Het is gewoon allemaak wijvengezeik eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook van die obscure groepjes he.
De gewone mens op de straat haat geen mannen en haat geen vrouwen.
We worden allemaal veel te veel opgejut door het internet en maken er zelf een veel groter probleem van dan dat het is.
Daar ga ik nooit naartoe dus heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Moet je eens naar een Xtinction Rebellion of Pro Palli bijeenkomst gaan, dan kan je je mannenhaat niet op
TS begint .....quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe serieus een probleem is mannenhaat in Westerse landen volgens jullie? Bestaat mannenhaat echt en is het iets wat de maatschappij negatief beïnvloedt, of wordt mannenhaat gebruikt door mannen die vrouwen haten om hun eigen onzekerheden te verbergen?
I
Soms komen ze nog wel eens buiten hun huis als er geen bijeenkomsten zijn, maar het wordt pas gevaarlijk als ze gaan samenklonteren, alleen zijn ze niet zo gevaarlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ga ik nooit naartoe dus heb ik er geen last van.
Vooralsnog is er geen enkele gevaarlijke actie tegen mannen van die lui geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Soms komen ze nog wel eens buiten hun huis als er geen bijeenkomsten zijn, maar het wordt pas gevaarlijk als ze gaan samenklonteren, alleen zijn ze niet zo gevaarlijk
We identificeren ons tegenwoordig als kamerplant.quote:
Omdat je in de echte wereld direct neergezet wordt als "zeikwijf" als je je negatief uitlaat over mannen. Op internet kun je eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Ik kom nooit mannenhaat tegen in de echte wereld. Hooguit als hier op FOK iemand een obscure twitteraar aanhaalt.
De meeste vrouwen die ik tegenkom zijn gewoon vriendelijk. En in de meeste gevallen hebben ze ook een liefdesleven of relatie. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als die mannen zouden haten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:49 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Omdat je in de echte wereld direct neergezet wordt als "zeikwijf" als je je negatief uitlaat over mannen. Op internet kun je eerlijk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |