Jazeker dat kan. Schoenen zijn meestal de reden dat iemand ineens super statisch is.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zou dat echt de boosdoener kunnen zijn? Bizar wel, ja het begon wel ongeveer in januari, 3 maanden lang dus.
[ link | afbeelding ]
Toevallig inderdaad die schoenen besteld, en ze passen geweldig, zou wel zonde zijn als ik ze moest vervangen, maar elke keer deze schokken is ook geen doen.
Je kan er een stukje kopertape of een ESD-strap opplakken, maar dat oogt een beetje typisch.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik geloof het ook dan, ik zal ze meteen vervangen.
Handige keychainquote:Op zondag 29 maart 2026 21:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ga eerst met andere schoenen naar de winkel voor je deze weg doet en als je dan geen opdonder krijgt is het toch wel duidelijk lijkt mij.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Is dit een poging voor mensen aanzetten tot selfharm?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Gewoon af en toe de ijzeren pinnen raken van je stopcontact om te ontladen
De pinnen zijn juist om te ontladen.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:14 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Is dit een poging voor mensen aanzetten tot selfharm?
Ja, maar als je de aardedraad raakt, geeft net zo'n felle schok als de muur geeft toch?quote:Op maandag 30 maart 2026 15:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De pinnen zijn juist om te ontladen.
Oh die pinnen. Maar krijg je dan niet datzelfde effect. Een schok?quote:Op maandag 30 maart 2026 15:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De pinnen zijn juist om te ontladen.
quote:Op maandag 30 maart 2026 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar als je de aardedraad raakt, geeft net zo'n felle schok als de muur geeft toch?
nee ze zijn er juist voor om te ontladen.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:24 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Oh die pinnen. Maar krijg je dan niet datzelfde effect. Een schok?
Ja, dat is randaarde en dat zit via koper verbonden met de aarde.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het over deze ijzeren pinnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |