Waarom en welke praktijkvoorbeelden heb je?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik vind ze vaak dom overkomen, luid aanwezig zijn en niet bepaald gemotiveerd.
Mensen van kleurrrrrrrrrrrquote:
Nee van mij mag je je racistische mening geven, ik ben oprecht benieuwd. Denk je dat zwarte mannen dichter bij de natuur zijn geëvolueerd of zoiets?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:55 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben een racist dus ik mag geen mening hebben. Anders krijg ik een ban.
Mensen met donkere huidskleur en kroeshaar, wiens voorouders afstammen uit Afrika. Dit kan Afrikanen zijn die hier zijn opgegroeid, maar ook Antillianen en Surinamers die hier wonen.quote:
Laat ik zo stellen dat mijn mening zelfs door de wetenschap wordt erkent.. En dat is dat over het algemeen mensen met kleur en mensen uit kamelenlanden, niet de intrinsieke motivatie hebben om zich op intellectueel gebied te ontwikkelen. Dat geldt uiteraard niet voor iedereenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee van mij mag je je racistische mening geven, ik ben oprecht benieuwd. Denk je dat zwarte mannen dichter bij de natuur zijn geëvolueerd of zoiets?
8.5quote:Op maandag 30 maart 2026 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe zwart voel jij je nu op een schaal van 1 tot 10?
Heb vaak genoeg gewerkt met zwarte mannen. Al ligt het er wel aan waar ze vandaan komen. Mijn nicht heeft een vriend uit Kenia. Die is naar NL toe verhuisd met als doel te slagen in onze maatschappij. Het is hem binnen 2 jaar nog gelukt ook.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom en welke praktijkvoorbeelden heb je?
Wat heeft dit met status en hoe mensen mij zien te maken? Ik heb status en wat mensen van mij vinden losgelaten. Ik ben heel kwetsbaar nu met dit topic toch? Als ik druk maakte om mijn status en imago, zou ik dit topic niet hebben geopend. Met ras en afkomst ben ik wel mee bezig nog steeds, dat klopt, maar dat komt omdat ik in de toekomst graag zwarte mensen in Nederland en Europa wil helpen somehow. Ik weet nog niet hoe precies.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jij bent nog net zo geobsedeerd als je altijd was met ras, status en hoe mensen jou zien.
Jij hebt ooit in de gevangenis gezeten voor een misdrijf toch? Veel zwarte mannen in de gevangenis?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg gewerkt met zwarte mannen. Al ligt het er wel aan waar ze vandaan komen. Mijn nicht heeft een vriend uit Kenia. Die is naar NL toe verhuisd met als doel te slagen in onze maatschappij. Het is hem binnen 2 jaar nog gelukt ook.
Ik vind dat zwarte mannen soms slechte opstelopdrachten geven.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Wees eerlijk en oprecht, ik zal niet boos worden of beledigd raken:
Wat is je mening en ervaringen mbt zwarte mannen in Nederland in de moderne tijd? Ik bedoel in het algemeen, dus niet specifiek onderwerpen zoals hoe ze met vrouwen omgaan of zoiets, maar in de bredere context van de samenleving. Wat denk je als je een groep zwarte mannen ziet lopen op straat of samen met een paar een college of werk doet? Vind je ze stoer of heb je positieve ervaringen met zwarte mannen, of kijk je juist op ze neer en heb je een slechte beeld van zwarte mannen in Nederland? Motiveer je antwoorden met voorbeelden en praktijkvoorbeelden.
Nee man. Een familielid van mij werkt in de gevangenis en daar zijn ze wel over vertegenwoordigd ja. Voornamelijk Antillianen en Surinamers.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij hebt ooit in de gevangenis gezeten voor een misdrijf toch? Veel zwarte mannen in de gevangenis?
Ik ben zo zwart als dat ik blank ben. Een dikke 10 dusquote:Op maandag 30 maart 2026 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe zwart voel jij je nu op een schaal van 1 tot 10?
Mag ik je erop wijzen dat de moderne mens in Afrika is ontstaan en dus de voorouders van IEDEREEN uit Afrika komen?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen met donkere huidskleur en kroeshaar, wiens voorouders afstammen uit Afrika. Dit kan Afrikanen zijn die hier zijn opgegroeid, maar ook Antillianen en Surinamers die hier wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doelt dus niet op zwarte Indiërs of andere zwarte stammen maar puur op de klassieke neger?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen met donkere huidskleur en kroeshaar, wiens voorouders afstammen uit Afrika. Dit kan Afrikanen zijn die hier zijn opgegroeid, maar ook Antillianen en Surinamers die hier wonen.
Lekker aan het generaliseren LoLquote:Op maandag 30 maart 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik vind ze vaak dom overkomen, luid aanwezig zijn en niet bepaald gemotiveerd.
Welke wetenschap bedoel je precies?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:08 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Laat ik zo stellen dat mijn mening zelfs door de wetenschap wordt erkent.. En dat is dat over het algemeen mensen met kleur en mensen uit kamelenlanden, niet de intrinsieke motivatie hebben om zich op intellectueel gebied te ontwikkelen. Dat geldt uiteraard niet voor iedereen
Sociaal cultureelquote:
Een persoon van kleur vraagt specifiek wat 'wij' van mensen van kleur vinden als wij ze bv in een groepje zien staan.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:39 schreef Zonnige het volgende:
Wel een problematisch topic en veel reacties ook problematisch. Laat me ook weer zien waarom dit forum niks voor mij is.
Nee, dan is het een 5. 5 blank en 5 zwart.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben zo zwart als dat ik blank ben. Een dikke 10 dus
Ik denk dat als je echt geen racistisch botje in je lichaam hebt, je alles mag zeggen onder het mom van humor en zwartgalligheid, en dat beledigd zijn een keuze is.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:39 schreef Zonnige het volgende:
Wel een problematisch topic en veel reacties ook problematisch. Laat me ook weer zien waarom dit forum niks voor mij is.
Zolang het maar een kroeskam isquote:Op maandag 30 maart 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
lekker iedereen met een kleur over 1 kam scheren
Ja, maar niet 'zomaar' he.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een persoon van kleur vraagt specifiek wat 'wij' van mensen van kleur vinden als wij ze bv in een groepje zien staan.
En daar mag dan niet eerlijk op geantwoord worden?
Hij vraagt het toch?
Dus eigenlijk zijn we allemaal negers!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:21 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat de moderne mens in Afrika is ontstaan en dus de voorouders van IEDEREEN uit Afrika komen?
Vergeet je peniskoker nietquote:Op maandag 30 maart 2026 20:28 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we allemaal negers!
Ik ga er bijna al mijn kleren van uitdoen, behalve zo'n raar touwtje on mijn middel.
Okquote:Op maandag 30 maart 2026 20:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, dan is het een 5. 5 blank en 5 zwart.
Europa werd gedurende enkele honderdduizenden jaren bewoond door de Neanderthalers. Ongeveer 40 duizend jaar geleden kwam er een invasie van zwarte mensen uit Afrika, de zogenaamde anatomisch moderne mens. De mannen hebben toen onze Neanderthaler vrouwen gepakt en daar kinderen mee gemaakt. Uiteindelijk leidde de komst van de anatomisch moderne mens uit Afrika tot het verdwijnen en uitsterven van de Neanderthaler. Doordat ze kinderen hebben gemaakt bij de Neanderthaler vrouwen, is nog steeds ongeveer 2% van het genoom van moderne Europeanen afkomstig van de Neanderthaler.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:21 schreef DoubleDip het volgende:
Mag ik je erop wijzen dat de moderne mens in Afrika is ontstaan en dus de voorouders van IEDEREEN uit Afrika komen?
ach hou uw waffelquote:Op maandag 30 maart 2026 21:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Doek dit forum gewoon op.
Elk topic dat een beetje een goede OP kent wordt gesloten of de TS wordt gebashed. Maar dit soort kroegpraat topics mag gewoon?
Goh waarom lopen de users weg van dit forum? Ik zou het niet weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |