Daar is 'ie af gehaald! Maar vrijdag mag het weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Sorry, maar die hangt toch aan het kruis?
Dan is die aan het centrifugeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:15 schreef heywoodu het volgende:
"In the name of Jesus Christ, and amen."
Als Jezus bestaat draait hij zich om in zijn graf/stoel/hemel
Maar de ekte gevaarlijke extremistische gelovigen zitten in Iran hoor ! Heus waar!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:15 schreef heywoodu het volgende:
"In the name of Jesus Christ, and amen."
Als Jezus bestaat draait hij zich om in zijn graf/stoel/hemel
De VS heeft zich als een bijzonder slechte bondgenoot richting Frankrijk, de EU en de NAVO gedragen. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Frankrijk is een immens land het lijkt me eerlijk gezegd vrij eenvoudig om de bestaande routes voor commerciële vluchten te omzeilen. En als ze er verder geen last van willen hebben hadden ze dat ook als voorwaarde kunnen stellen. Maar nee ze willen duidelijk een politiek punt maken en zo vat Trump dat ook terecht op.
Nou ja, daar ook, maar niet alleen daarquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de ekte gevaarlijke extremistische gelovigen zitten in Iran hoor ! Heus waar!
Uranium aan het verrijken? 😱😱😱quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan is die aan het centrifugeren.
Nouja omdat ze o.a. raketten op Koeweit afschieten. En Franse soldaten doodmaken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou Iran de vijand van Frankrijk zijn?
De uitvoering laat momenteel nog wat te wensen over maar Iran met zijn al dan niet nucleaire ambities volledig van de kaart vegen zou uiteindelijk resulteren in een betere wereld.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb toch niet echt het idee dat we zo geholpen zijn met de huidige acties van de VS en Israel, jij wel?
Daar gaat Israël natuurlijk niet mee akkoord. Wordt ook zwaar verliezen voor ze als de VS zich terug trekt denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef Starhopper het volgende:
Haha Trump heeft er geen zin meer in?![]()
'Trump wil einde aan de oorlog, ook zonder opening Straat van Hormuz'
Mad max!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overland is altijd een optie.
[ afbeelding ]
Dan verliest hij toch sowieso de midtermsquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef Starhopper het volgende:
Haha Trump heeft er geen zin meer in?![]()
'Trump wil einde aan de oorlog, ook zonder opening Straat van Hormuz'
Als Amerikaanse soldaat zou ik wel echt dol blij zijn dat ik in Iran mag sterven, gewond rakenm, ptsd mag oplopen voor Israel,. wetende dat Israël geen enkele boots op de ground rond zal laten lopen in Iran.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daar gaat Israël natuurlijk niet mee akkoord. Wordt ook zwaar verliezen voor ze als de VS zich terug trekt denk ik.
Militair gezien zijn ze alles kwijt geraakt. Ik zou ze dus niet zozeer machtiger willen noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Iran wint alleen al door niet te verliezen en het regime in stand te houden.
Tot nu zijn ze alleen maar machtiger geworden nu ze olie toevoer hebben afgeknepen.
Behalve de raketten en drones en militairen en milities en .. en ...quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Militair gezien zijn ze alles kwijt geraakt. Ik zou ze dus niet zozeer machtiger willen noemen.
Deze spelletjes hebben een houdbaarheidsdatum.
De de Straat van Hormuz is alweer open wil je zeggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Militair gezien zijn ze alles kwijt geraakt. Ik zou ze dus niet zozeer machtiger willen noemen.
Deze spelletjes hebben een houdbaarheidsdatum.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Behalve de raketten en drones en militairen en milities en .. en ...
Ze houden de hele wereld gegijzeld wat ze eerst niet deden.
Het is net als een echte hostagesituation. Heel machtig tot het probleem ontsloten is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De de Straat van Hormuz is alweer open wil je zeggen?
Ja en dat laatste lijkt de VS nu op te geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Het is net als een echte hostagesituation. Heel machtig tot het probleem ontsloten is.
Fransen zijn slim genoeg om zich te beseffen dat dat allemaal niet gebeurd zou zijn als Don&Ben geen bommen op Iran zouden zijn gaan gooien.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja omdat ze o.a. raketten op Koeweit afschieten. En Franse soldaten doodmaken.
Die dagkoersen uit het witte huis zou ik niet teveel waarde aan hechtenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja en dat laatste lijkt de VS nu op te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |