abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220975221
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:

[..]
Zo piano, dat is een beetje boven mijn paygrade zoals ze dat dan zeggen in het Engels

Voor piano gerelateerde vragen verwijs ik je graag naar mijn beste vriend kree.

Ik heb ook leuke hobbies en heel veel dingen die ik doe ;(
het is niet boven een pay-garde ofzo. toch min of meer als je beetje basis weet kun je heel snel wel wat spelen.

het vereist ff moeite wel. Maar voor de basics, denk dat iedereen het wel kan. :)
Do what you love, love what you do!
pi_220975225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:57 schreef kree het volgende:

[..]
het is niet boven een pay-garde ofzo. toch min of meer als je beetje basis weet kun je heel snel wel wat spelen.

het vereist ff moeite wel. Maar voor de basics, denk dat iedereen het wel kan. :)
Nee niet iedereen kan dat, jij kan dat, zij is geïnteresseerd, jij gaat leuk met haar praten maat. Geen geneuzel, smoesjes of excuses
pi_220975232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee, ik denk dat jij en kree een goede match zijn om eerlijk te zijn. Ik kan niks bijdragen wat dat betreft. Mijn leven is wat leeg, je verdient een persoon die wat meer invulling aan je leven kan geven dus ik laat het hierbij. Niet omdat ik je niet aardig vind, maar je verdient gewoon een goede partner, kree, niet mij
_O-

Ik zoek geen partner. Alleen aanspraak! ;(
pi_220975234
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:53 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Topper, dankjewel! :) Hoe lang speel je het al?
ikke vanaf jong al denk 8 ofzo. en heel veel klassiek en bladmuziek leren toen.

met bandjes pas na 16, het zijn wel twee verschillende dingen, klassiek vereist echt wel motivatie en heel veel inzet om te leren, want als leren lezen opnieuw abc alleen dan in noten en bladmuziek.

Voor bandjes met akkoorden enzo, wss shortcuts voor en makkelijker. beide werken trouwens uiteindelijk alleen het heeft wat voordeel als je beetje theorie kent en bladmuziek kunt lezen.

Nodig om een leuk liedje op piano te spelen, zekers niet, kan ook makkelijker. :)

maar help je graag als je vragen hebt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 23:00:40 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220975239
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:55 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220975240
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:59 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
_O-

Ik zoek geen partner. Alleen aanspraak! ;(
Ow sorry. Zie, ik ken je niet echt. Nou ja wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat je aanspraak ervaart als je met mij praat?
pi_220975248
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:58 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee niet iedereen kan dat, jij kan dat, zij is geïnteresseerd, jij gaat leuk met haar praten maat. Geen geneuzel, smoesjes of excuses
wat ik dus zeg min of meer....?

maar oke wil best doen. Dm maar en zal ff basics vertellen en ook mss wat je moet hebben wat niet te duur is als iig een piano of midi controller kom je al een eind.
pi_220975252
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:59 schreef kree het volgende:

[..]

met bandjes pas na 16, het zijn wel twee verschillende dingen, klassiek vereist echt wel motivatie en heel veel inzet om te leren, want als leren lezen opnieuw abc alleen dan in noten en bladmuziek.

Voor bandjes met akkoorden enzo, wss shortcuts voor en makkelijker. beide werken trouwens uiteindelijk alleen het heeft wat voordeel als je beetje theorie kent en bladmuziek kunt lezen.

Nodig om een leuk liedje op piano te spelen, zekers niet, kan ook makkelijker. :)

Je kan je liedje laten horen maat. Was met de stem van een ander maar het lied zelf was wel mooi vond ik zelf
pi_220975253
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:59 schreef kree het volgende:

[..]

Wauw, knap hoor :) Mooi dat het zo lang een hobby is geweest en je niet hebt opgegeven!

Ik ga straks zo'n app downloaden die best goed werkt. Mocht ik vragen hebben dan laat ik het je zeker weten!
pi_220975268
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:02 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Wauw, knap hoor :) Mooi dat het zo lang een hobby is geweest en je niet hebt opgegeven!

Ik ga straks zo'n app downloaden die best goed werkt. Mocht ik vragen hebben dan laat ik het je zeker weten!
Hopen alleen dat je nu na al die tijd niet plotseling weer verdwijnt..
pi_220975274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:00 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ow sorry. Zie, ik ken je niet echt. Nou ja wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat je aanspraak ervaart als je met mij praat?
Oh ik kreeg het idee dat je mijn pohi wel hebt bestudeerd! :@

En zolang jij reageert is dat voldoende :)
pi_220975278
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je kan je liedje laten horen maat. Was met de stem van een ander maar het lied zelf was wel mooi vond ik zelf
weet wel en hoop wat opgenomen is, maar het gaat erom als je wilt leren piano spelen. (net als ik gitaar oppakte beetje, het is onwijs kut in het begin nl, want onhandig etc, vingers goed zetten (zeker op gitaar) je moet het willen en willen leren, het is niet iets magischs als ik vertel doe dit en dat en ineens kun je goed piano spelen.))

maar oke mits echt interesse erin, wil best ff helpen.
pi_220975280
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Alles goed met jou?
pi_220975292
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo mensjes *O*
Hooooi :*
pi_220975297
denk btw met liedje. doelde je op "in de nacht". nog steeds niet verder uitgewerkt als dat idee is dat trouwens.\

En goed tis beetje emo voor me, maar moet ik hem nog eens opzoeken dan?

tis meer het was niet muzikaal alleen Maar ook tekst die ik schreef wel beetje vanuit diepste gevoelens.
pi_220975309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef kree het volgende:
denk btw met liedje. doelde je op "in de nacht". nog steeds niet verder uitgewerkt als dat idee is dat trouwens.\

En goed tis beetje emo voor me, maar moet ik hem nog eens opzoeken dan?

tis meer het was niet muzikaal alleen Maar ook tekst die ik schreef wel beetje vanuit diepste gevoelens.
Nu heb ik guus meeuwis het is een nacht in mn hoofd
pi_220975312
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:09 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nu heb ik guus meeuwis het is een nacht in mn hoofd
na die van mij beetje meer emo. ene btw met hulp van aantal op fok gedaan he die tekst. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook niet echt zin om zomaar te posten omdat er voor mij iig heel gedachten aan zit en ook met tekst, niet alleen muzikaal dus.

als het om begin met piano gaat en dat te leren, dan help ik wel,. Liedje is mss goed om te horen. maar dat was meer tekst probleem als muzikaal.
pi_220975316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:10 schreef kree het volgende:

[..]
na die van mij beetje meer emo. ene btw met hulp van aantal op fok gedaan he die tekst. :)
Cool, laat hem maar horen!!
pi_220975319
Heel benieuwd
pi_220975328
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:10 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Cool, laat hem maar horen!!
nou oke zal ff zoeken.
pi_220975334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:12 schreef kree het volgende:

[..]
nou oke zal ff zoeken.
ik wacht geduldig af :)
pi_220975336
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:13 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
ik wacht geduldig af :)
nou moment hoor, want geen idee waar ik die opgeslagen had. doe ze meestal opslaan nog wel op YouTube als prive link. maar niet zeker of ik hem daar had gezet.
pi_220975353
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:13 schreef kree het volgende:

[..]
nou moment hoor, want geen idee waar ik die opgeslagen had. doe ze meestal opslaan nog wel op YouTube als prive link. maar niet zeker of ik hem daar had gezet.
Rustig aan :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')