niet in de wegquote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef Kickinalfa het volgende:
De intro heb ik gemist, maar waarom wilt die ander hem zo graag daar parkeren?
Lijkt me dat je daar nog wel enigzins rekening kan houden met elkaar. Met die huishoudenhulp moet hij niet zaniken.
Omruilen is makkelijker. Maar op een punt als deze zou ik het eigenlijk ook een beetje expres doenquote:Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Parkeerplek dicht bij zijn huis, waar hij dacht te mogen parkeren. En dan staat ie een personenauto op de oprijlaan niet in de weg
Serieus ja maar had wel gelijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Frank is echt een hele vervelende gozert.
Eerste, ondanks dat dit aflevering twee is. Mag jij gaan zeggen waar aflevering één isquote:
Uitgezonden op 25 september 2025quote:Op woensdag 1 april 2026 21:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerste, ondanks dat dit aflevering twee is. Mag jij gaan zeggen waar aflevering één is
Dat is waar.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel meer dat het nooit grote wereldproblemen zijn bij dit programma.
Zie het, maar beschouw dit als nieuw seizoen. Beetje raar, dat dat aflevering een was van dit seizoen, ruim half jaar geleden.quote:
Die was echt heel goed. In zijn nachtmerries zag hij zijn zaakje nog in zijn gezicht komen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uitgezonden op 25 september 2025
Een zaak waarbij een van partijen zijn piemel had laten zien in het zwembad.
Zijn klacht was de lengte omdat hij zijn rijbewijs niet waard is en de lengte bleek legaal. De uitspraak valt enkel goed uit omdat de bus 3cm te hoog is waar hij nooit aan gedacht had.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |