Das waar idd.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De fysieke schaarste vanaf half april inderdaad.
Maar de olie die na die tijd bij de raffinaderij moet zijn, wordt nu al ingekocht en de prijzen sorteren er daardoor uiteraard al op voor.
En als Pernis geen olie krijgt, wordt het rustig. Daarna wordt het op de wegen rustig.quote:
Vertel eens iets opbeurendsquote:Op maandag 30 maart 2026 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als Pernis geen olie krijgt, wordt het rustig. Daarna wordt het op de wegen rustig.
Kunstmest is nog een tikje ernstiger, dat gaat over je voedselproductie en wat je in de zomer / herfst wil oogsten is of wordt al ingezaaid.
Tja, dat zou de Congress moeten doen maar ja dat zijn lame ducks.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dit mag toch gewoon niet. Waarom zit daar niemand bovenop?
Gelukkig net op tijd mijn gazon bestrooid.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als Pernis geen olie krijgt, wordt het rustig. Daarna wordt het op de wegen rustig.
Kunstmest is nog een tikje ernstiger, dat gaat over je voedselproductie en wat je in de zomer / herfst wil oogsten is of wordt al ingezaaid.
Je kunt ook gewoon weer ouderwets in een ton schijten en dat uitstrooien natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Gelukkig net op tijd mijn gazon bestrooid.
Ik overweeg geheel naar Indiaas gebruik rechtstreeks op het gras te schijten en het dan uit te smeren met mijn voeten.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon weer ouderwets in een ton schijten en dat uitstrooien natuurlijk.
https://vrtnws.be/p.BlEEp(...)bV8xNzc0ODY3MTM0MTcyquote:Prijzen van aluminium stijgen na aanvallen op fabrieken
De prijzen voor aluminium zijn vandaag gestegen, na de Iraanse aanvallen op twee van de grootste aluminiumfabrieken in de Perzische Golf.
Rond 11 uur vanmiddag stond de prijs van een ton aluminium op 3.435 dollar, 4,22 procent hoger. Eerder op de dag bedroeg de stijging nog 6 procent. "De intensivering en uitbreiding van het conflict in het Midden-Oosten dreven de prijzen van ruwe olie en aluminium op zodra de markten opengingen", zegt Ipek Ozkardeskaya, analist bij Swissquote Bank.
Gisteren eiste Iran de verantwoordelijkheid op voor een aanval op een fabriek van Aluminium Bahrain (Alba). Dat is een van 's werelds belangrijkste aluminiumfabrieken. Ook de fabriek van Emirates Global Aluminium in de Verenigde Arabische Emiraten werd onder vuur genomen.
Goed composteren eerst idd.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon weer ouderwets in een ton schijten en dat uitstrooien natuurlijk.
Omdat de hele politieke elite verrot is. Het is al jaren een meme dat congresleden van zowel de democraten en republikeinen briljante investeerders zijn. De VS is geen functionerende democratie meer.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dit mag toch gewoon niet. Waarom zit daar niemand bovenop?
Energiecrisis kan vijf tot tien jaar duren, zegt hoogleraar: 'Deze crisis is veel groter dan 1973'quote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 14:20 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
En dit allemaal omdat useful idiots geloven in de leugens van de genocidale oorlogscrimineel Benjamin Netanyahu. Bedankt man!
Maar dat is toch Trump zijn schuld al die terroristen?quote:Op maandag 30 maart 2026 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Foei Rubio, volgens Spermabak ligt het aan Bennie
Ik ben heel blij dat ik in een appartement woon met aan alle kanten buren. Een keertje.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Foei Rubio, volgens Spermabak ligt het aan Bennie
Je hebt daar ook een website voor die volgt waar ze in investeren en dat kun je volgen. Verslaan al jaren de markt.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat de hele politieke elite verrot is. Het is al jaren een meme dat congresleden van zowel de democraten en republikeinen briljante investeerders zijn. De VS is geen functionerende democratie meer.
Tja leuk maar dan ziet iedereen dus dat Rubio liegt want op dit mooie doorzichtig propaganda plaatje ontbreken nu juist de grootste groepen als Isis en al Qaida.quote:
En die zijn van de andere versie van dat sprookjesboek.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja leuk maar dan ziet iedereen dus dat Rubio liegt want op dit mooie doorzichtig propaganda plaatje ontbreken nu juist de grootste groepen als Isis en al Qaida.
Link iemand? Dan ga ik mee doen met klein geld. Want groot geld heb ik niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je hebt daar ook een website voor die volgt waar ze in investeren en dat kun je volgen. Verslaan al jaren de markt.
ben alleen de naam kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |