En dat zijn dan onze bondgenoten...quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze er zelf van profiteren, waarom niet. De rest van de wereld zoekt het maar lekker zelf uit.
We zijn meer hun vazalstaten.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat daar nu wel wat barstjes in zijn ontstaan. De meeste landen vinden dit niet zo'n heel toffe actie.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
We zijn meer hun vazalstaten. Nogal initiatiefloze en naïeve volgelingen die een beetje meehobbelen achter hen aan. Afhankelijk van hun tech, defensie, financiën , fossiele brandstoffen.
Met een zuur gezicht wapperend met de vinger maar wel lekker in ganzenpas achter de baas aan.
Zwakke woke adepten in joehoejurkjes, part-timers en huismoeders die in rap tempo onder de knoet, boeven en verkrachters van Allah komen te staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
We zijn meer hun vazalstaten. Nogal initiatiefloze en naïeve volgelingen die een beetje meehobbelen achter hen aan.
Nederland is een vazalstaat van Israël?quote:
quote:Nogal initiatiefloze en naïeve volgelingen die een beetje meehobbelen. Afhankelijk van hun tech, defensie, financiën en fossiele brandstoffen. Met een zuur gezicht wapperend met de vinger maar wel lekker in ganzenpas achter de baas aan.
Vrij treurig.
Ze kunnen zich beter druk maken om 5000 miljard wat op de aandelenbeurs is verdampt dan joehoejurkjes, lijkt me?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakke woke adepten in joehoejurkjes, part-timers en huismoeders die in rap tempo onder de knoet, boeven en verkrachters van Allah komen te staan.
Zo beziet de huidige administratie in Washington westelijk Europa, hebben ze een punt?
Je weet het subtiel te brengen. Van een ferme grip op onze eigen toekomst zal niemand ons beschuldigen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakke woke adepten in joehoejurkjes, part-timers en huismoeders die in rap tempo onder de knoet, boeven en verkrachters van Allah komen te staan.
Zo beziet de huidige administratie in Washington westelijk Europa, hebben ze een punt?
Een ferme grip op de nieuwe Andrew Tate ASMR video is 'm daarentegen niet vreemd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet het subtiel te brengen. Van een ferme grip op onze eigen toekomst zal niemand ons beschuldigen.
Die verdienen ze overmorgen wel weer terug.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter druk maken om 5000 miljard wat op de aandelenbeurs is verdampt dan joehoejurkjes, lijkt me?
Hoe? de markt is dicht in het weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verdienen ze overmorgen wel weer terug.
Overovermorgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe? de markt is dicht in het weekend
En heb je hier ook bronnen van? Want de buurlanden zijn Iran inmiddels dikke zat.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:18 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat daar nu wel wat barstjes in zijn ontstaan. De meeste landen vinden dit niet zo'n heel toffe actie.
@Perrin had het over bondgenoten, dus dat interpreteerde ik als (bijvoorbeeld) de EU. Dat buurlanden Iran zat zijn snap ik best.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En heb je hier ook bronnen van? Want de buurlanden zijn Iran inmiddels dikke zat.
De meeste buurlanden haten Iran een heel stuk meer dan dat de VS dat doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
@:Perrin had het over bondgenoten, dus dat interpreteerde ik als (bijvoorbeeld) de EU. Dat buurlanden Iran zat zijn snap ik best.
Die buurlanden twijfelen nu aan hun bondgenootschap met Amerika.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste buurlanden haten Iran een heel stuk meer dan dat de VS dat doet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste buurlanden haten Iran een heel stuk meer dan dat de VS dat doet.
Zou dit Iran zijn of Israel dat iedereen wilt meetrekken in een all out war?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zou dit Iran zijn of Israel dat iedereen wilt meetrekken in een all out war?
Wie weet zien we straks raketten in Europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |