Ik wil ook wel eens wat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef proud_mami het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)n-mr-money-mustache/
Clen wilde over een jaar of 4 met pensioen gaan en een beetje reizen of werken vanuit Bali oid, dus blijkbaar was hij wél van het geld uitgeven.
Fake it till you make it.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Zelfs op dagen dat ik niks doe, levert alleen de verkoop van mijn ene product op bol.com al een paar duizend euro op. Dus als je meerdere producten hebt die per stuk enkele duizenden euro’s per dag opbrengen, heb je een miljoen omzet.
Ja hoor.
Eens met je mening.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Zelfs op dagen dat ik niks doe, levert alleen de verkoop van mijn ene product op bol.com al een paar duizend euro op. Dus als je meerdere producten hebt die per stuk enkele duizenden euro’s per dag opbrengen, heb je een miljoen omzet.
Ja hoor.
Dat zal moeten blijken, mocht het om moord gaan dan zal het hebben van een jonge Baby verzwarend kunnen werken, zit er een financieele prikkel achter dan ook. Maar goed we weten nog helemaal niks dus we kunnen dat nog niet zeggen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een relatief simpele moord wordt maar heel zelden 25 jaar gegeven.
Er zijn geen soortgelijke zaken te vinden waar de dader 25 jaar krijgt. Dat is vooralsnog voorbehouden aan de georganiseerde misdaad of de psychopaten zoals die gek in het noorden die een vader en moeder voor de ogen van een kind wist af te slachtenquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken, mocht het om moord gaan dan zal het hebben van een jonge Baby verzwarend kunnen werken, zit er een financieele prikkel achter dan ook. Maar goed we weten nog helemaal niks dus we kunnen dat nog niet zeggen.
Ben benieuwd waar het kind was trouwens …quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken, mocht het om moord gaan dan zal het hebben van een jonge Baby verzwarend kunnen werken, zit er een financieele prikkel achter dan ook. Maar goed we weten nog helemaal niks dus we kunnen dat nog niet zeggen.
Mjah ok 20 is idd meer gebruikelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn geen soortgelijke zaken te vinden waar de dader 25 jaar krijgt. Dat is vooralsnog voorbehouden aan de georganiseerde misdaad of de psychopaten zoals die gek in het noorden die een vader en moeder voor de ogen van een kind wist af te slachten
Ergens tussen de 14 en 18 hooguitquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ok 20 is idd meer gebruikelijk.
Goeie linkjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.moordplekken.(...)onie-miljoenenmotief
https://www.moordplekken.(...)dewerkster-amsterdam
Pure speculatie, maar toch…
Ben benieuwd wanneer de rechtszaak start.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |