SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Poetin moet stoppen met oorlogje voeren , iedereen is het spuugzatquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
En hoezo mag Poetin ingrijpen in de binnenlandse aangelegenheden van een ander land?
Dan hadden ze niet te maken met de gekkigheid dat jij vindt dat Poetin illegale acties tegen Estland mag uitvoeren omdat er Russen in dat land wonen.
Hoe kun je nou zo’n groot toestel kwijtraken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Russen hebben vandaag een SU-34 en de piloot ervan verloren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nizhnekamskneftekhim. goede naamquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:40 schreef Perrin het volgende:
Dat is een eind vliegen.
[ afbeelding ]
[ x ]
edit: ook al genoemd in vorig topic zie ik.
RIA: The crew and passengers of the An-26, with which contact was lost in Crimea, diedquote:
Dit doet me trouwens denken aan al die angstzaaierij van Rob de Wijk aan het begin van de oorlog over escalatie en een kernoorlog zodra Rusland aangevallen zou worden. Is allemaal niets van uitgekomen. Ondertussen is hij alweer door met zijn nieuwe stokpaardje, de Iran oorlog.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:40 schreef Perrin het volgende:
Dat is een eind vliegen.
[ afbeelding ]
[ x ]
edit: ook al genoemd in vorig topic zie ik.
Rob is een soort testbeeld momenteel. Ab Osterhaus is bijna jaloers.quote:Op woensdag 1 april 2026 02:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit doet me trouwens denken aan al die angstzaaierij van Rob de Wijk aan het begin van de oorlog over escalatie en een kernoorlog zodra Rusland aangevallen zou worden. Is allemaal niets van uitgekomen. Ondertussen is hij alweer door met zijn nieuwe stokpaardje, de Iran oorlog.
Rusland is ook nooit aangevallen door landen buiten Oekraïnequote:Op woensdag 1 april 2026 02:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit doet me trouwens denken aan al die angstzaaierij van Rob de Wijk aan het begin van de oorlog over escalatie en een kernoorlog zodra Rusland aangevallen zou worden. Is allemaal niets van uitgekomen. Ondertussen is hij alweer door met zijn nieuwe stokpaardje, de Iran oorlog.
Uuh, Duitsland? Napoleon? Etc.quote:Op woensdag 1 april 2026 05:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland is ook nooit aangevallen door landen buiten Oekraïne
Ja toen hadden ze nog geen Nikes.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uuh, Duitsland? Napoleon? Etc.
1e wat ik dacht inderdaad.quote:
Link werkt bij mij niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:35 schreef oheng het volgende:
[..]
RIA: The crew and passengers of the An-26, with which contact was lost in Crimea, died
Valt me nog enorm mee dat dit niet veel en veel vaker gebeurd is, gezien de ban van Boeing en Airbus.
Je kunt dat afdoen als paniekzaaierij van de Wijk, maar hij verzint dat soort dingen natuurlijk ook niet zelf. Het was de eerste 2-3 jaar wel degelijk de strategische lijn van de VS, en daarmee alle bondgenoten van de UA: langzaam escaleren. We moesten ondervinden in hoeverre die Russisiche dreigementen over de inzet van hun nucleaire wapens waar waren of niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 02:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hehehquote:Op woensdag 1 april 2026 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toen hadden ze nog geen Nikes.
Nja op behoorlijk wat terroristische aanslagen na dan!quote:Op woensdag 1 april 2026 05:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland is ook nooit aangevallen door landen buiten Oekraïne
Aldus Trump, die nog steeds niet doorheeft dat het een defensieve samenwerking is die je in kan zetten als je aangevallen wordt. Niet als je zelf aanvalt. Echt, wat een seniele gek is dat zeg.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:43 schreef TwenteFC het volgende:
"Ik ben nooit heel erg overtuigd geweest van de NAVO" "Ik heb altijd geweten dat het een papieren tijger was, en Poetin weet dat trouwens ook." - Trump.
Een papieren tijger maar ik dacht dat rusland liefhebbers juist aangaven dat dit een van de hoofdredenen was waardoor de oorlog die rusland is gestart gelegitimeerd was. Verwarrend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |