Ik ben dolblij dat we alweer tegen een Republikeinse president aankijken die het Midden Oosten weer weet te destabiliseren. Het is dan ook maar goed dat Harris geen president is geworden, want die was een oorlog in Iran gestart.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Good 'ol invasion. Doet me weer denken aan de goede oude tijden zoals Irak en Afghanistan.
Jongens ik wordt er sentimenteel van. De VS die weer eens boots on the ground doet *pinkt traantje weg*.
Och ja, die dickheads weer met de koppen tegen de muur lopen, heb nu al medelijden met die mariniers.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Good 'ol invasion. Doet me weer denken aan de goede oude tijden zoals Irak en Afghanistan.
Jongens ik wordt er sentimenteel van. De VS die weer eens boots on the ground doet *pinkt traantje weg*.
Sja ze komen er telkens mee weg.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben dolblij dat we alweer tegen een Republikeinse president aankijken die het Midden Oosten weer weet te destabiliseren. Het is dan ook maar goed dat Harris geen president is geworden, want die was een oorlog in Iran gestart.
Het electoraat vooral lekker dom houden, dat werkt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja ze komen er telkens mee weg.
Het electoraat dat dit steeds weer toelaat, verdient het ook om telkens keihard voorgelogen te worden.
Het gaat verder dan toelaten: het electoraat - in dit geval de Trump-stemmers - beweegt mee met de wil van de leider.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja ze komen er telkens mee weg.
Het electoraat dat dit steeds weer toelaat, verdient het ook om telkens keihard voorgelogen te worden.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het kado van Iran is bekend. 10 hele schepen met olie mochten doorvaren naar de VS lol.
OMG, dat noemt ie een kadootje..quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat vertelt hij zojuist in die briefing.
https://www.cnbc.com/2026(...)trait-of-hormuz.html
Een sigaar uit eigen doos noemen wij dat.quote:
Ongelooflijkquote:
Zit er nog een Trojaans paard in het ruim?quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het kado van Iran is bekend. 10 hele schepen met olie mochten doorvaren naar de VS lol.
'kado'. Zoals de Nazi's heel veel kunst kregen in WW2.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de eerste films over hoe zielig en zwaar de militairen het wel niet hadden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het gaat serieus effect hebben op bepaalde landen als dit nog langer duurt, volgens mij was Filipijnen meest afhankelijk nog.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Het is druk aan de pomp in India.
Zat ik ook al aan te denken, straks zit er een bom in die af gaat in een Amerikaanse haven...quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Zit er nog een Trojaans paard in het ruim?
Ja, boeit Trump het dat de rest van de wereld met hun rotstaatjes geen energie krijgen. Dacht trouwens dat de VS aardig zelfvoorzienend waren qua olie, niet dus. Maakt ook weer duidelijk dat zijn rijke vriendjes grif gebruik maakten van voorkennis.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En ook nog eens 10 boten enkel naar de VS.
Het is lastig te voorspellen vooral, door de productie processen die grondstoffen uit het MO nodig hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat serieus effect hebben op bepaalde landen als dit nog langer duurt, volgens mij was Filipijnen meest afhankelijk nog.
De VS is een exporteur van olie. Waarom zouden er 10 boten naar de VS willen varen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En ook nog eens 10 boten enkel naar de VS.
Klopt. En Vietnam.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat serieus effect hebben op bepaalde landen als dit nog langer duurt, volgens mij was Filipijnen meest afhankelijk nog.
Prachtig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:24 schreef Alarmonoff het volgende:
Oorlog verkooppraatje live op usa tv
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |