quote:Op maandag 30 maart 2026 21:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan het niet laten om toch een vraag te stellen aan de dames die er ervaring mee hebben: hoe zijn de bedprestaties van zwarte mannen?
We gaan eerst eikelmeten.quote:
Dames! Pffft!quote:Op maandag 30 maart 2026 21:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan het niet laten om toch een vraag te stellen aan de dames die er ervaring mee hebben: hoe zijn de bedprestaties van zwarte mannen?
huhquote:Op maandag 30 maart 2026 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
De straat oversteken. Ergens anders gaan zitten.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb me ook wel eens laten vertellen dat de meeste zwarte mannen een vleeslul hebben, terwijl de meeste blanke mannen juist een bloedlul hebben.
De leuke users zijn er allemaal nog hoor.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Doek dit forum gewoon op.
Elk topic dat een beetje een goede OP kent wordt gesloten of de TS wordt gebashed. Maar dit soort kroegpraat topics mag gewoon?
Goh waarom lopen de users weg van dit forum? Ik zou het niet weten.
De vleeslul is in slappe toestand al behoorlijk groot, en omdat die maar kleine zwellichamen heeft, wordt de vleeslul bij een erectie maar een klein beetje groter. De bloedlul daarentegen heeft grotere zwellichamen en wordt van slappe naar stijve toestand dus wel flink groter.quote:
Ik heb zelf een bloedlul die er uitziet als een vleeslul.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De vleeslul is in slappe toestand al behoorlijk groot, en omdat die maar kleine zwellichamen heeft, wordt de vleeslul bij een erectie maar een klein beetje groter. De bloedlul daarentegen heeft grotere zwellichamen en wordt van slappe naar stijve toestand dus wel flink groter.
Je hoeft hier niet (ineens sinds een paar weken zo superaanwezig ook) te zijn he?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Doek dit forum gewoon op.
Elk topic dat een beetje een goede OP kent wordt gesloten of de TS wordt gebashed. Maar dit soort kroegpraat topics mag gewoon?
Goh waarom lopen de users weg van dit forum? Ik zou het niet weten.
Hetzelfde als die van anderskleurige mannen lijkt me..quote:Op maandag 30 maart 2026 21:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hetzelfde als die van anderskleurige mannen lijkt me..
De meesten hebben géén idee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |