Vertel. Wat doe ik altijd dan op donderdag?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
En wat doet ze altijd op donderdag ?
Ja wat doe je altijd dan op donderdag?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vertel. Wat doe ik altijd dan op donderdag?
Op woensdag weet ik wel wat je altijd doet, maar op donderdag geen ideequote:Op donderdag 26 maart 2026 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vertel. Wat doe ik altijd dan op donderdag?
Ben nu wel hele benieuwd wat DJMO altijd op donderdag doetquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja wat doe je altijd dan op donderdag?
Donderdagse dingenquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu wel hele benieuwd wat DJMO altijd op donderdag doet
Neem een lekkere croissant voor me meequote:Op donderdag 26 maart 2026 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zonnetje schijnt. ik ga naar de Appie.
Ham/kaas ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Neem een lekkere croissant voor me mee
Hier is het op donderdag markt, maar ja is het dat daar ookquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja wat doe je altijd dan op donderdag?
Ik ben ook benieuwd. Als iemand me het even kan vertellen, dan heb ik voortaan op donderdag iets te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu wel hele benieuwd wat DJMO altijd op donderdag doet
quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook benieuwd. Als iemand me het even kan vertellen, dan heb ik voortaan op donderdag iets te doen.
Tabak kopen!quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook benieuwd. Als iemand me het even kan vertellen, dan heb ik voortaan op donderdag iets te doen.
quote:
Dat doe ik niet elke week. Hooguit eens in de zes weken.quote:
Nee, is hier op woensdag, dus daar kan ik godzijdank aan ontsnappen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]Is er geen markt, dan kan je daar je donderdag mee vullen
Maar wel op donderdagquote:Op donderdag 26 maart 2026 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat doe ik niet elke week. Hooguit eens in de zes weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |