Maar je mocht 'm wel rijden gezien jouw gezinssituatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:15 schreef Marsenal het volgende:
Een volvo ex90 van anderhalf jaar ous. Heb echt 15 jaar de xc90 gehad en helemaal opgereden, die zoop me toch een partij brandstof, gek werd ik ervan.
Ik kreeg hem heus helemaal volgeladen als we een weekend weg gingen ofzo. Vraag me altijd hoe gezinnen van vijf het doen zonder laadruimte of extra stoelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar je mocht 'm wel rijden gezien jouw gezinssituatie.
Op de een of andere manier maakt het niet uit hoe groot de kofferbak is, hij gaat altijd vol.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kreeg hem heus helemaal volgeladen als we een weekend weg gingen ofzo. Vraag me altijd hoe gezinnen van vijf het doen zonder laadruimte of extra stoelen.
Ow ja zeker.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wiens auto was deze dan? dit is toch de jouwe?
Juist die Tesla maakt het af, maar niet iedereen kan waarderen dat Elon Musk gewoon een prima kerel is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Op die Tesla naverder wel goede keuzes.
Die Hitlergroet is wel een USP idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Juist die Tesla maakt het af, maar niet iedereen kan waarderen dat Elon Musk gewoon een prima kerel is.
Ja hallo! Dat is anderhalve maand geleden! Dat weet ik toch niet meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
junkiesietze in AI / Afbeeldingen die je gemaakt hebt met AI
echt wel
Alleen op reis in andere landen. Bijv vorig jaar in Vietnam heel veel Grab gebruikt, dat is de lokale variant van Uber. Ideaal, nooit meer belazerd worden door schimmige taxi's bij luchthavens, geen last van taalbarrieres omdat men vaak geen Engels spreekt.quote:Op zondag 29 maart 2026 23:57 schreef cinderloom het volgende:
Ook nog mensen die op regelmatige basis gebruik maken van een taxi?
Zoals regiotaxi Valys, Uber etc
Die Bugatti doet top 490,484km/u, maar dan moet je wel de Chiron Supersport 300+ uitvoering hebben.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:41 schreef RetepV het volgende:
Zo één:
[ afbeelding ]
En zo één:
[ afbeelding ]
Die eerste omdat 'ie mijn lichaam moet vervoeren en mijn lichaam het niet kan schelen hoe saai en langzaam dat gaat. Zo lang het maar comfortabel is en niet snel kapot gaat.
Die tweede omdat 'ie mijn ziel moet veroeren, die het liefst van 0 tot 100 in 2.4 seconden en van A naar B met 490 km/u wil gaan. Maar aangezien een Bugatti Chiron buiten budget ligt, is een compromis dat 0 tot 100 in 3.5 seconden doet en van A naar B met 280 km/u gaat wel ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |