abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220491153
Wat een ontzettend fijn topic. O+
pi_220491292
Leuk om zo mee te kunnen gluren.
Fake it till you make it...
pi_220491599
Wat leuk! Ik kijk mee.
pi_220491622
Leuk hè. Ik had hier nog een IP-camera over en heb daarvoor een nestkast gebouwd.
Ook met zo'n lamp van green-feathers want zonder was het toch te donker in de kast.

Hier komen ze al weken lang geregeld langs en ze zijn nu ongeveer een week bezig met een nest te bouwen waar het vooral de laatste paar dagen 's ochtends een af en aan vliegen is met nestmateriaal.

EDIT @ 21:31 uur: voor het eerst blijft ze slapen:

Afgelopen winter ook een gehad die elke nacht trouw in de kast kwam slapen. Toen moest ik een keer wat aan de nestkast aanpassen (dakraam plaatsen voor meer licht) en die is toen 's nachts nooit meer terug gekomen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 02-04-2026 21:32:04 ]
  donderdag 2 april 2026 @ 13:24:12 #105
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220491774
Pha _O_ en dit huisje _O_

Leuk voor Moederdag :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220491778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:57 schreef Iemand91 het volgende:
Leuk hè. Ik had hier nog een IP-camera over en heb daarvoor een nestkast gebouwd.
Ook met zo'n lamp van green-feathers want zonder was het toch te donker in de kast.

Hier komen ze al weken lang geregeld langs en ze zijn nu ongeveer een week bezig met een nest te bouwen waar het vooral de laatste paar dagen 's ochtends een af en aan vliegen is met nestmateriaal.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die zijn al een stuk verder met inrichten
pi_220491857
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, dat zijn ervaren nestbouwers! Ik heb het idee dat dit paartje nog niet zoveel ervaring hebben.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220491866

Er komen nu ook wat meer mosjes bij. Hopelijk maakt dat het wat steviger dan alleen de losse takjes.

quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan je niet wat helpen met het aanbieden van nestmateriaal in de tuin? dikke watten, takjes, stro?
Ik heb gister wat snoeiafval en herfstblaadjes bij elkaar geveegd en onder het nestkastje gelegd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220491963
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:41 schreef Phaidra het volgende:

Wauw, dat zijn ervaren nestbouwers! Ik heb het idee dat dit paartje nog niet zoveel ervaring hebben.
In het begin deden ze hier ook niet zo veel. Pas sinds de laatste dagen zijn ze continue aan het aanvoeren en dan gaat het best snel.
  donderdag 2 april 2026 @ 14:10:00 #110
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220492092
Wat een werk zeg.

En dan entert een boerenzwaluw de chat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220492100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:43 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]

Er komen nu ook wat meer mosjes bij. Hopelijk maakt dat het wat steviger dan alleen de losse takjes.
[..]
Ik heb gister wat snoeiafval en herfstblaadjes bij elkaar geveegd en onder het nestkastje gelegd.
Zo leuk om te zien O+
Leuk dat je dit hier deelt. _O_
Smile, it's free therapy.
  Jubileum moderator donderdag 2 april 2026 @ 14:23:29 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_220492224
Oh wat een heerlijk topic O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_220492514
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan O+

Wat een werk toch elk jaar, ben blij dat ik geen koolmeesje ben :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 2 april 2026 @ 15:06:13 #114
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220492562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 14:55 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zo dan O+

Wat een werk toch elk jaar, ben blij dat ik geen koolmeesje ben :+
Genoeg vrouwen die ook bijna jaarlijks hun interieur omgooien. :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 15:09:11 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220492575
Ze is nu goed bezig hoor ^O^
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220493847
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:54 schreef Tommeke het volgende:
Leuk! Wat voor camera is dit?
Een Nest camera natuurlijk :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 april 2026 @ 18:48:26 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220494042
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Een Nest camera natuurlijk :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 2 april 2026 @ 19:34:53 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220494511
Omg hoe leuk O+ O+ O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220494865
Koolmeesjes O+
Jarenlang werden er gezinnetjes gesticht in onze ongebruikte brievenbus. Kon je van binnen uit mooi het klepje open doen om hallo te zeggen (wel een hand ervoor, anders puilde het nestje uit :D ). Als je vooraf niet goed had geluisterd werd je weggescholden door een aanwezige ouder _O- Zodra de kinders ouder werden klonk er altijd een zacht pieppieppiep in de gang.

Klein drama door domme postbode die de straat brievenbus voorbij liep en een zooitje folders in de mezen bus duwde :o
Maar kleine oudermezen bleken sterk: de folders lagen (met snavel afdrukjes) op de grond! Toen maar een briefje erbij gehangen.

Het waren grote nesten ook. 12-15 minis was geen uitzondering. Als de kinders gingen uitvliegen hielden we de katten maar een paar dagen binnen.

Leuk volgtopic dit. Ik ga ook weer op zoek naar de online slechtvalken nesten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220495038
Hebben ze al een naam? Hij heet Wouter neem ik aan? En zij?
pi_220495563
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Koolmeesjes O+
Jarenlang werden er gezinnetjes gesticht in onze ongebruikte brievenbus.
Bij de sporthal hier in het dorp zitten ze jaar na jaar in de hangende asbak buiten _O- Daar hangt dus ook elk voorjaar een briefje bij.
pi_220495585
Dit was de stand aan het eind van de dag:

Het begint ergens op te lijken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220495591
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Koolmeesjes O+
Jarenlang werden er gezinnetjes gesticht in onze ongebruikte brievenbus. Kon je van binnen uit mooi het klepje open doen om hallo te zeggen (wel een hand ervoor, anders puilde het nestje uit :D ). Als je vooraf niet goed had geluisterd werd je weggescholden door een aanwezige ouder _O- Zodra de kinders ouder werden klonk er altijd een zacht pieppieppiep in de gang.

Klein drama door domme postbode die de straat brievenbus voorbij liep en een zooitje folders in de mezen bus duwde :o
Maar kleine oudermezen bleken sterk: de folders lagen (met snavel afdrukjes) op de grond! Toen maar een briefje erbij gehangen.

Het waren grote nesten ook. 12-15 minis was geen uitzondering. Als de kinders gingen uitvliegen hielden we de katten maar een paar dagen binnen.

Leuk volgtopic dit. Ik ga ook weer op zoek naar de online slechtvalken nesten.
:D

12-15 minimezen is wel echt veel idd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220495618
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hebben ze al een naam? Hij heet Wouter neem ik aan? En zij?
Iets wat allitereert bij voorkeur. Conny? Past ook wel bij Wouter vind ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 april 2026 @ 21:35:18 #125
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220495650
hoe heet die mooie koolmees?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')