Nee. Vooral niet met deze. Omdat ik die nog niet goed ken onder die omstandigheden.quote:
Hoe bevalt je nieuwe motor?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Vooral niet met deze. Omdat ik die nog niet goed ken onder die omstandigheden.
Uitstekend. Ik moet nog veel met de elektronica spelen maar het blijft een genot om op te rijden. Drie standaard standen plus drie vrij instelbare standen zodat je je persoonlijke rijplezier hebt. Echt, wauw. En dat is dan misschien 5% van wat ie kan.quote:
O veel mogelijkheden wat je nog ontdekken moet dusquote:Op maandag 25 mei 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik moet nog veel met de elektronica spelen maar het blijft een genot om op te rijden. Drie standaard standen plus drie vrij instelbare standen zodat je je persoonlijke rijplezier hebt. Echt, wauw. En dat is dan misschien 5% van wat ie kan.
Idd. Hij geeft zelfs aan hoeveel graden de hoek is als je door de bocht gaatquote:Op maandag 25 mei 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O veel mogelijkheden wat je nog ontdekken moet dus
Je moet op de weg lettenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Hij geeft zelfs aan hoeveel graden de hoek is als je door de bocht gaat
Doe ik ookquote:
Leer hem steeds beter kennen. Zit soms met de handleiding in de hand dingen uit te proberen.quote:
Ja je wilt er toch alles uithalen wat er in zit, groot gelijkquote:Op maandag 25 mei 2026 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leer hem steeds beter kennen. Zit soms met de handleiding in de hand dingen uit te proberen.
Preciesquote:Op maandag 25 mei 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je wilt er toch alles uithalen wat er in zit, groot gelijk
Ja, jij bent 1 van de users die volgens mij nooit een ban heeft gehad. Misschien maximaal een dag in wat is het 8 jaar tijd?quote:
Nooit een ban gehad idd. Maar eerlijk ken je mij echt ? Nooit met jou gesproken geloof ikquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, jij bent 1 van de users die volgens mij nooit een ban heeft gehad. Misschien maximaal een dag in wat is het 8 jaar tijd?
Nou ja ik heb reacties van jou gezien en jij vast ook wel van mij. Maar nee we kennen elkaar niet echt.. maar ik wil je wel leren kennen... Wat zijn je hobbies?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad idd. Maar eerlijk ken je mij echt ? Nooit met jou gesproken geloof ik
Leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik heb reacties van jou gezien en jij vast ook wel van mij. Maar nee we kennen elkaar niet echt.. maar ik wil je wel leren kennen... Wat zijn je hobbies?
voor piano tips mag je mij altijd vragen trouwens.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk.
Sporten, series kijken, met vriendinnen leuke dingen doen en binnenkort piano maar eens oppakken.
En jij?
Zo piano, dat is een beetje boven mijn paygrade zoals ze dat dan zeggen in het Engelsquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk.
Sporten, series kijken, met vriendinnen leuke dingen doen en binnenkort piano maar eens oppakken.
En jij?
Topper, dankjewel!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
voor piano tips mag je mij altijd vragen trouwens.
quote:
Leuk, wat zijn je hobbies?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zo piano, dat is een beetje boven mijn paygrade zoals ze dat dan zeggen in het Engels
Voor piano gerelateerde vragen verwijs ik je graag naar mijn beste vriend kree.
Ik heb ook leuke hobbies en heel veel dingen die ik doe
Nee, ik denk dat jij en kree een goede match zijn om eerlijk te zijn. Ik kan niks bijdragen wat dat betreft. Mijn leven is wat leeg, je verdient een persoon die wat meer invulling aan je leven kan geven dus ik laat het hierbij. Niet omdat ik je niet aardig vind, maar je verdient gewoon een goede partner, kree, niet mijquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk, wat zijn je hobbies?
Piano heb je apps voor om te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |