abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220451642
Je zou maar in Dubai wonen. :X
twitter
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:05:08 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220451647
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Amerika en Israël wisten dondersgoed dat Iran dat zou doen als Iran aangevallen word, dan hoor je ook van te voren een plan van aanpak klaar te hebben om die blokkade op te heffen.
Dat kwam natuurlijk al jaren naar voren in alle strategische scenario's, maar als je Trump bent en afgaat op de adviezen van je schoonzoon, een presentator, en een vastgoedschurk dan is het misschien een grote verrassing.

En Netanyahu is hem dat vast ook 'vergeten' te vertellen...
Huilen dan.
pi_220451648
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En welk punt is dat dan?
Dat heb ik al duidelijk aangegeven: de VS en Israël op gelijke voet van Iran zetten en dan alle drie collectief afkeuren. Daarmee creëer je dus een false moral equivalence.
quote:
The false moral equivalence fallacy occurs when two vastly different actions, behaviors, or situations are falsely claimed to be equal in moral worth, often by focusing on minor similarities while ignoring major differences in magnitude, intent, or context.

Bron: Google Gemini
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:06:12 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220451649
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik al duidelijk aangegeven: de VS en Israël op gelijke voet van Iran zetten en dan alle drie collectief afkeuren. Daarmee creëer je dus een false moral equivalence.
[..]

Doet niemand.
Huilen dan.
pi_220451655
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat kwam natuurlijk al jaren naar voren in alle strategische scenario's, maar als je Trump bent en afgaat op de adviezen van je schoonzoon, een presentator, en een vastgoedschurk dan is het misschien een grote verrassing.

En Netanyahu is hem dat vast ook 'vergeten' te vertellen...
De werkelijke macht van Trump berust al sinds de jaren 70 op het feit dat domme mensen denken dat hij dom is.
pi_220451659
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Doet niemand.
Tja, ik heb de voorbeelden duidelijk laten zien dat je dat wel hebt gedaan. En hierboven staat ook nog een post van iemand die dit wil beweren. Als je dat vervolgens gaat ontkennen is elk fundament voor een discussie wel weg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220451677
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Naakt haar, doodschieten, oorzaak en gevolg.

Je beseft zelf hopelijk dat je een kort rokje argument maakt?
quote:
Ze heeft een kort rokje, dus ze verdient sexueel geweld
Vs:

quote:
Wij worden militair aangevallen, dus pleuren we een zeestraat dicht
Moeilijk vergelijkbaar.

Tenzij het korte rokje eerst geweld richting de geweldpleger gebruikte, dan is het wel vergelijkbaar.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220451678
Ik denk dat jouw geleun op Gemeni je gewoon een beetje nekt kameraad. Je weet dat Gemeni dikke bias kent? Grok overigens ook en vele anderen ook. :P
Je moet dus gewoon wat verder kijken dan je eh, neus lang is. Ik wil soms ook heel graag.

Vraag straatcommando. :P
pi_220451681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]
:X eh... :'(

even aangepast ;)
Ja, excuses :@
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220451686
Zelf trouwens ook genoeg gezichtshaar om door menig persoon als baarddrager aangezien te worden. :@
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:14:55 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220451688
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ik heb de voorbeelden duidelijk laten zien dat je dat wel hebt gedaan.
Nee hoor: ik zeg slechts dat het toejuichen van de aanpak van de VS en Israël enerzijds en het Iraanse regime steunen anderzijds twee extreme uitgangspunten zijn waartussen je helemaal niet hoeft te kiezen en die je prima allebei kan afkeuren.

Vervolgens VERZIN jij dat ik Iran gelijkstel aan Israël en de VS.

Koekoek :') .
Huilen dan.
pi_220451704
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:14 schreef ExTec het volgende:
Zelf trouwens ook genoeg gezichtshaar om door menig persoon als baarddrager aangezien te worden. :@
Ben je een moslimvrouw dan?
pi_220451765
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ben je een moslimvrouw dan?
K*t-opmerking _O-
pi_220451832
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
K*t-opmerking _O-
Die hebben vrouwen meestal wel, ja :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220451985
Niet zo flauw heren, me dunkt dat we allemaal weten dat er uit die contreien ook dames komen die :9~ zijn.
pi_220452074
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee hoor: ik zeg slechts dat het toejuichen van de aanpak van de VS en Israël enerzijds en het Iraanse regime steunen anderzijds twee extreme uitgangspunten zijn waartussen je helemaal niet hoeft te kiezen en die je prima allebei kan afkeuren.

Vervolgens VERZIN jij dat ik Iran gelijkstel aan Israël en de VS.

Koekoek :') .
Ja, en daarmee zet die twee toch op gelijke voet? De VS en Israël toejuichen in de strijd tegen een moslimfundamentalistisch regime met kwaadaardige intenties is niet alleen moreel juist vanwege de enorme mate waarin dit regime meerdere landen in het Midden-Oosten heeft gestabiliseerd, maar tevens vanwege de gigantischeonderdrukking jegens de eigen bevolking.

Je kunt dan prima erg kritisch zijn op Trump of Netanyahu of zelfs vinden dat men dit anders had moeten aanpakken, maar als je niet kunt erkennen dat de VS en Israël hier de goede kant is of dat Tel-Aviv en New York echt véél betere plekken zijn om te wonen dan Teheran, dan is het wel klaar.
pi_220452103
twitter
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:53:02 #93
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220452172
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Amerika en Israël konden weten dat dit de reactie zou zijn. Gelukkig kan niet ieder land zomeer eventjes leiders afschieten die ze niet aanstaan.

Maar, nog terugkomend op de stelling: Het is onzin dat mensen voor de één zijn, dus tegen de ander en dat we allemaal in een voor-of tegenkamp zitten. Je kan ook gewoon van mening zijn dat ze er gezamelijk een gigantische puinhoop van maken.
Nou, amen.
Jammer, paar dagen nauwelijks gekeken hier en nog steeds dezelfde discussie.
Sommige mensen willen het echt niet begrijpen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220452314
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, amen.
Jammer, paar dagen nauwelijks gekeken hier en nog steeds dezelfde discussie.
Sommige mensen willen het echt niet begrijpen.
Als vrouw zou je jezelf moeten schamen nogtans.
pi_220452338
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, en daarmee zet die twee toch op gelijke voet? De VS en Israël toejuichen in de strijd tegen een moslimfundamentalistisch regime met kwaadaardige intenties is niet alleen moreel juist vanwege de enorme mate waarin dit regime meerdere landen in het Midden-Oosten heeft gestabiliseerd, maar tevens vanwege de gigantischeonderdrukking jegens de eigen bevolking.

Je kunt dan prima erg kritisch zijn op Trump of Netanyahu of zelfs vinden dat men dit anders had moeten aanpakken, maar als je niet kunt erkennen dat de VS en Israël hier de goede kant is of dat Tel-Aviv en New York echt véél betere plekken zijn om te wonen dan Teheran, dan is het wel klaar.
Dat moet gevierd worden met kruisraketten. :P
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:19:51 #96
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220452390
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:04 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Dat moet gevierd worden met kruisraketten. :P
Ja Iran moet dood

de dictatoriale zwarte tulband ayatollahs moeten dood
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220452392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als vrouw zou je jezelf moeten schamen nogtans.
Dat is een prachtcitaat uit om het even welke redevoering van om het even welke haatbaard in Teheran dan ook.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:22:31 #98
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220452403
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Oorzaak, gevolg.
vrouwen die lopen zonder burka , is dood door steniging
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220452409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja Iran moet dood

de dictatoriale zwarte tulband ayatollahs moeten dood
Op dat altaar mogen best wat scholen met kinderen geofferd worden zo te zien. Mogen de doekjes eindelijk af?
pi_220452411
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, en daarmee zet die twee toch op gelijke voet?
Howard en zijn discussies voor dummies.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')