Is Bas zo'n flierenfluiter?quote:Op maandag 13 april 2026 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eitjessss![]()
Geen loedermoeder hoor. Vooral een vrouw die niet door haar man onderhouden wordt, zeg maar.
quote:Op maandag 13 april 2026 22:23 schreef Phaidra het volgende:
Vanochtend kijken we en zien we ineens een stuk of 4-5 eitjes liggen. De stiekemerd!!![]()
quote:Broedduur: De eieren komen na 13 tot 15 dagen broeden uit.
Hopelijk niet neequote:Op maandag 13 april 2026 22:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is Bas zo'n flierenfluiter?![]()
Hopelijk niet gepakt door een kat...
Ze heeft die van hier ingehaald. Sinds gistermorgen is ze hier niet meer in de kast geweest, alleen vanmiddag piekte ze even voor het gat (tenminste; er van uitgaande dat zij het was).quote:
Vooralsnog zit ze nog niet uuuuren op het nest. Ze slaapt er vanaf ca 19.30 tot 7.00. Daarna herschikt ze het nestje en vliegt ze weer uit. Zo nu en dan komt ze weer even binnen om wat wolletjes goed te leggen en een check te doen. Pas als alle eieren gelegd zijn, gaat ze full-time broeden.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Vervelen die moeders zich nooit door altijd maar op dat nestje te moeten zitten urenlang,?
Vroeg ik me ineens af, lol.
Maar wel heel cute,.
Wowquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ze nog niet uuuuren op het nest. Ze slaapt er vanaf ca 19.30 tot 7.00. Daarna herschikt ze het nestje en vliegt ze weer uit. Zo nu en dan komt ze weer even binnen om wat wolletjes goed te leggen en een check te doen. Pas als alle eieren gelegd zijn, gaat ze full-time broeden.
Of ze zich dan verveelt… geen idee. Ik dacht tijdens mijn zwangerschapsverlof ook wel eens dat ik me verveelde, maar na de geboorte verlang je terug naar die onbeperkte rust
.
Ze is er weer!quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
Ze heeft die van hier ingehaald. Sinds gistermorgen is ze hier niet meer in de kast geweest, alleen vanmiddag piekte ze even voor het gat (tenminste; er van uitgaande dat zij het was).
3 of 4 eieren, maar ze heeft ze goed verstopt/toegedekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |