Ik ben bereid om een Iraanse baddie in huis te nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:32 schreef ExTec het volgende:
Niet zo flauw heren, me dunkt dat we allemaal weten dat er uit die contreien ook dames komen diezijn.
Beter eerst hun voornaamste bron van inkomen aanvallen & aanpakken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja Iran moet dood
de dictatoriale zwarte tulband ayatollahs moeten dood
Dus wat je hier zegt is dat de VS en Israël helemaal niets gedaan hebben, alleen maar over straat lopen?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt haar, doodschieten, oorzaak en gevolg.
Je beseft zelf hopelijk dat je een kort rokje argument maakt?
Wat mij veel meer opvalt, zijn de overeenkomsten met het begin in Vietnam.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:01 schreef Since2003 het volgende:
Ik vraag nogmaals: hoe lang voordat Israël ons allemaal dood maakt met hun Samson Optie?
[ x ]
Funny you say that...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat mij veel meer opvalt, zijn de overeenkomsten met het begin in Vietnam.
We zijn heel goed bezig, maar we gaan nog eventjes wat langer door.
Ik heb geen glazen bol, en die profester ook niet, maar in mijn geval komt het door van kindsaf aan te veel lezen in de serie 'Het Aanzien Van [jaartal]'.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Funny you say that...
Bekijk deze YouTube-video
Ik betwijfel het.quote:
Volgens mij is hij weinig diplomatiek. Zit bij mij onder een betaalmuur, maar de kop laat weinig te raden over.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Erdogan heeft zich de laatste tijd vaker als zijnde 'belangrijk' opgeworpen bij internationale conflicten in de regio.
Veel heeft hij eigenlijk niet bereikt. Behalve fotomomenten met 'grote' en andere wat bescheidener leiders, voor of na "zeer vruchtbare" gesprekken over die conflicten.
Turkije zit nog meer in een spagaat dan veel andere NAVO-bondgenoten.
Maar uiteindelijk betwijfel ik of ze de banden met de VS gaan riskeren puur en alleen omdat ze Netanyahu totaal niet moeten.
Sowieso: het alleen wijzen naar Israël als het land dat de oorlog is begonnen, is feitelijk onjuist.
Het is eigenlijk hetzelfde door te stellen dat alleen Yoko Ono de Beatles uit elkaar heeft gedreven.
Turkije wacht gewoon af.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Erdogan heeft zich de laatste tijd vaker als zijnde 'belangrijk' opgeworpen bij internationale conflicten in de regio.
Veel heeft hij eigenlijk niet bereikt. Behalve fotomomenten met 'grote' en andere wat bescheidener leiders, voor of na "zeer vruchtbare" gesprekken over die conflicten.
Turkije zit nog meer in een spagaat dan veel andere NAVO-bondgenoten.
Maar uiteindelijk betwijfel ik of ze de banden met de VS gaan riskeren puur en alleen omdat ze Netanyahu totaal niet moeten.
Sowieso: het alleen wijzen naar Israël als het land dat de oorlog is begonnen, is feitelijk onjuist.
Het is eigenlijk hetzelfde door te stellen dat alleen Yoko Ono de Beatles uit elkaar heeft gedreven.
De steeds opschuivende deadline van Trump is om deze centrale helemaal kapot te schieten. En nog steeds zijn er liegende/psychopathische users die zeggen dat je anti vrijheid en demonstranten bent als je niet achter deze oorlog staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:51 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.haarlemsdagbl(...)m_source=chatgpt.com
Rosatom: aanvallen kerncentrale Iran gevaar nucleaire veiligheid
Moskou
De situatie bij de Iraanse kerncentrale Bushehr verslechtert steeds verder. Daarvoor waarschuwde de topman van het Russische kernenergieconcern Rosatom. Aleksej Lichatsjov noemde aanvallen in de omgeving een gevaar voor de nucleaire veiligheid.
Eerder maakte ook het Internationaal Atoomenergieagentschap (IAEA) duidelijk zich daar zorgen over te maken. Er zou in anderhalve week zeker drie keer een aanval zijn uitgevoerd in de buurt van de kerncentrale.
Er zou na de jongste aanval geen schade zijn aan de reactor en er zijn ook geen berichten dat straling is vrijgekomen. Toch drong IAEA-topman Rafael Grossi aan op militaire voorzichtigheid om een nucleair incident te voorkomen.
In de mede door Rusland gebouwde kerncentrale, op 760 kilometer ten zuiden van hoofdstad Teheran, werkt ook personeel van het Russische staatsbedrijf Rosatom. Die medewerkers worden in groepen geëvacueerd.
Bron: ANP
10 jaar terug was ik het met je eens geweest. In een normaal functionerend westers land waren zowel Netyahu als Trump allang afgezet vanwege alleen al hun criminaliteit, laat staan hun functioneren. Israel heeft de afgelopen jaren veel meer burgers vermoord in gebieden die ze claimen, dan Iran met eigen burgers heeft gedaan. De VS heeft echt iedere beschaafde vorm van internationale omgang losgelaten en dat gaat nog decennia aan extra oorlog veroorzaken. Alleen deze oorlog alleen al gaat onder de streep miljoenen doden veroorzaken door honger en de daaruit volgende burgeroorlogen. Je kan de ander nog zo kut vinden, maar zodra je mensen gaat vermoorden waarmee je aan het onderhandelen bent, creëer je een situatie die we in Europa na 100 jaar bijna permanente oorlog hebben geprobeerd los te laten. Alleen dan met nukes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:03 schreef mcmlxiv het volgende:
De huis-magaatjes proberen nog steeds wanhopig anti-Maga in het pro-Iran vakje te proppen zie ik. Hilarisch.
Er is een delicaat verschil tussen blij zijn met de mislukkingen van trump of niet verbaasd zijn over de mislukkingen van trump. Wat je ziet in dit topic zijn een paar wanhopige Maga webcare fanaten die proberen kritiek op de aanpak om te zetten in kritiek op de VS of Israël zelf.
Nee lieve magaatjes, het is extreem eenvoudig. Degenen die niet in de trump fabeltjesfuik zitten zijn volstrekt niet verbaasd over het zoveelste voorbeeld van de eerste wet van trump: everything trump touches dies. Het is nu wachten op de tweede wet: trump always chickens out.
En in tegenstelling tot jullie, lieve magaatjes, vinden wij ook andere mensenlevens dan alleen Joodse of blanke de moeite waard. Tienduizenden doden, miljoenen mensen op de vlucht, hele werelddelen in grote armoede vanwege het fokking amateurisme van de oranje idioot vinden wij best problematisch.
Dat alles doet niets af aan het feit dat Iran een shithole met een shithole regering is. Ontelbaar veel erger dan de VS of Israël. Maar dat heeft geen enkele relatie met de waanzin waar trump en Nethanyahu de wereld nu in storten. En ja, het zijn Nethanyahu en trump die daaraan schuldig zijn. Oorlog zonder plan, vernietigen zonder duidelijk doel, totaal niet voorbereid zijn op volkomen voorspelbare reacties, dat is het probleem en niets anders.
Wat ben je ontzettend bang?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:03 schreef mcmlxiv het volgende:
De huis-magaatjes proberen nog steeds wanhopig anti-Maga in het pro-Iran vakje te proppen zie ik. Hilarisch.
Er is een delicaat verschil tussen blij zijn met de mislukkingen van trump of niet verbaasd zijn over de mislukkingen van trump. Wat je ziet in dit topic zijn een paar wanhopige Maga webcare fanaten die proberen kritiek op de aanpak om te zetten in kritiek op de VS of Israël zelf.
Nee lieve magaatjes, het is extreem eenvoudig. Degenen die niet in de trump fabeltjesfuik zitten zijn volstrekt niet verbaasd over het zoveelste voorbeeld van de eerste wet van trump: everything trump touches dies. Het is nu wachten op de tweede wet: trump always chickens out.
En in tegenstelling tot jullie, lieve magaatjes, vinden wij ook andere mensenlevens dan alleen Joodse of blanke de moeite waard. Tienduizenden doden, miljoenen mensen op de vlucht, hele werelddelen in grote armoede vanwege het fokking amateurisme van de oranje idioot vinden wij best problematisch.
Dat alles doet niets af aan het feit dat Iran een shithole met een shithole regering is. Ontelbaar veel erger dan de VS of Israël. Maar dat heeft geen enkele relatie met de waanzin waar trump en Nethanyahu de wereld nu in storten. En ja, het zijn Nethanyahu en trump die daaraan schuldig zijn. Oorlog zonder plan, vernietigen zonder duidelijk doel, totaal niet voorbereid zijn op volkomen voorspelbare reacties, dat is het probleem en niets anders.
Jullie lijken mij een stuk angstiger. Woke, links, moslims, waar zijn jullie eigenlijk niet bang voor? Zo bang dat vernietiging van hele bevolkingsgroepen toegejuicht wordtquote:
quote:(Reuters) - Kuwait International Airport was targeted by multiple drone attacks on Saturday that caused significant damage to its radar system but resulted in no casualties, state news agency KUNA reported, citing the country's Civil Aviation Authority.
The authority's spokesperson later said the attacks were carried out by Iran, its proxies and the armed factions it supports.
Kuwait's fire department, meanwhile, said a fire that broke out in fuel tanks at the airport on Wednesday following a previous drone attack had been extinguished after operations lasting 58 consecutive hours, KUNA reported on Saturday.
As the Iran war has broadened, Tehran has launched strikes on Israel and on Gulf Arab states hosting U.S. military installations. Israel is carrying out attacks in Lebanon targeting Iran-aligned Hezbollah fighters. And Yemen's Houthis have begun launching missiles at Israel in support of Iran.
Heb je ook cijfers en bronnen om zulk soort uitspraken te staven?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
10 jaar terug was ik het met je eens geweest. In een normaal functionerend westers land waren zowel Netyahu als Trump allang afgezet vanwege alleen al hun criminaliteit, laat staan hun functioneren. Israel heeft de afgelopen jaren veel meer burgers vermoord in gebieden die ze claimen, dan Iran met eigen burgers heeft gedaan. De VS heeft echt iedere beschaafde vorm van internationale omgang losgelaten en dat gaat nog decennia aan extra oorlog veroorzaken. Alleen deze oorlog alleen al gaat onder de streep miljoenen doden veroorzaken door honger en de daaruit volgende burgeroorlogen. Je kan de ander nog zo kut vinden, maar zodra je mensen gaat vermoorden waarmee je aan het onderhandelen bent, creëer je een situatie die we in Europa na 100 jaar bijna permanente oorlog hebben geprobeerd los te laten. Alleen dan met nukes.
Wij? zijn in ieder geval niet bang voor vrouwen, honden, bier en bacon.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jullie lijken mij een stuk angstiger. Woke, links, moslims, waar zijn jullie eigenlijk niet bang voor? Zo bang dat vernietiging van hele bevolkingsgroepen toegejuicht wordt
Kom jij wel eens je FOK! zolderkamer uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij? zijn in ieder geval niet bang voor vrouwen, honden, bier en bacon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |