Edward Snowden, John Kiriakou en Julian Assange zijn het niet met je eens.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is juist niet des VS waar freedom of speech heel hoog staat aangeschreven in de wet
Omdat je hier hebt gepostquote:Op maandag 30 maart 2026 14:45 schreef bianconeri het volgende:
´´In een oudere thread klaagt hij over het ontbreken van een “fatsoenlijk links-conservatief alternatief” om op te stemmen, wat suggereert dat hij sympathie heeft voor een gematigd links-conservatief standpunt (progressief op sociaal vlak, maar met meer behoudende trekjes op andere terreinen).´´
Zou wel benieuwd zijn naar dit standpunt trouwens, aangezien dit totaal niet als ondergetekende klinkt.
Aha, laat wel zien dat GROK er niet bepaald diep in duikt.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat je hier hebt gepost
KLB / Geen fatsoenlijk links conservatief alternatief om op te stemmen
Vrijheid van meningsuiting is in het VK voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon engelandse praktijken waarbij de politie aan je deur komt omdat je op feestboek zet dat belastinggeld naar NLse burgers hoort te gaan en niet naar nieuwe AZCs en je dan 6 maanden cel krijgt.
Blijkbaar is jouw sarcasmesensor kapot.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is in het VK voltooid verleden tijd.
Heb het net gedaan en ik vond het een beetje tegenvallend, was met name kortaf en sarcastisch.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat Grok van mij vindt.
Niet volgens Grok.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:10 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Blijkbaar is jouw sarcasmesensor kapot.
That’s the spirit! Wanneer kan je beginnen?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:59 schreef hooibaal het volgende:
Je weet helemaal niet of die burgers ongevaarlijk zijn. Daar kom je pas achter als je ze gaat onderzoeken.
Beter is een Chinese partij. De Chinezen zijn veel beter te vertrouwen dan de Amerikanen.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:25 schreef nostra het volgende:
Direct ook maar aanbesteden aan een Amerikaanse partij.
Is Maroc wayquote:Op maandag 30 maart 2026 11:35 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom haal je Israel er nou weer bij?
VS past er ook niet echt in maar dat kan ik nog iets meer begrijpen.
Vooralsnog loopt de EU vooraan bij algehele controle willen over de burgers, nog meer dan China.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |