Dat zal nog even wennen zijn.quote:
Inderdaad.😎quote:Op donderdag 2 april 2026 15:56 schreef derLudolf het volgende:
@:AnneX je bent toch nog van de generatie van het Shell stratenboek?
Of is die met de gele Kangoeroe verdronken?
“Die binnen binne, binne binnen…👍🏼 “quote:Op donderdag 2 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bericht gekregen van sollicitatie 2. Nummer 1 is nog in de procedure dus geen uitsluitsel. Maar 2 contracten kunnen gewoon naast elkaar bestaan.
Ik start per 1 mei. Bedrijfsvoering neemt het nu over voor wat betreft de arbeidsvoorwaarden.
Blij blij blij voor jouquote:Op donderdag 2 april 2026 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bericht gekregen van sollicitatie 2. Nummer 1 is nog in de procedure dus geen uitsluitsel. Maar 2 contracten kunnen gewoon naast elkaar bestaan.
Ik start per 1 mei. Bedrijfsvoering neemt het nu over voor wat betreft de arbeidsvoorwaarden.
Omg wat een reis. Je ziet wel veelquote:Op donderdag 2 april 2026 14:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zal nog even wennen zijn.
Lucky : geduld is een schone zaak.
De stem van Waze weigerde onderweg. Drie x op een P om te fiksen. Niet gelukt. Dan de afslag verkeerd nemen en langs rietgedekte villa’s met hoge heggen in het schilderachtige Naarden over de heide naar Bussum.
Ook 3 x rondje lángs centrum.
Hèhè zij is er.
Na ampel overleg een picto horloge gekocht als Paas cadeautje.
En terug. Heen en weer over de A1 A’dam - A’foort op zoek naar afslag Utrecht.![]()
Toen maar afslag Laren. Van daaruit terug wist ik het wel.![]()
Dat was 90 min extra en 60 km extra.![]()
En ik dacht, dat Bussum handiger zou zijn dan Rotjeknor.![]()
Thuis. Koffie.
Dit is m https://www.baldur-nederl(...)NM7Y8RIaApkAEALw_wcBquote:Op donderdag 2 april 2026 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Moerbei is toch een boom, of heb je daar ook zuilvarianten van?
Op die eerste foto zijn overigens m'n kruisbessen te zien. En de reden waarom er amper blauwe bessen over waren, denk ik
De strook boven in beeld is de nieuwe aanplant. In totaal heb ik nu 10 struiken van 9 rassen (7x rood en 2x groen).
Benieuwd of er ook het ras tussen zit dat je - als je al kruisbessen tegenkomt - in de winkel ziet. Die zijn nog dikker als een kers.
Das wel een leuk model voor op een terras of balkon. Laatst voor m'n ouders (moeder vooralquote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is m https://www.baldur-nederl(...)NM7Y8RIaApkAEALw_wcB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |