abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 17:28:32 #1
269689 crew  Viv
pi_220453304


Wat zijn jouw plannen voor Koningsdag dit jaar? Is het een gewone dag voor jou, volg je het op tv, of ga je iets buiten de deur doen? w/
pi_220453394
Niets anders dan op een andere vrije dag
Koningsdag :')
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 17:52:44 #3
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220453430
Ik ga heerlijk naar de stad bij mijn favoriete kroegje kijken en op het bierplein zitten van de lokale brouwer. Normaal zou ik ook nog even bandjes kijken bij een café, maar met rolstoel is het eigenlijk te druk, dus maar beetje de planning aangepast.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  roze zaterdag 28 maart 2026 @ 17:53:31 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220453434
Naar de vrijmarkt.
Your beauty never ever scared me.
pi_220453526
Ik twijfel
De vrijmarkt misschien, alleen die is zo druk dat het eigenlijk niet leuk is
Misschien even kijken of het buurtcentrum wat leuks te doen heeft en dan daar even kijken en kletsen met kennissen :Y
  zaterdag 28 maart 2026 @ 18:44:11 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220453690
Lekker op een maandag dit jaar. Ik ga echt 2 hele fijne maanden tegemoet _O_ ga uiteraard verder geen ene klote doen, behalve misschien wat ST:FC spelen, zuipen, blowen en wat Daciafilmpjes kijken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:49:22 #7
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220455670
Plannen zijn hetzelfde als vorig jaar, de werkelijkheid geen idee:

quote:
6s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Café-hoppen en bandjes kijken.
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Rondje rommelmarkt lopen om bekenden tegen het lijf te lopen hier.
Even hoe dat is afgelopen vorig jaar: bij het bandje op de rommelmarkt bekenden tegen het lijf gelopen. Was gezellig. Daarna nog even naar mijn stamkroeg om in de middag op een kleinschalige straatrave te belanden. Vanuit daar ter plekke bedacht om mee te gaan naar een DnB-rave in de Maassilo in Rotterdam (let wel: vanuit Den Helder). Dus om 21 uur die kant op, 23 uur daar. Tot zes uur helemaal losgegaan en voor het eerst XTC gebruikt. Uurtje of negen was ik weer thuis.

Top dag.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Colorchick zondag 29 maart 2026 @ 08:09:20 #8
382129 crew  Donna
pi_220457103
De kinderen zijn bij m'n ex. Dus ik ga met m'n beste vriendin en andere vrienden heerlijk op stap! w/
pi_220525323
quote:
Nu al plekjes 'gereserveerd' voor Amsterdamse vrijmarkt tijdens Koningsdag
Met behulp van stoepkrijt op de grond en geplastificeerde a4'tjes hebben tientallen Amsterdammers alvast een plekje 'gereserveerd' voor de vrijmarkt op Koningsdag, over bijna drie weken. "Erg vroeg, maar over een paar weken begrijp je waarom", zegt een bewoner tegen stadsomroep AT5.



Op maandag 27 april vinden in het hele land weer honderden vrijmarkten plaats. In Amsterdam is die aan de Apollolaan in Zuid al jaren erg populair. Bewoners proberen daarom steeds vroeger een plekje te claimen, bijvoorbeeld door een groot vak te tekenen en hun naam of huisnummer op de stoep te schrijven.

Volgens sommige omwonenden zijn mensen er dit jaar wel erg vroeg bij. "Meestal begint het rond de 15e april", zegt een vrouw. "Echt bizar", vindt een ander. "Maar het is natuurlijk meestal ook wel een heel gezellige dag."

Lucratief
Een van de bewoners heeft op een briefje bij de gereserveerde plek 'niet te koop' geschreven. Want in het verleden zijn er al eens plekken doorverkocht, zegt hij. "Twee jaar geleden zijn plekken opgeëist en verkocht aan anderen. Toen dachten we: dat is niet het Koningsdaggevoel."

In veel gemeenten in Nederland mag je geen plekje voor de Koningsdagvrijmarkt reserveren. In Amsterdam is dat wel toegestaan.
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tijdens-koningsdag
Amsterdam :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Manager PR/Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 16:45:50 #10
269689 crew  Viv
pi_220527016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Amsterdam :')
Stiekem met een hogedrukreiniger huishouden daar :9
  roze dinsdag 7 april 2026 @ 16:46:24 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220527022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Amsterdam :')
Hopelijk gaat het vies hard regenen binnenkort.
Your beauty never ever scared me.
  Manager PR/Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 16:50:48 #12
269689 crew  Viv
pi_220527099
Ah zag vandaag toevallig op FB voorbij komen dat er dingen te doen zijn in het buurtcentrum. Met lekker weer ga ik erheen
  roze dinsdag 7 april 2026 @ 16:57:59 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220527113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zag vandaag toevallig op FB voorbij komen dat er dingen te doen zijn in het buurtcentrum. Met lekker weer ga ik erheen
Als het kutweer is ga ik wel naar Koningsdag op TV kijken. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220527378
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Als het kutweer is ga ik wel naar Koningsdag op TV kijken. :')
Oh ja, dat is ook nog een goed idee :Y
Dank je wel voor de tip ^O^
pi_220545168
Ik heb een huisje vlak buiten de stad gehuurd met een sauna en ga daar lekker het weekend zitten. w/

[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 10-04-2026 06:41:41 ]
  zaterdag 18 april 2026 @ 21:17:17 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220608418
Ik ben voor het derde jaar op rij in het buitenland met Koningsdag, alle keren kwam ik er later pas achter dat het Koningsdag was maar ik vind het helemaal prima zo _O_
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 20 april 2026 @ 10:53:43 #18
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220617988
Wat is jouw planning voor die dag a.s. maandag?

Ik denk dat ik weer rond een uur of 5 's ochtends richting de stad ga om te kijken hoeveel kleedjes er al zijn uitgestald. Misschien nog even naar een andere stad als hier niks boeiends is.

Opzoek naar Uranium glas servies en oude computermeuk :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220618043
Op de bank liggen

Fuck de monarchie
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  roze maandag 20 april 2026 @ 10:55:57 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220618057
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 10:58:25 #21
5428 crew  miss_sly
pi_220618112
Echt iets voor dit topic inderdaad:

FEE / Koningsdag 2026

Ik zal vragen of men deze posts in dat topic kan mergen.

Veel plezier! *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 april 2026 @ 11:08:12 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220618198
Ik denk dat ik weer rond een uur of 5 's ochtends richting de stad ga om te kijken hoeveel kleedjes er al zijn uitgestald. Misschien nog even naar een andere stad als hier niks boeiends is.

Opzoek naar Uranium glas servies en oude computermeuk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door junkiesietze op 20-04-2026 11:23:54 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220628786
tompouce eten op de markt, rondje lopen daar en weer redelijk snel terug denk ik ;)
pi_220629695
Ik ga naar het lokale winkelcentrum. Daar hebben ze het eea gepland op een veldje, in een kerk en een buurthuis. Misschien is het zowaar gezellig.
  maandag 27 april 2026 @ 07:46:04 #25
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220662066
Leve de Koning.

En zuipen! *O* *O* *O*

:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')