Waarom zeg je op? Ik dacht eraan hem gewoon te laten lopen, kost niks en wie weet komt het nog eens van pas.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:13 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik had in de tussentijd mijn rekening al opgezegd. Mail opzegging was eerder dan bericht van de bonus.
Rente is erg laag zodat ik deze niet verwacht deze spaarrekening snel te gaan gebruiken en ik kan wellicht met een volgende spaaractie opnieuw meedoen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zeg je op? Ik dacht eraan hem gewoon te laten lopen, kost niks en wie weet komt het nog eens van pas.
Ik zie hem niet meer staan...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:04 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Centraal Beheer heeft nu deposito van 3mnd tegen 3%.
Ik ook niet. De regeling zou tot 1 juli lopen, maar ze konden er eerder mee stoppen. Een actieve melding lijkt er niet te zijn.quote:
quote:Nordax Bank gaat de variabele rente op de spaarrekening verhogen van 1,92% p.j. naar 1,93% p.j. Het nieuwe rentetarief wordt effectief op 26.05.2026.
Waarom zou je een half procent laten liggen?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:28 schreef kibo het volgende:
Voor 1jaars deposito's zou ik toch voor de Italiaanse banken bij Raisin gaan: momenteel 2,52%
tell mequote:Op maandag 25 mei 2026 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je een half procent laten liggen?
Volgens mij is de vraag - bedoel je een half procent hoger dan raisin, zoals 3,03% bij SME via raisin (maar met bronbelasting) of bigbank voor 3% zonder bronbelasting (beide 1 jaar deposito) - ten opzichte van waarom zou je die half procent laten liggen van Nordax naar Italie.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je een half procent laten liggen?
Kies dan voor een bank die 2,6 % geeft voor zo'n deposito. NL Garantiestelsel.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:28 schreef kibo het volgende:
Voor 1jaars deposito's zou ik toch voor de Italiaanse banken bij Raisin gaan: momenteel 2,52%
Vallen allen onder DGS toch.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Volgens mij is de vraag - bedoel je een half procent hoger dan raisin, zoals 3,03% bij SME via raisin (maar met bronbelasting) of bigbank voor 3% zonder bronbelasting (beide 1 jaar deposito) - ten opzichte van waarom zou je die half procent laten liggen van Nordax naar Italie.
En ik denk dat voor beide het enige antwoord kan zijn dat je de betreffende landen of banken niet vertrouwt.
Onder het DGS van Italie, Litouwen en Estland ja. Je kan minder vertrouwen hebben in zo'n land natuurlijk. Als je bijvoorbeeld bang bent dat Rusland een Baltische Staat zou innemen - na zo'n inval is er ook geen DGS meer. Of als je bang bent dat Italie failliet gaat. etc.quote:
Dan is er ook wel iets ergers aan de hand.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:26 schreef snabbi het volgende:
Onder het DGS van Italie, Litouwen en Estland ja. Je kan minder vertrouwen hebben in zo'n land natuurlijk. Als je bijvoorbeeld bang bent dat Rusland een Baltische Staat zou innemen - na zo'n inval is er ook geen DGS meer.
quote:Wijziging van de rente op Deposito Sparen
Met ingang van dinsdag 2 juni 2026 verhogen wij de rente van een aantal van onze termijndeposito's. In onderstaand overzicht vindt u de nieuwe rente per looptijd.
Looptijd Huidige rente Wijziging Nieuwe rente
4 jaar 2,65% + 0,15% 2,80%
5 jaar 2,70% + 0,30% 3,00%
Ik ben beter gewend van ze.quote:
Krijg je deze uitnodiging via de mail of via de app?quote:Op woensdag 27 mei 2026 04:29 schreef KrekelJapie het volgende:
Spaaractie ING voor geselecteerde klanten. 50 euro bonus bij storting 125 op een nieuw te openen Oranje spaarrekening.
Leuke actie. Ik doe mee.
App. Het is alleen voor klanten op uitnodiging die geen andere producten hebben dan een betaalrekening.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Krijg je deze uitnodiging via de mail of via de app?
quote:Maak uw spaargeld net even wat smaakvoller met onze Smokey Goodness spaaractie.
Wat krijgt u?
Stort u minimaal ¤7.500 extra?
Dan ontvangt u het Smokey Goodness – Het ultieme BBQ boek cadeau (t.w.v. ¤34,95), boordevol inspiratie voor lange avonden grillen, roken en buiten genieten.
Stort u ¤10.000 of meer?
Dan ontvangt u niet alleen het BBQ boek, maar maakt u ook kans op één van de vijf Smokey Goodness BBQ workshops voor twee personen. Onder begeleiding van echte pitmasters leert u de kneepjes van het vak en zet u de eerste stappen richting grillmaster niveau.
Zo doet u mee
Stort het extra bedrag uiterlijk 30 juni 2026 op uw NIBC Spaarrekening, Kwartaalspaarrekening of Termijndeposito.
Laat dit bedrag tot en met 31 augustus staan.
Lees de actievoorwaarden voor alle details.
Klaar om smaak toe te voegen aan uw spaargeld?
Doe mee met de spaaractie ➔
Heeft u een vraag of opmerking?
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
NIBC
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |