Oh?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
We hebben hier al iedereen weggestuurd @:Thestigsdutchcousin.
Ik denk niet dat we Verstappen volgend jaar nog in de F1 gaan zien.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze volgend seizoen dicht bij de top zitten.
Dit is al een oudequote:Op zondag 29 maart 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
We kunnen straks niet de nieuwe rpm nabespreken
quote:Some context: this was originally released on Patreon back on 28th June 2025. But I feel this should also be released to the commonwealth now.
Mentionen werkt ook niet meer lekkerquote:
Colin?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:22 schreef pmponer het volgende:
Als je wilt lachen, dan zou ik die SBK video van mij ook even bekijken.
Fan van Edwards
Geen punt erachterquote:Op zondag 29 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mentionen werkt ook niet meer lekker
Godverdomme filthy pig in nan grave.quote:
Blij dat ik dat ik de patreon abo heb opgezegd.quote:
quote:
Die wordt wakker wanneer de boel weer online is.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat ligt nog steeds in zijn poezenmand?
Weet ik toch.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die wordt wakker wanneer de boel weer online is.
Die moet goed uitgerust zijn voor zijn date.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat ligt nog steeds in zijn poezenmand?
Ik wens zijn date dan sterkte.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet goed uitgerust zijn voor zijn date.
Heb ik weer iets gemist in KSC?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet goed uitgerust zijn voor zijn date.
quote:
Ja, kom er eens wat vaker.quote:
Niet tot het einde willen blijvenquote:
Ik kom al weinig in de ESF SC. Blijkbaar staat mij hoofd er niet naar.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kom er eens wat vaker.
Wat hier trouwens ook opvallend aan is is natuurlijk dat George zijn achterlichten wel netjes knipperen (om het opladen aan te duiden) en die van Colapinto niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, daar zal je hem hebben
Het verschil tussen Bearman en Leclerc
Dat is inderdaad wel een puntje ja.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat hier trouwens ook opvallend aan is is natuurlijk dat George zijn achterlichten wel netjes knipperen (om het opladen aan te duiden) en die van Colapinto niet.
Ik moet nog ontbijten vandaag. De was doen, opruimen, kattenbakken verschonen.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
De zon lokt, en ik moet nog naar buiten vandaag.
Nu nog ontbijten? Het is bijna lunchtijd.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten vandaag. De was doen, opruimen, kattenbakken verschonen.
Dan wordt het brunch.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nu nog ontbijten? Het is bijna lunchtijd.
Max heeft ook zin het theater blijkt uit zijn reactie
Bijna lunchquote:Op zondag 29 maart 2026 09:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nu nog ontbijten? Het is bijna lunchtijd.
Max heeft ook zin het theater blijkt uit zijn reactie
(itjer staat nog bij een fastnet paal?)
van 6 tot 10 is toch een 4 uurs tijdvakquote:Op zondag 29 maart 2026 09:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna lunch
Ik moet ook nog ontbijten![]()
Niet onlogisch als die vorig jaar streed om de titel en nu niet eens een Alpine kan pakkenquote:Op zondag 29 maart 2026 09:37 schreef heywoodu het volgende:
Dat interview met Verstappen![]()
Zo klaar mee, het kan hem ook gewoon niks meer schelen
Vanwege medicatie moet ik een halfuur wachten met eten en toen zat ik de race te kijken + hier te modden. Dan vergeet je dat je moet vreten.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook bijna lunch, ontbijt is toch alweer een uur of 3,5 geleden
Misschien een defect aan de Alpine van Colapinto. In ieder geval voer voor nadere analyse vanuit de teams zelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een puntje ja.
Max wil niet gefrustreerd doen, maar...
alsin achterop komend verkeer zit altijd fout?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien een defect aan de Alpine van Colapinto. In ieder geval voer voor nadere analyse vanuit de teams zelf.
Maar evengoed: blijf erbij dat Ollie beter had kunnen opletten
In de regel zit degene achter fout, dat wel. En het lijkt alsof Ollie het snelheidsverchil zwaar onderschatquote:Op zondag 29 maart 2026 09:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
alsin achterop komend verkeer zit altijd fout?
Als er geen indicatie komt, dan kan de reactie uitvergroot worden en dan kom je kennelijk op het gras. Ik zie het niet als een fout (niet voldoende opletten).
Of het nu druk leggen is, of het nu echt is.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:37 schreef heywoodu het volgende:
Dat interview met Verstappen![]()
Zo klaar mee, het kan hem ook gewoon niks meer schelen
Ja klopt, maar hij krijgt geen indicatie dat het verschil zo achterlijk groot is.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de regel zit degene achter fout, dat wel. En het lijkt alsof Ollie het snelheidsverchil zwaar onderschat
Behalve dat die zichzelf gruwelijk dichtbij ziet komen.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij krijgt geen indicatie dat het verschil zo achterlijk groot is.
3 dames? sister wives?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of het nu druk leggen is, of het nu echt is.
Max heeft wel gelijk. En een hoop WDC's hebben een F1 pauze gehad he. Hij heeft alles bereikt wat er is. Heeft 3 dames rondlopen thuis, kan misschien wel ff leuke dingen gaan doen nu. Zn dochtertje zien opgroeien ook, meer koters maken met Kelly wat sws geen straf is denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |