abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220438387
Als de stekker er zondag om 9 uur uit gaat? >:O
  FOK!mycroftheld donderdag 26 maart 2026 @ 19:43:44 #2
128465 Wrapster
pi_220438393
Wraps maken natuurlijk.
heeft FOK verlaten
  roze donderdag 26 maart 2026 @ 19:43:54 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220438396
In bed liggen huilen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220438400
Zwemmen
pi_220438406
Mezelf verhangen waarschijnlijk ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  roze donderdag 26 maart 2026 @ 19:45:07 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220438410
quote:
9s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Mezelf verhangen waarschijnlijk ;(
Samen dan maar?
Your beauty never ever scared me.
pi_220438418
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Samen dan maar?
Gezellig! *O*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220438478
Zondag ben ik in de Duinrell, dus komt goed uit. *O*
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220438577
geen idee, ik heb geen plannen.
In ieder geval niet vervelen want er is meer voor mij in het leven dan FOK!
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  Spellchecker donderdag 26 maart 2026 @ 20:04:41 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220438608
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als de stekker er zondag om 9 uur uit gaat? >:O
TS begint
pi_220438609
Kaars aansteken dat de server niet uit de handen valt of iemand achterop de auto klapt waar de servers mogelijk in de kofferbak liggen. Een ongeluk zit immers in een klein hoekie
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 20:06:25 #12
5428 crew  miss_sly
pi_220438628
Lunchen/borrelen met vriendinnen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:07:26 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220438641
Kamerplantfilmpjes kijken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220438695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
geen idee, ik heb geen plannen.
In ieder geval niet vervelen want er is meer voor mij in het leven dan FOK!
Zoals wat, heb je nog andere hobby's naast fok en hoerenlopen?
pindazakje
pi_220438710
Ik ga m'n hoofd onder water houden, net zolang totdat fok weer online is.
pindazakje
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:13:44 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220438717
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Lunchen/borrelen met vriendinnen O+
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat het echt vriendinnen zijn?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:16:17 #17
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220438749
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ga m'n hoofd onder water houden, net zolang totdat fok weer online is.
Doe dat :Y
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220438827
Reddit ofc
blablablabla
pi_220438987
Gaat FOK! down?
pi_220439173
F5 indrukken
En daarna nog een keer. En weer. En nogmaals. Eindeloos F5. Totdat fok 't weer doet

ldo
pi_220439707
Uitslapen. Tegen de tijd dat ik wakker ben is de boel vast wel weer online.
pi_220439734
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als de stekker er zondag om 9 uur uit gaat? >:O
Wat? Hoezo de stekker eruit? Is dit omdat ze naar Rotterdam zouden gaan? Het Gomorra van de lage landen?

Ik ben ontheusd.. -O-
pi_220439741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 22:28 schreef DoubleDip het volgende:
Uitslapen. Tegen de tijd dat ik wakker ben is de boel vast wel weer online.
pi_220439748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ga m'n hoofd onder water houden, net zolang totdat fok weer online is.
In een bubbelbad?
pi_220439833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:34 schreef incel het volgende:
Gaat FOK! down?
Ja, servers verhuizing.
zie MED
pi_220439891
Eindelijk het wilde & meeslepende leven leiden dat ik altijd al verlangde maar waar ik door fok nooit tijd voor had.
  donderdag 26 maart 2026 @ 23:43:44 #27
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220439969
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
geen idee, ik heb geen plannen.
In ieder geval niet vervelen want er is meer voor mij in het leven dan FOK!
Een leven naast FOk! hebben :') (!)
Le Diable
  vrijdag 27 maart 2026 @ 05:48:33 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220440623
Keihard goonen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220440714
Bij goed weer buiten zitten

Bij slecht weer :z
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220440907
Zijn we straks allemaal downies :o

Misschien kunnen we een jostiband oprichten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220441100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:

In ieder geval niet vervelen want er is meer voor mij in het leven dan FOK!
Haha goeien garp! :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 27 maart 2026 @ 09:57:42 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220441901
Opgelucht ademhalen. Eindelijk eens verlost van die flauwekul. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 27 maart 2026 @ 10:47:34 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220442387
Gewoon met m'n beste FOK!vrienden verder kletsen via andere kanalen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 27 maart 2026 @ 11:07:50 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220442526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ga m'n hoofd onder water houden, net zolang totdat fok weer online is.
Goed idae _O_
  vrijdag 27 maart 2026 @ 11:08:24 #35
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220442534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 07:24 schreef Hallojo het volgende:
Misschien kunnen we een jostiband oprichten.
Ben al lid O+
  vrijdag 27 maart 2026 @ 11:23:49 #36
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220442695
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 05:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keihard goonen.
Ik kan je wel het eea aanraden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 12:21:13 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220443159
Sporten, wat opruimen en het is koopzondag, dus 's middags naar de stad.

En ondertussen constant F5 drukken :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 12:24:37 #38
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220443192
Mede door de zomertijd zal het een hele uur langer duren O-)
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:04:24 #39
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220443641
Hele dag aan de luisterlijn hangen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 13:12:56 #40
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220443723
Ik heb al wat topics uitgeprint.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220443786
Klagen over minderheden op Feestboek
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 13:58:05 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220444044
Helldivers probably
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220444052
Misschien aftrekken.
-nee-
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:01:57 #44
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220444070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
Zondag ben ik in de Duinrell, dus komt goed uit. *O*
dat fucking meen je niet, beter kom je mij niet tegen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220444118
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb al wat topics uitgeprint.
Ga je die dan modereren met potlood ofzo?
pi_220444472
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:01 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
dat fucking meen je niet, beter kom je mij niet tegen
Als je maar niet met je dikke pens bommetjes gaat doen in het tikibad :{w
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:31:06 #47
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220444584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:22 schreef Elan het volgende:
Reddit ofc
Same
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:49:39 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220444759
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik kan je wel het eea aanraden.
Ik ben een en al oor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220444764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:22 schreef Elan het volgende:
Reddit ofc
lekker foto's van je piemel posten daar zeker
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 16:40:43 #50
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220445153
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik ben een en al oor.
Dacia Dark bijvoorbeeld, daar ga ik zelf erg goed op. Wisten ze ook wel gezien de verhaallijn.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')